Hij vind die film veel te spannend, misschien merkt ie het niet eens..... nouja, zolang de attributen maar werken, toch? Ohhhhhhhh, whahahahahahaha
hahaha een flinke zuig eraan en hij merkt het wel hoor hahahah *spreek uit recente ervaring hihi* wilde dus gaan slapen net hahahaha
Whahahahahahaha, de tranen rollen over mijn wangen (van het lachen) enmannetje kijkt me heel lief aan en zegt: "Op welke site zit je?". Jaaaaaaaaahhhhhhh, hahahahahaha.
Nee die aandacht deel ik nu met de pistache noten.... lol, ga slapen jij, ik hou je wel op de hoogte hahahahahaha!
nee nee te gezellig nu, kan nog niet slapen nu, nog ff een plakmondje hihhi ohhh je aandacht delen met nootjes jammie! weer eens wat anders he! nam net een stukje chocolade, maar is ook zo plakkerig he hahahahah
Kom me ook melden hier, ben bang dat mijn NOD maart wordt, maar who knows... Ennuh Fem en Bianc, Zet m op he...
hihihi ik hou van heel veel dingen hahah! geloof dat het echt bedtijd gaat worden nu, ga een heel vunzige kant op nu hahaha! @anneliesje welkom, jij gaat ook snel weer lekker aan de klus he aan je banner te zien!
Ja, wij worden dadelijk verbannen naar een ander forum *veelbetekende blik*, hahahahahaha. Klus ze (voor als je nu in de stemming bent ), ik ben er helemaal klaar voor!
hihihi die mannen van ons met een filmpje kijken en moe zijn, wij zuigen er wel ff een einde aan en dan kunnen ze weer hahaha! nee nee fem, vriendjes zaadjes zijn al verloren gegaan daarnet, niet nog een keer, sparen voor morgen haha!
Verstandig Bianc, weet je (toch ff iets serieus) ik ben zobang dat ik mn ei al gehad heb, vorige week de hele week last van stekende pijn in buik, nu een beetje lastvan rug en sinds gisteren voel ik me helemaal top, heb vandaag wel weer last van afscheiding...... hm, ik snap er niet veel van. Nou meiden, ik ga er ook maar ff een puntje aan zuigen hahahahaha, wat nou: "Niet willen?"
@Fem, gewoon volhouden... Heb af en toe ook rare ei gevoelens. Maar voel zoveel de laatste dagen! (ei gevoelens, nooit geweten dat het bestond)
Ei-gevoelens, ja, dat is wel een goeie... Ik heb hem al voorbereid dat ik helemaal klaar ben voor zijn zaadjes vanavond, hahahahahaha. Komt goed.... hoop ik!
fem, eisprong kan tussen dag 10 en 19 komen vertelde de Gyn mij.... dus het kan dat je hem al gehad hebt... maar heb je vorige week stil gelegen dan? gewoon nog ff doorgaan nu, gewoon voor de fun dan, das ook lekker, en kijken wat het einde van de maand brengt... tis toch afwachten he meis.... hoop dat je eitje mooi en goed bevrucht is! anneliesje, je spaart nog een dagje door! oeiiii dan krijg je morgen de volle lading, jammieeeeeee haha
Ja, omdat ik me vorige week niet zo lekker voelde is het er eigenlijk niet van gekomen , pas van het weekend geklust, en het weekend daarvoor voor het laatst (erg he?), dus ik hoop maar dat ik mn ei niet gemist heb, anders mag ik "fijn" door naar maart..... ;( chips.... nergens van uit gaan! Ik ga ervandoor meiden, film is bijna afgelopen, tot snel! Dikke kus en knuffels!