We wachten gewoon samen af meid en laten ons niet gekker maken dan dat we nu al doen! Ik ga stoppen, zo lekker naar bed.
Ja we laten ons zeker niet gekker maken, Ja ik ga ook zo lekker naar bedje....alvast welterusten he knuf
He dames! Heel veel succes voor alle wachters! Het wordt hier wel weer tijd voor een positieve test hoor zo aan het einde van de maand... Liefs en een knuf Jelske
Truste! Ik ben ook donders moe, maar krijg mannetje niet mee... Van onderen borrelt er vanalles, maar van boven een beetje weeig / misselijk... morgen weten we meer vrees ik.
Net even wat foto's in mn album geplaatst van mn meiden! Ik kan eindelijk de foto's verkleinen.. Er zit nu een tool onder fotoalbum.. (foto verkleinen) daar kun je ze dus verkleinen, opslaan en dan uploaden! @Fem, ja laten we een lekker wachtbankje maken voor "ons soort gevallen" hahaaaaa welterusten allemaal Wie zouden t weekend ook alweer testen? Suc6 voor deze dames! Liefs Lin
En het is weer vreselijke rustig ......... Hier nog steeds geen . Hou jullie op de hoogte. Ben morgen weinig online ... heb het vreselijke druk. Mochten de zich melden, dan laat ik het weten. Welterusten alvast.
Succes in het weekend allemaal! Ik moet dit weekend en werken en we gaan een weekendje naar een bungalow dus zal weinig online zijn... dus ik ga voor iedereen duimen en wil maandag positief nieuws hier! Groetjes Jelske
Goeiemorgen dames, Jammer genoeg is ronde 19 voor mij weer geen succes geworden. 4 dagen te vroeg geworden. Dikke pech, maar weer vrolijk op naar de volgende ronde. Succes aan alle testers! Liefs, Anouk.
Goedemorgen trouwens iedereen Ik ga zo weer lekker aan mijn thuiswerk,ik moet nog 3700 enveloppens vullen Vanacht slecht geslapen.alleen maar liggen draaien in bed en obsoluut niet fit maar ja.voel me nu wel weer wat beter, we zullen zien of ik de griep krijg hihihihi, Mensen die vandaag moeten testen Succes
Ik had trouwens een mooie droom gehad vanacht ik had 4 testen in huis gehaald, heb er 2 gebruikt en allebij positief, Nou ik hoop dat deze droom uit mag komen, Maar meestal komen dromen bij mij niet uit Maar we zullen het zien nog een paar daagjes
Goedemorgen allemaal! @allemaal:Bedankt voor jullie steun, ben er ondertussen al wel grotendeels overheen hoor. We gaan gewoon voor volgende maand. Ik duim nog steeds voor alle wachters. Kom hier nog geregeld piepen. Veel succes! Fientje
He Anouk, bah balen. Derona, ik hoop voor je dat je droom uit mag komen! Arka, weet je al meer? Heidi, nee toch... Zijn er verder nog testers vandaag?