No0g een van een arts: >>Dezer dagen werd in dit forum over teunisbloemolie gesproken. In de >>Engelstalige literatuur is dit terug te vinden onder de naam evening >>primrose oil (EPO). >>Werkzaamheid wordt geclaimd op het gebied van pre-menstruele klachten >>(PMS). >>In goed uitgevoerde onderzoeken bleek dit middel echter niet werkzamer >>dan een placebo. Het had ook niet meer bijwerkingen dan een placebo. >>In Nederland is dit middel verkrijgbaar met of zonder toevoeging van >>vitamine E. >>Samengevat: Het middel is niet werkzamer dan een placebo, maar wel veel >>duurder. De enige schadelijke bijwerking is in uw portemonnaie te >>verwachten. >> >>-- >>Hans van der Slikke >>Gynaecoloog, verbonden aan het VU medisch centrum te Amsterdam
Zo GOED dat je het hebt gevonden zeg! Dat was het enige middel wat ik kende en het is me ook aangeraden door iemand. Waar heb je dit vandaan?
Beste Dokter van der Slikke, Ik was totaal niet op de hoogte van de discussie teunisbloemolie/zwangerschap. Na PMS klachten ben ik begonnen met teunisbloemolie en tot mijn grote verbazing was ik vanaf de eerste cyclus zwanger! Ik, zwanger na 10 ICSI pogingen zonder enig resultaat! Voor onszelf en voor de fertiliteitsarts UZA een groot wonder. Nadat mijn zoontje, nu 3,5 geboren is, ben ik na een tijd terug gestart met teunisbloemolie wegens PMS. Groot was onze verbazing toen ik terug van de eerste cyclus zwanger was. Nu heb ik niet alleen een prachtige zoon, maar ook een schat van een dochtertje van 10 maanden. Ik moet zeggen dat ook wij contact opgenomen hebben met de dienst fertiliteit om dit te melden, maar dat we nooit enige reactie gekregen hebben. Wellicht hebben ook zij dit verhaal geklaseerd als zijnde een fabeltje. Maar feit is dat ik ondertussen, dankzij de teunisbloemolie twee prachtige kinderen op de wereld gezet heb. En echt, het is pas sinds enkele dagen dat ik tot mijn verbazing hoor dat ook andere mensen die positieve ervaring hebben met deze capsules. Voor mij dus allesbehalve een schadelijke werking, en zeker niet voor je geldbeugel als je even uitrekent wat een ICSI behandeling zoal kost.
gewoon met GOOGLE, beide woorden intypen! Fat teinisbloem is dus niet schadelijk, maar misschien hielp het die vrouw gewoon geestelijk, kijk als je erin gelooft! Maar dat andere peper dus niet gebruiken meiden! Liefs linneke
Oke hmmmm.....morgen toch maar teunisbloemolie halen? Ga eerst nog wel even googlelen. Zoals ik het hiet leest is het in ieder geval niet schadelijk. Slaap lekker voor straks. xxx
Hoi Pink ladies en wannabees Gefeliciteerd meiden met het grootste forum met de kleinste maand. Ik denk dat we dat met z'n allen heel goed gedaan hebben @ Choco, Maris, Jessy28, LvdWerf en Smeetje: Yeahhhhhhhhh \/ Geweldig meiden. Trek een pink jasje aan en geniet. En wat veel op 1 dag! @ Emma85: respect meid voor het lezen van alle pagina's en ook al in maart. Ik hoop dat je niet naar maart hoeft, maar je bent natuurlijk welkom. @ meiden met ongi: Balen, maar kom gezellig naar maart! Het is ook daar harstikke tof @ Diddl: nog maar een paar dagen: spannend! Ik ben aan het duimen voor je. @ Fem: (( Mega dikke vette knuffel )) Zo nu ga ik maart maar weer even lastig vallen. Succes allemaal en dat er maar meer van zulke dagen mogen komen. Die bus die raakt wel vol zo
Goedemorgen! Net even getest maar hartstikke negatief. Ik ga maar weer afwachten wat er gaat gebeuren... de "ongi" is nu helemaal voorbij. Dus heb maar 3 dagen alleen bij het afvegen wat helder rood gehad, verder niks noppes nada.... Groetjes Jelske
Pfff erg is dat he als de test super nega is, En dan ook nog niet ongesteld worden, Of gewoon ongesteld worden op de dag wanneer het moet of gewoon zwanger zijn als je overtijd bent he
Hey Derona. Pfff, ik blijf van die steken in mijn lies hebben, vind dat raar. Heb jij daar ook last van? Fientje
Gek e dat je er deze maand niet meer last van gehad hebt. Snap soms echt niks van ons lichaam hoor. Dikke knuf Fientje
Heey fientje Nee ik heb daar geen last van,Maar wie weet is het wel een goed teken bij jou want bij pendelen staat feb Spannend hihihi en wachten duurd dan lang he pfff
Ja, ik heb het deze maand wel echt erg hoor. Ik kan me moeilijk bedwingen deze keer , komt idd mss omdat ik dingen voel die ik in de vorige rondes niet gevoeld heb. Fientje
Ja, erg he, pfffffff, vind het deze maand echt wel spannend. Hoop dat mijn pendel uitkomt, maar het mag die van volgende maand ook nog zijn hoor Fientje