soms wel ff makkelijk...kun je het teminste bij houden wat ze zeggen hahaha,Ik kan nu binnen enkele minuten mijn thuiswerk krijg joepie hihihi
@ Marieke21: nou, ja zeg.. ook wat.. 2x ongi.. Anyway, kun je iig bloedprikken e.d. Suc6 meid! @Jannes,, voor jou ok al zo spannend.. @Diddl: spannend meid.. ja ga maar gauw wat anders doen om de tijd door te komen! @Fientje & nikkie & de rest die ongi is geworden: Balen meiden.. kom op, vol goed moed naar de volgende ronde.. big hug! @ de rest vd dames: allemaal veel suc6, duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim etc... Liefs lin
Ha dames! Ben vandaag bij mn ouders aan het bivakkeren, dus wilde even hier komen kijken, helaas geen positieve testers toch? (of heb ik nog niet alles gelezen...) Balen voor degenen die weer ongi zijn geworden, knuf vanuit hier! Hier nog altijd rustig, af en toe wat steekjes onderin mn buik, maar geen echte ongi, ik wacht maar af wat er gaat gebeuren! Groetjes Jelske
Zo en klaar en echt moe nu maar voldaan! Alles is weer schoon! Tenminste beneden dan he! Het is inderdaad rustig vandaag. Je kunt zien dat het einde van de maand is zicht is..
Nou het voelt niet spannend. Ben ik morgen niet ongi, dan ben ik wel heel verbaast. Het voelt toch echt zo... Maar wie weet helpt al dat duimen van jou Hoe is het met verder met jou? Nog niet het gevoel dat er wellicht een menstruatie aankomt?
Hoi, Nou hier is de menstruatie-hoofdpijn al aanwezig, dus de komen er aan. Ik had er ook al geen goed gevoel over, dus is het geen verrassing. Ik hoop dat ze mooi op tijd woensdag of donderdag komen. Niemand positief getest vandaag? Of wachten er een hoop op het weekend? Liefs vlinder
pfff, ik weet het allemaal even niet meer! Nog altijd niks te bekennen hier. Maandag een negatieve test bij de HA.... Hoe kan je nu ooit zwanger worden met zo'n onregelmatige cyclus?! Dat lukt toch nooit! Sorry dames voor mijn 'gezaag', weet het even niet meer zo goed
Heee Alle dames die ongi zijn geworden baaaluh, en alle wachters heeel veel succes. En by the way ik weet niet wie de lijst bijwerkt met namen maar willen jullie mij er even bijzetten ik heb 28 feb. mijn NOD. Alvast bedankt
Ik hoop het, dat mn duimduimduim helpt.. Bij mij nog niks... maar ik hoefde ook nog geen ongi te werwachten zei de gyn, aangzien mn slijmvlies in baarmoeder nog veel te dun is... Dus wacht nu de bloedtesten af.. volgende week weer prikken en dan hoor ik of ik uberhaubt wel een eisprong heb.. Suc6 voor jou! Hoop toch echt dat je je vergist en lekker verbaasd zult zijn.. Liefs lin
hoi hoi wie kan de lijst ff aanpassen? ik ben al rood gekleurd maar tot op heden geen ongi te bekennen hoor! nu had ik mijn eitje pas op dag 17 dus ik wacht morgen nog ff af kuzz
Zo, daar is ik weer, heb net alles gelezen! @Bianca (mama van Jordy): Balen meid dat de duivels zijn gekomen, grmbl... Ik hoop voor jullie dat het idd in de 7e ronde raak is! @Diddl: Spannend meid.... maandag d-day voor jou... nou, ik weet waar ik maandag ben hoor @Bigdream: Als je klaar bent met opruimen weet ik ook nog wel een plekkie voor je hoor ... wel balen, ik hoop dat het niet de aankomende duivels zijn hoor! *Duim duim* @Lizzie: Gelukkig is het al weekend, ga je maandag testen? @Nikkie: Ook voor jou balen meid , vol goede moed naar de volgende ronde he! @Just4love: ook voor jou spannende tijden... ook voor jou draai ik ff een duimpje @Fientje: He bah meid *knuff* @Arka; He verd**** , ik hoop voor je dat je of snel je duivels krijgt of een vette ++++ teste meid... weet je in ieder geval WAT er aan de hand is... Hier nog niks, nog effe en ik verhuis door naar maart zonder ongesteld te zijn geweest
dank je. ik hoop het ook zo kan bijna nergens anders meer aan denken voor jou komen de spannende dagen er ook aan , ik zal voor je duimen! !
@Bigdream: Als je klaar bent met opruimen weet ik ook nog wel een plekkie voor je hoor ... wel balen, ik hoop dat het niet de aankomende duivels zijn hoor! *Duim duim* Nou, pff, ik ben echt heel moe nu maar wel voldaan Balen dat bij jou nog steeds niets is doorgebroken. Duurt lang he! Ik weet het echt niet.. Wacht maar af!
02 feb:Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 25-10-48-1 mk
Heerlijk die bezigheidstherapie ... zo kom ik het weekend wel door. Baal wel dat ik nog niet mag testen .. maar het mag echt niet van mijn mannetje. En hij heeft gelijk ... liever dat de zich melden dan een negatieve test [wat ik wel verwacht]. Hij is ook een beetje bang dat ik anders de tijd tussen de negatieve test en m'n ongi niet te genieten ben. Kon hij wel eens gelijk in hebben.
Bedankt Fem Kent er eigenlijk iemand iemand die met een mega-onregelmatige cyclus toch zwanger is geworden? Sorry hoor, ik weet dat het wat belachelijk is om nu al te doen alsof ik een groot probleem heb. Het zal de koorts wel zijn (zit al de hele week thuis met griep) Maar toch bedankt dat ik hier mijn hart effe mag luchten
Zo zeg, dat zou ik ook weleens willen weten... jij ook al 14 dagen overtijd.. balen he? Ik heb ff niet goed opgelet, maar zit jij nu ook nog in de eerste ronde?