astrid gefeliciteerd! assie, ik hoop dat de cb ook zwanger aan geeft. ik heb namelijk ook al eens positief getest met kruidvat en ik was ook niet zwanger net als berna. ga voor je duimen dat ie bij jou wel goed aan geeft
02 feb:Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 23 feb: Diddl 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 25-9-47-1 mk
Gefeliciteerd Assie en Astrid nogmaal gefeliciteerd. Geloof je het nu wel. Assie ik hoop dat je deze keer zwanger mag blijven.
Dankje wel,en idd het is een behoorlijke Dondersteen wat soms dingen zegt waar bij je als moeder dan niet mag lachen
Ja 9 van de 10 keer wel ja Klein voorbeeldje,laatst met het sneeuw was HIj met zijn papa sneeuwballen aan het gooien,Toen kwam er een sneeuwbol tegen Zijn gezicht aan,en toen begon zijn vader hard te lachen,en toen zei hij heel serieus papa dat is niet grappig hoor,
Mij collega's keken me nu heel erg rar aan omdat ik in de lach schoot. Maar gezegd dat ik een leuk mailtje kreeg.
Mijn neefje vroeg pas: "als je tien wordt, ben je tiener. Ik wordt binnenkort negen, ben ik dan een Neger?" Wat een logica hè...
Hoi meiden, Ik duim nog voor iedereen verder. Maar denk voor mezelf dat het deze maand over is. Ik ga denk ik door naar maart. De spotting is gisteren al begonnen en ik zag net dat het heviger wordt. Het is nog wel steeds licht roze. Dus denk dat het game over is hier en dat de duivels elk moment kunnen komen. Temp was vanochtend nog wel 36.9. Maar ja dat wil bij mij niks zeggen. Nog even een vraagje: als ik idd door ga naar maart en mocht het die maand ook niet lukken dan zou ik als ik zwanger wordt in april (als de goden ons goed gezind zijn) weer begin januari uitgerekend zijn. Nu was ik dat van mijn zoontje ook (6 januari 2006 was ik uitgerekend) en hij is 1 weekje eerder geboren op 30 december 2005. Nu mijn eigenlijke vraag: zouden jullie die maand dan over slaan omdat ze dan vlak na elkaar misschien jarig kunnen zijn of miscchien dat ik wel op mijn zoontjes verjaardag beval. Ik zelf zou dat niet zo leuk vinden maar ja. Misschien een beetje een voorbarige vraag (misschien word ik die maand ook niet zwanger) maar zat er toch een beetje mee. Ik hoop dat ik niemand met deze vraag voor het hoofd stoot. Ik weet ook wel dat je een zwangerschap niet kunt plannen en dat je blij mag zijn dat je uberhaupt zwanger kunt raken. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Zelf zou ik geen maandje overslaan. Kans dat je precies in die periode zwanger raakt is denk ik even groot als je die maand ook gewoon klust... En stel je wordt volgende maand zwanger, dan zijn ze een maandje na elkaar jarig. Toch ook leuk. Zelfs leuker dan dicht bij elkaar. Anders heb je wellicht de neiging om feestjes te bundelen tot één gezamenlijk feestje (handig voor fam.) maar niet leuk voor kids.
Hoi Jannes, Dank je voor je antwoord. Maar bedoelde niet komende maand overslaan maar de maand daarna (april dus) Dit i.v.m. dat ze misschien op dezelfde dag jarig kunnen zijn of er maar een paar dagen tussen zullen zitten.
Astrid gefeliciteerd! (nogmaals) en Assie, wanneer ga je testen... ja, je moet gewoon testen om dat stelletje mutsen hier op het forum uit de zenuwen te halen... haha (incl me) @ Bianca.. 't zou mij niet veel uitmaken, ook al zouden ze op zelfde dag jarig zijn, als ze wat ouder zijn doe je toch aparte kinderfeestjes enzo. Is wel handig, heb je gelijk de hele visite in 1 keer! Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt.. @Diddl.. He famke, nog niks? Ben toch zo benieuwd... Hoop zo dat die ongi wegblijft en er een klein beebje komt! @Fem.. en bij jou? Nog geen ongi? Mijn oppaskindje zei:" een jaar achteruit, nou toen..." (vorig jaar) bij hersenschudding = Mn hersens zijn door elkaar geschud en dat heet hersendoorelkaar schudding, hoor! (en probeer dan je gezicht maar eens in de plooi te houden, als ze dat heel serieus zeggen) En nu mn oudste dochter begint te schrijven merk ik pas hoe zij denkt dat sommige dingen heten, door hoe ze ze schrijft.. weet even geen voorbeeld, maar is wel vaak heel anders dan de werkelijkheid.. haha Iedereen weer veel sterkte en suc6 en maar gauw meer ROSE.. IK WIL ROSE.. oh moet gelijk denken aan "een kloddertje rose hierrrrrr, een kloddertje rose daaaaarrrrr" Was 't niet tante Til, uit familie knots? Liefs lin
Meiden net huisarts gebeld, de hcg waarde was zo laag het was wel een prille zwangerschap geweest maar waarschijnlijk al heel vroeg afgestoten ze noemde het een vroege miskraam ( vind ik een te zwaar woord) maar helemaal niks om me zorgen om te maken ( deed ik ook niet) Krijg gewoon over 2 weken waarschijnlijk gewoon eisprong.. en ze zei eigenlijk een heel goed teken want alles werkt. Als ik een onregelmatige cyclus had gehad had ik misschien niet getest en ook niks geweten gebeurt gewoon heel vaak dit.