Tjonge jonge, wat zit zo'n vrouwenlichaam toch vreemd in elkaar.... al die klachten die op van alles kunnen duiden.... echt vreemd! Groetjes Jelske
goedemorgen allemaal. heb af en toe meegelezen deze maand en zie dat er best veel zwangere bij zijn. gefeliciteerd allemaal! voor de meiden die ongie zijn balen, maar succes in de volgende ronde. voor de wachters net als ik.........laat je niet gek maken! probeer ik ook niet te doen hahaha. nog een paar dagen en dan weten we meer. heb niet zo veel last ergens van, alleen wat van mijn buik en meer vocht uit mijn tepels. dussssssss we wachten maar af. ga voor iedereen duimen en natuurlijk ook voor mezelf. groetjesssssssss
pff al weer veel gekletst sinds gister middag. Veel om allemaal bij te houden. Wil de mensen hier niet te kort doen dus voor de zwangeren GEFELICITEERD! voor de testers kom op het ik wil heel veel streepjes en ++++ zien. De wachters, wacht nog een dagje met jullie mee. Fijn hoor zo'n forum. Hier nog steeds een rommelende buik. Weer rook mijn urine wat vreemd . kan het niet plaatsen. Nog geen sporen van een ongi terwijl ik meestal de dag a 2 dagen van te voren wel wat licht bruin/roze verlies heb. SPANNEND! een zenuwachtige lizzie,
Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn. De dames die ongi zijn, sterkte. En alle wachters+ ikzelf succes.
oh sorry, ik dacht ze dat al wist. Gellukkig kan je er een beetje overheen zetten. Ik heb ook ff een dagje flink gejankt en nu vol goede moed naar november/december.
goeiemorgen! ben net wakker, mooie tijd he... het word voor mij nu spannend! ik heb hetzelfde als lizzy, altijd al lichtbruin verlies een paar dagen van te voren maar nu ook nog niks. maar op de een of andere manier heb ik toch geen goed gevoel deze maand dus ga er gewoon vanuit dat ik die rot krijg...ik maak mezelf anders alleen maar gek. ik hoop dat er nog een hoop zwangere dames bij komen! dus zet hem op haha. groetjes emma
Dat een vrouwenlichaam raar in elkaar steekt kan ik alleen maar onderstrepen. Heb eergisteren getest met test van Etos en was negatief. Zojuist getest met kruidvat test en geeft licht positief. (Zie mijn album)? Er staan 2 testen in mijn album de eerste is van de vorige ronde. Toen is het een aantal dagen later misgegaan. Was wel 3 dagen voor NOD getest. Nu heb ik braaf gewacht tot NOD. Ben vandaag geloof ik 3 dagen over mijn NOD heen. Jullie begrijpen dat ik in een lichte hoera stemming ben maar niet superblij omdat het vorige ronde ook is misgegaan. Liefs Assie
Lieve Assie, als ik jou was zou ik even een clear blue doen. Deze maand ook al andere (zoals Fem) met licht positieve Kruitvat testen en die bleken niet zwanger. Tuurlijk kan het zo zijn hoor! Kruitvat test is veel eerder positief dan anderen, maar ik zou er morgen of zo voor de zekerheid nog een doen. En als die dan positief is, nou dan ben je gewoon lekker zwanger
Ja bijvoorbeeld. En ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent hoor. En die kans is natuurlijk ook groot. Maar tis zo vervelend om te lezen dat er als dames teleurgesteld zijn door die stomme licht positieve testen, dat je het maar beter nog maar eens kan testen met een ander merk. Hou ons op de hoogte! Ik duim voor je. [-o<
Ik ga zometeen een CB digitaal halen. Ik wil niet mijn hoofd in het zand steken. Ik wil graag duidelijkheid. Daarbij gaan wij vanavond naar Oostenrijk met wintersport en ik moet dan wel weten of ik daar een lekkere Zipfer kan drinken of niet. haha Ik hou jullie op de hoogte.
Ik vind m toch wel iets meer als licht positief hoor Assie. De streep is echt duidelijk te zien. Ben benieuwd wat de cb zegt.
Heey assie ik zit net in jou fotoalbum te kijken en ik zie een duidelijk streepje hoor meis Gefeliciteerd
Hi Anz, Ik neem aan dat dat ook een kruidvat test was? Bij jou is het goed gegaan, als ik je banner bekijk. Weet je, vorige ronde had ik ook zo'n streep maar is het een aantal dagen alsnog misgegaan. Er zal wel iets bevrucht zijn nu maar of ie blijft zitten is nog the question. Wel spannend he?
Ik zie ook een duidelijke streep hoor! Ik heb ook een digitale van cb gehaald en ga zo ook ff testen nog ( voor de zekerheid....) Hoeraaaa nog een zwangere!