* strooit een heleboel hcg door de lucht* Ik ga me zo melden bij de oktobermama's. Bedankt voor de felicitaties en ik kom nog wel terug hoor. Dit is het gezelligste forum allertijden.
Hier toch spannend. Mn ongi zet lang niet zo door als normaal, heb alleen rood bij het afvegen, verder wat bruinverlies in mn verband, verder noppes.... En dat nu al drie dagen lang! en pas 10 dagen na mn ei... net even met mn kerel gebabbeld en we gaan er morgen toch maar eens een testje tegenaan gooien.... I keep my fingers crossed! Groetjes Jelske
Of zoals ik gewoon heel hard roepen dat je niet zwanger kunt zijn... dat heeft mij afgelopen maand geholpen en ik kon met trots pas 5 dagen na me nod testen! Ey jelske... ik ga echt voor je duimen... en ik kom morgen meteen hier kijken wat de test gezegd heeft!
Ik heb vanmorgen getest en er kwam een duidelijke tweede streep! Had alweer een voorgevoel, maar durfde niet te testen. Was vandaag 4 dgn overtijd. Zwanger! Kan het nog niet geloven! Hopelijk blijft het allemaal nu goed zitten, durf over een aantal weken pas echt blij te zijn!
Spannend Jelske... ik hoop het voor je... zeker nu dat je ongi nietgoed door komt.... Heidii: Tis wat, HCG in je neus... ik wil niet weten waar jouw mannetje geschoten heeft dan... haha
Ja, daar heb je 't al: nu voel ik ook weer dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik! (waarschijnlijk wil ik obstipatie, en heb daarom onbewust al dagen niet gescheten, haha! Zometeen even hard in mijn tieten knijpen, zodat ze pijn doen en blauw worden, gniiiiiii) Ik ga andere topics onveilig maken, want ik maak mezelf zo hartstikke gek! Succes voor de testers, gefelici voor de zwangeren en een vlinderlicht kusje voor Fem!
Ik ben ervandoor meiden, ik ga effe eenlekker potje janken en mezelf maar opsluiten voor de rest van de avond. Tot morgen! Liefs van mij
Jaja en dan nog een liter water naar binnen werken en zeggen dat je onwijze dorst hebt opeens... meid ik wens het je! maar goed nog een paar daagjes wachten!
02 feb:Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 24-9-47-1 mk Gefeliciteerd Smeetje.