NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohwja
    Goedemorgen meiden

Hopelijk iedereen een fijne nacht gehad!
    Eigelijk veder nog niks te melden
    Dus wens jullie een fijne dag toe

Liefs Ikke

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hier door lamlendig voelen, snotteren dikke rode dopneus en overtollig snot... (wat niet echt aantrekkelijk is voor de tegenpartij...) het klussen even achterwege gelaten.. volgende maand beter...

3. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    wauw zeg, gisteren namiddag de laatste keer gelezen en nu zoveel bij te lezen. Bianc en Fem: jullie hebben nogal plezier gehad samen. Hopelijk was de klus ook zo leuk. :)

Gisteren nog geklust en dan om de 2 dagen tot mijn NOD, vervolgens zit ik ook op de wachtbank, maar dat houd ons niet tegen.

Ik heb eigenlijk nog een vraagje: Wat is de beste positie om te klussen? Man on top of vrouw on top?

Bedankt voor het antwoord

Prettige dag allemaal

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Nou nou dames jullie zijn lekker bezig geweest.
    allemaal nog geklutst. Hier niet mannetje is ingestord om half 10 kreeg hem ook niet meer wakker me oogjes vielen ook dicht.
    Maar goed we blijven gewoon proberen. Weet het nu echt neit meer. Blijft rommelen. Ik dacht 4 dagen gelden me eisprong maar kan geen week eisprong hebben en als ik kijk na mij cyclus moet ik zaterdag me eisprong hebben.

iedereen fijne dag

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hahaha, wat een verhalen om bij te lezen op de vroege ochtend zeg! Iedereen veel klusplezier gehad hoop ik... Pff, wij kregen het echt niet meer voor mekaar gisteren... dus we zijn lekker op tijd gaan tukken! Vanavond alsnog fris aan de klus :D

Pamela, volgens mij is de missionarishouding (idd man on top) altijd goed en op z'n hondjes :oops: ook....

Liefs Chris

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhh, ik schaam me dood; we hebben niet geklust gisteren, is het nou niet erg? (Ik kan natuurlijk wel schijnheilig vertellen dat we geklust hebben maar dan lieg ik dat ik barst), vanavond als we thuiskomen sleur ik hem gelijk mee naar een klusplek.....

@alle wachters: suc6 met wachten, mag me bijna bij jullie voegen.....

7. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Fem! Volgens mij waren er meer die het gisteravond niet meer voor mekaar kregen... Hier dus nog zo één (ik dan)... Gewoon vanavond vastbinden aan bed en niet eerder laten gaan dan wanneer de klus geklaard is en het Look who's talking scenario in gang is gezet :D :D :D

Liefs Chris

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem niets om voor tee schamen toch zeker.
    Weet je we doen allemaal ons best maar het dagelijks leven draait gewoon door. En soms heb je het echt even gehad.

Zolang je er maar plezier in hebt en een hoop lol.

Veel klusplezier voor vanavond in ieder geval.

Mensen op de wachtbank al iemand twijfels ? over een weekje staat februari voor de deur. Wie is de eerste ?

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    He meiden,
    kom me ook nog ff laten zien ;)
    Hier zijn we flink aan de klus geslagen, heb als 't goed is deze donderdag m'n ei, ben benieuwd!

Kunnen we mooi goed 'van bil' zoals m'n vriend dat de laatste tijd benoemt. Met 'n mooie ondertoon erbij, hahahaha! En nee, heb 'm nog steeds niet horen klagen.
    Heb mijn NOD in ieder geval op 08-02 staan. Nog meer meiden al op tijd in februari?

10. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    goedemorgen,
    pffff wat gaan jullie snel zeg tis bijna niet bij te houden,
    heeft iemand van jullie toevallig de clearblue ovulatietesten gebruikt? heb gister de digitale gekocht omdat ik toch gek wordt van m cyclus is totaal geen pijl op te trekken schommelt ergens tussen 33 en max 46 dagen grrr.......
    iedereen verder veel klus plezier, gaan we hier ook gewoon mee verder maar mannetje lief is helaas veel werken savonds ! !
    groetjes sabrina

11. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Waaraan merken jullie dat je eisprong eraan komt? Ik merk dat volgens mij helemaal niet. Zijn er ook lichamelijke kenmerken? Ben nu met de ovulatietest bezig, maar luister geloof ik liever naar mijn lichaam.
    Met de ovulatietesten is het spontane er wel een beetje af merk ik....(is dat bij jullie niet?)

kuz

12. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Heb net een mega leuk baby truitje gekocht..... Was maar 4 euro in de uitverkoop, dacht, ach, komt het bij ons niet uit, dan kan ik er altijd iemand anders blij mee maken, maar diep van binnen hoop ik natuurlijk dat ons eigen kindje het over een jaartje aan heeft!

13. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Zit hier ook op de wachtbank maar wij blijven voor de zekerheid doorklussen op de wachtbank ;)
    Mijn NOD is 4 februari dus nog ff wachten :rolleyes:

@Britt28,
    mijn man vind die ovulatie testen wel leuk , kijkt altijd heel nieuwsgierig
    mee over mijn schouder en kijkt vervolgens reikhalzend uit naar de klus ;)

14. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jammer meiden ik ben weer terug. :cry:
    Vandaag zijn de :evil: :evil: gekomen, ik hoop dat deze maand me ventje er ook gewoon weer is als ik me vruchtbare periode heb, en dat we deze maand meer geluk hebben.
    We houden moed.

15. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    jammer jolie, hopelijk volgende maand meer geluk....
    Ik ben ook ff gesopt met klussen, voel me zwak, ziek misselijk en het werd allemaal iets te geobserdeerd...

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    o Jolie, jammer joh....
    En idd, houd moed! Tjee, ronde 18 voor jullie.
    Pff....ik heb soms al n mega dip omdat we in ronde 9 zitten nu. Maar als ik jou verhaal lees dan voel ik dat ik eigenlijk niet mag klagen.....

Ik merk altijd erg goed dat m'n ei er aan komt. Erg veel wit (rekbaar) slijm, soms zo erg dat t net lijkt of ik in m'n broek pies.......
    En op de dag zelf steekjes en krampjes.
    grt.

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Esser: ik ben ook "vroeg", heb mijn NOD rond 7 februari, maarja, voor mij is het nog maar de eerste ronde dus het is nog afwachten......

@Jolie: Balen meid, ik hoop serieus dat het de volgende ronde nou eens raak is voor je....

Ik wil trouwens ook niet dat het een obsessie wordt, ben nog niet bezig met ovu testen, ik laat het gewoon een beetje van onze "zin" afhangen en dan zien we over een half jaar wel weer verder.

Hebben jullie meer zin rond de eisprong? Ik heb daar namelijk helemaal geen "last" van :(

18. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Ik ben nu bezig voor de 4e ronde. Hiervoor hebben we het eigelijk iedere keer spontaan gedaan, maar dat heeft dus nog geen zoden aan de dijk gezet. Dus ik heb nu ook ovulatietesten in huis gehaald. Wil toch zeker weten wanneer ik mijn eisprong heb.
    Het wordt wel een verplicht nummertje dan. Is niet altijd leuk....maar ja, het is voor het goede doel! ;)

19. veertje2

veertje2 Lid

10 jan 2007
    54
    0
    0
    Iedereen op de wachtbank Sterkte! En als het zo gezellig is als de afgelopen dagen vind ik het helemaal niet erg om erbij te zitten ;)
    :oops: (rode oortjes van het lezen) :p

Om de dag klussen is er hier ook niet bij. We hebben sinds we bij elkaar wonen wel een vaste avond in de week afgesproken. Komt er op neer dat we die avond samen dingen ondernemen en meestal eindigt het met....ja dus. Anders kom je elkaar alleen op het kussen en in het weekend tegen. In dat weekend klussen we meestal elke ochtend (ben geen avondmens)

Afgelopen week hebben we zo fanatiek geklust dat ik (volgens mij) een blaasontsteking aan voel komen.... :cry: Ik moet van mezelf 2 liter water drinken vandaag (kreun), naast de normale hoeveelheid thee en koffie *zucht*. Iemand nog meer tips? Ik wil beslist niet aan de antibiotica!

Liefs van Veertje2 (wat is het toch knus op de wachtbank)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    tja veertje......idd errug veel drinken! En ook naar het toilet gaan waanneer je aandrang voelt; niet ophouden!

Deel Deze Pagina