Thanx meid, we gaan 20 juli aanstaande trouwen, dus nog iets minder dan 5 maanden ! Joepieeee.... het zijn trouwens witgouden ringen (maar dat kon jij niet weten natuurlijk @Heidii: Ik zal voor jullie duimen hoor, nog één dagje en dan is het weekend en kun je eindelijk testen!
@ Heidiii, spannend meid, ik ga hard voor je duimen dat het allemaal op een zwangerschap wijst! Nog even doorzetten! Groetjes Jelske
Had ik nou maar: - blauwe aders - witverlies - scheten en boeren - rugpijn - ijzersmaak - vermoeidheid (iets erger dan nu) - rare dromen - pijnlijke tepels (nog erger dan nu) - grote tieten - verstrooidheid - overtijd ... dan had ik teminste reden om me te verkneukelen... Nu wordt 't toch gewoon loos wachten tot na 't weekend (heb laat ei gehad) of anders gewoon bloeden...
haha, wat niet is kan nog komen, maar hoop voor jou dat je dat niet allemaal tegelijk krijgt! Succes! groetjes Jelske
Na mijn eerste ronde waren dit dus wel al mijn ontpillingsverschijnselen! Dus in die grap ben ik - net als iedereen hier - ook met open ogen ingestonken!
Nou meid, als je ooit ringen nodig hebt PB je mij maar, ik heb echt een TOPadres voor je! (als in: mooie ringen & niet teveel geld )
Nou ik moet nog een paar daagjes..van het weekend moet ik denk ik veel missen want ik krijg morgen weer thuiswerk en dan mag ik 4500 enveloppe vullen joepie hihihi
Nou he? Als bij mij de ongi uitblijft verhuis ik gewoon naar maart.... hou jullie hier dan wel in de gaten oor
Brutale vraag misschien, maar mag ik vragen hoe je dat thuiswerk gevonden hebt. Ik raak binnenkort mijn baan helaas kwijt en zou ook graag zoiets willen.
Nee natuurlijk niet brutaal, maar het is thuiswerk in mijn eigen woonplaats het heet ovimex ik weet niet of ze meer filialen hebben http://www.ovimex.nl/
Oke en bij gelezen! Assie en Astrid gefeliciteerd! Mommy to be spannend! Berna fijn dat je de huisarts hebt gesproken, ik hoop echt van harte dat het de volgende ronde raak zal zijn! Fem, wat vervelend dat je nog steeds zit te wachten meid, om gek van te worden lijkt me. Heidi en Jelske spannend, ik ben benieuwd! Zelf vind ik het ook wel heel spannend nu, nog een paar daagjes ben echt aan het aftellen nu! Ik heb net als Jannes 2 maanden terug een miskraam gehad en hoop toch wel dat het weer raak mag zijn en alles dan goed mag gaan! Derona succes met de envoloppen! Verder alle meiden die ik nu niet heb genoemd ik duim voor jullie allemaal!