02 feb:Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 23-9-48-1 mk
Lyndsay dankje, voor het bijwerken van de lijst. Als de streep donkerder is ( als ik nog niet ongi ben vrijdag) dan geloof ik het pas. raar hoor! Fientje: In het topic is zeker wat afgekletst. erg gezellig tot dat het een chatroom werd en er niet meer over het stoppen werd gekletst. Jammer dat hij dicht is. Welke ronde zit je nu? Succes het.
alle zwangeren gefeliciteerd! strooi nog maar ff flink wat hcg rond dan hoop ik ook van t weekend positief te testen kuzz
Bedankt voor de felicitaties en iedereen veel sterkte die duiveltjes weer heeft! Wat leuk om zo'n lijstje bij te houden van wie er zwanger is. We hebben gister het al aan mijn ma verteld en haar getrakteerd op gebak en een testje er naast, ze was helemaal verbaasd, maar ook erg blij dat ze nu oma gaat worden. Liefs, Laura en Jeroen
@Lizzie:Ik zit nu in ronde 5. Hopelijk mag het deze keer ook voor ons raak zijn. Ga me voor de TV zetten, tot morgen allemaal en hopelijk met zoveel goed nieuws als vandaag. Fientje
Nah, hier ben ik weer. Tot vanmorgen stond ik niet zo stil bij mijn NOD, die volgens de banner vrijdag is. Deze ronde heb ik ovulatietesten gebruikt, omdat ik de vorige ronde's op dag 16 pijnlijke steken voelde, die een uurtje of wat aanhielden. Ik vroeg me af of dat de eisprong was. En dankzij de ovutesten weet ik nu dat ik inderdaad pas op dag 17 mijn ei gehad heb. Zou mijn NOD twee weken later zijn, en daar ging ik van uit, dan zou ik pas na 't weekend meer weten. Tot zover nog geen tekenen die ook maar érgens op kunnen wijzen, dus ik was er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig... Totdat ik vanmorgen dus een beetje lichtroze op het toiletpapiertje had. Hierna nog een paar druppels in een inlegkruisje (met zwart ondergoed wilde ik het natuurlijk goed op kleur kunnen beoordelen). Dan ga je toch wel denken, zo in de auto op weg naar het werk.... Goh? Toen lekker aan het werk, en vanmiddag ineens draaierig en moe, hondsmoe! Ben benieuwd wat er morgen gebeurd. Ik heb altijd 2/3 dagen van te voren migraine als ik ongesteld moet worden. Ik dacht vanmiddag een hoofdpijntje te voelen, maar het was ook zo weer weg... Als ik morgen strontsjachareinig ben, koppijn heb en aan de dunne ben, weet ik hoe laat het is... Grrrr: het ging lang goed, het niet-eraan-denken... Weet nu dus nog steeds niet of mijn NOD op zaterdag is (volgens vorige cyclus, of 14 dagen na eisprong, dus maandag of dinsdag...) AAAARGH!
AARGH spannend hihi... ja je kunt het niet altijd bedwingen he... hopen dat al die dingetjes iets positiefs betekenen!
@Jessy: Ik ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe verrast en blij je mannetje reageerde! Vertel, vertel..? @Berna: Nou, hier hetzelfde hoor meid.. balen he... *Dikke knuffel* @Diddl: En, heb je er al stiekem een testje aan gewaagd? @Chico: OHHHHHHHHhh, meid: gefeliciteerd! LvdWerf: Gefeliciteerd meid, super! @Evi: Balen meid, ik zal duimen voor je dat het de volgende ronde raak is.... @Heidii: Innesteling? Ik hoop het voor jullie hoor Verder gaat het hier zwaar KL:c:, ik ben een beetje depresseif, nog steeds geen duivels en ook geen teken van, heb het gevoel alsof ik elk momentin huilen kan uitbarsten.... ik voel me nu zo... on-vrouwelijk... Ik denk dat ik jullie een paar daagjes met rust laat, als jullie nou allemaal in de tussentijd "effe" zwanger worden ben ik weer helemaal opgefleurd... Heel veel liefs van mij En@ alle zwangere dames; Gefeliciteerd meiden! Joepieeee...
Tjah, da's de grap: Ik heb alle zwangerschapskwaaltjes ondertussen wel gehad: In de eerste ronde het hele scala aan ontpillingsverschijnselen, in de tweede ronde een paar nieuwe klachtjes, maar niet noemenswaardig, en nu staat er ineens een pot zure-haring in de koelkast! Ben ik nu zwanger?
Ohow... dat wordt een tas vol potten halen... als het idd een innestelingsbloedinkje is geweest! nou zeg wel spannend! Enne dat bloedinkje is voorgaande maanden ook al van de partij geweest?
Tjah, dat wil ik natuurlijk zelf ook heel graag geloven... Maar ik ken mijn geluk, en wil gewoon met beide benen op de grond blijven staan... Maar van ruige sex kan 't niet zijn, mannetje zit in 't buitenland. (Dan lonkt het testen des te meer: zou ik hem kunnen verassen. Mocht het negatief zijn, gewoon niks zeggen en stoer doen alsof er niks aan de hand is.... Maar ik weet dat als ik ga testen, hij er graag bij wil zijn. Maar ik heb ook mijn trots: ik wil geen tientallen testen verslijten als 't nog voor NOD is...)
Ohhh meissie ik kan het me goed voorstellen dat je ernu ff helemaal door heen zit denk goed aan jezelf meissie, dikke knuffel
Ja, vorige maand ook. Toen betekende 't dus ook niks... Maar toen ook een beetje wat lekkers gedaan die avond ervoor in bed...
Ey fem... misschien kan een knuffel van mijn kant je een klein beetje opfleuren! Ik hoop echt dat die rode dingetjes snel jou kant op komen! en ga wat leuks doen met je mannetje misschien helpt dat ook wel. Liefs jollie
O nee kan niet... ik zie het al je mannetje zit in het buitenland! Ja er zit niks anders op dan nog 2 daagjes wachten! in ieder geval succes! hopenlijk zit er een wondertje in jou
Ik doe gewoon de oude truuk weer: probeer mezelf wijs te maken dat mijn NOD pas volgende week is of zo....