Alleen mijn opa was een van een tweeling. Maar de meiden zijn ééneiïg, dus dat is niet erfelijk ... een kadootje van de moeder natuur.
leuk hoor!mijn schoonvader is er 1 van een twee eiige tweeling en mijn vriend zijn oma (van zijn moeders kant) is 1 van 1 eiige tweeling,dus het zit daar wel in de familie
Ja ik ga ook stoppen duik lekker mijn bedje in,en morgen vrije dag dus schoonmaak dag hihi groetjes tot morgen!
Het is wel erg rustig hier zo op de ochtend, Ik ben toch niet de enigste he Of iedereen ligt nog lekker te slapen of misschien al aan het werk
He Derona, Ik ben er heel even, ga zo naar mijn werk. Ik zal proberen tussendoor nog even te komen! Liefs bigdream
Goedemorgen allemaal Hoe is het met de dames ? nog nieuwe roze naampjes erbij. Het staat zo leuk dames. Zal ik nog wat hormoontjes strooien ? moeten jullie ze wel vangen.
Goedemorgen allemaal! Jotim, ik doe met je mee als je het goed vindt: STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI Liefs Chris
goedemorgen allemaal! zo even bijlezen hoor, geen testers vandaag? Ik moet eigenlijk naar maart, mischien toch maar even een kijkje nemen vandaag. Maar ik hou jullie in de gaten hoor! groetjes Cait
nee vandaag nog niet. Dat zal einde van de week wel worden. Ik slik clomid en die heb ik nu niet geslikt, omdat ik verleden maand een cyclus van 26 dagen had en dit niet vertrouwde. Ben aan de ovu testen gegaan en die gaf al heel snel weer positef aan. Maar ik wacht nu nog wel even, voel ook niets aan mezelf.