Ja gaat wel goed, ben alleen vreselijk moe. Ik heb gelukkig een rustig weekend, dus kan er heerlijk aan toegeven!
Ik kom me hier ook maar eens melden De komende dagen is mijn NOD. Spannend weer! Ik heb geen symptomen dus ik denk dat ik niet zwanger zal zijn. Maar goed, dat weet je nooit he! Afwachten maar!
Ja is zeker spannend! Zijn er veel vrouwen die geen symptomen hadden en toch zwanger bleken? Ongeveer 1,5 week geleden had ik wel een aantal druppels bloed ineens. Dat had ik anders nooit. Vond ik wel vreemd. Voor een innestelingsbloeding leek het me wel wat vroeg.
Toen ik zwanger was van ons eertse kindje.merkte ik het ook niet dat ik zwanger was, ik had alleen die week na dat ik ongi moest worden hoofdpijn s'avonds,ik was ook niet s'ochtends misselijk, alleen pas paar weken daarna met avond eten kon weinig vette dingen verdragen
Ik weet ook niet waarom ik steeds in mijn hoofd heb dat ik vast niet zwanger ben omdat ik geen symptomen heb. Ik zeg ook steeds tegen mezelf: "Ik ben niet zwanger want ik heb geen gevoelige borsten." Maar er zijn vast ook veel vrouwen die geen gevoelige borsten hebben en toch zwanger zijn. Misschien zelfbescherming om niet teleurgesteld te zijn als ik wel ongesteld word? Het enige dat ik dan doen is wachten, wachten, wachten! Jullie ook succes met wachten, voor degene die nog op de wachtbank zitten!
Nee, vals alarm: die banner blijkt vanzelf weer naar 1 gesprongen! Heb gelijk even een nieuwe aangemaakt, gewoon van deze site. Vanmorgen zou ik dus, als gewoonlijk, meteen na het opstaan bij het afvegen prijs moeten hebben... Niks! Na het klussen dan? Niks! Zegt mannetje hier opeens: heee, zie ik daar blauwe aders op je tieten? TILT! Natuurlijk bij daglicht gekeken, en hoe langer ik kijk, hoe blauwer ze worden! Zenuwen ten top hiero...!
Goedenmorgen dames, Heb de hele nacht liggen duimen... en... helaas... nog geen rose te bespeurendeze cohtend? @Anouk: Balen meid *knuff* @Linneke: Nou, een mooie lila bank ofzo...? @Derona; Mooie droom hoor, ik hoop ZO voor je dat het deze keer wél uitkomt! @Heidii: Testen, testen, Testen! @Marleen: Spannend hoor, maar het is wel balen al dat wachten... Ieks ik ben helemaal zenuwachtig voor jullie! Haha Tot snel weer! Liefs, Fem
Ja, stiekem wel ja, het gaat nu wel weer een beetje kriebelen moet ik eerlijk zeggen... erg he... De laatste keer was bij de ha afgelopen maandag, misschien dat ik het morgen nog een keer probeer. Vanmorgen heel snel gaan plassen zodat ik niet verleid zou worden whahahahahaha! En jij bijna jarig he, joepieeeee.... ik ga je nog niet feliciteren hoor! xxx
Ja, daar heb je gelijk in meid... maar ik heb nergens meer "last" van... dus ik reken er helemaal niet op... ik denk dat ik me er morgen of overmorgen aan waag...
Thanks voor alle steun, lieve meiden! Heidiii, spannend meid. Al zin om te testen? Fem, jij weet het ook spannend te maken meis!
Zin wel zeker, maar ik durf niet zo goed... En om eerlijk te zijn: die spanning - zolang ik nog niet ongesteld ben tenminste - is ook wel lekker. Hoop niet dat het omslaat in de soort spanning waar Fem mee te maken heeft... Ik probeer zometeen maar wat zinnen te verzetten en jawel: ik heb zin in poetsen! :-s Ga me maar eens uitleven...
@Anouk: Nou, ik durf er niet meer aan te denken hoor, want dan maak ik mezelf gek... , ook niet de bedoeling natuurlijk... ik vind het ook niet leuk zo'n lange cyclus... zit nu dus al op 48 dagen... , maarja, misschien wel een laat eitje gehad, en we hebben geklust en tja... blablablabla, hahahaha
Hallo dames. Vandaag NOD maar nog niets te zien. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat ze wel gaan komen. Was de vorige keer 11 dagen overtijd (ondanks eisprong op dag 14) dus ik vrees dat ik dat wellicht deze maand weer heb. Na MK zal wellicht mijn luteale fase in de war zijn.