Nu snap ik het hoe dat zit in de science-fiction met die zogenaamde 'zwarte gaten'! Je voelt bij jezelf, en via je eigen zwarte gat kom je bij mij uit! Ik dacht al, wat kriebelt daar toch? (Wil je 't nog eens doen?)
uhm ja de levende kraan! Daar voel ik heel veel aan... die voelt straks ook aan of ik evt zwanger ben... goed he! Volgens mij heb jij hem ook!?
nou maak mij maar weer rood, die verdomde zijn toch zojuist gearriveerd. vette kl*te zooi. ik heb dus ff flink de pest in maar hoop dat dat snel weer overgaat. iedereen die aan t wachten is succes ik hoop dat jullie meer geluk hebben en dat meen ik echt! ik ga me maar ff aanmelden bij het maart topic kuzz
Hihi idd wel handig om hem een naampje te geven, haha He mommy to be balen zeg meid... laat je maar ff lekker verwennen door je hubbie.
Hoi wannabee PINK ladies Weer even spieken hoe het met jullie gaat. Zijn er al nieuwe zwangere? Ik begreep dat er al 25 zwangere dames waren en het is pas dag 24. Nog even volhouden dan kan de bus met 28 of meer lekker op reis. Ik duim voor jullie allemaal!
Hé meiden.. Jen25; Gefeliviteerd meid! Meiden die ongi zijn: baluuuuhhhh! En alle broekgluurders in de wachtstand.. ik hoop dat we met zn allen door kunnen naar de novembermamma's! Allemaal pink ladies worden! Gelukkig heb ik het deze vakantie lekker druk! Hele week volgepland met logeetjes, drukdrukdruk.. mooi afleiding! Ja Fem, een wachtbankje met mooie kleurtjes, lekker grote kussens er in, koelkastje in handbereik, nee wacht ROOMservice nog beter! (dat kunnen onze hubbies wel doen! ) En dan maar wachten op./.. ja op wat eigenlijk.. hopelijk op een beebje, maar een ongi is om te beginnen ook goed.. Meiden SUC6 allemaal! Liefs Lin
Ik heb bedacht dat ik pas volgend weekend ga testen mocht ik niet ongesteld worden. (pff....) Het lijkt wel of ik vandaag wat symptomen voel, maar dat kan ook inbeelding zijn. Voel me steeds misselijk en heb zuurbranden. En een beetje warrig in mn hoofd haha! Maar kan net zo goed niks zijn natuurlijk!
Zo dan, net terug van een verjaardag en nog snel ff spieken hier, ik zag dat er voor Heidii al gevoeld was en dat het een jongetje wordt , mooi zo.. ghehehehehe. Kan iemand voor me voelen wat er bij mij aan de hand is? suc6 met testen morgen Heidii.. @Linneke: Strak plan, begrijp ik het nou goed dat jij ook zo zwaar "overtijd" bent? Nou eh, die wachtbank klinkt idd toppie, speciaal voor ons: Special cases , roomservice door een knappe vent is altijd goed hoor dus dat komt goed... P.s. heb vandaag toch teunisbloemoliecapsules (galgjewoord ) gekocht... we shall see... Trusten meiden! P.s. @Jen: Ik had je al gefeliciteerd maar roep het via deze weg lekker nog een keertje: Gefeliciteerd meid! Ik hoop ook naar November te kunnen, maarja, wij allemaal denk ik , geniet ervan!
goedemorgen deze zondag, Hoe gaat het met de wachters Al weer een novmama gefeliciteerd Jen25 Hiedi testen deze morgen ? spannend. Jollie is consult begonnen, misschien een goed voelen ben wel benieuwd wat ik krijgen. Denk dat ik zelf al een vermoeden heb. hier alles goed maar mis jullie wel een beetje.
Goedemorgen allemaal, Na een aantal nachten slecht slapen en het advies om te te wachten met testen, heb ik vanmorgen er toch maar een test tegenaan gegooid! En na enkele seconden....... Ja hoor: ZWANGER! Ik mag ook met de roze bus mee! Ik word een oktober of november mama! Liefs
just4love en de andere zwangere dames natuurlijk gefeliciteerd! Hier nog steeds iemand op de wachtbank. Heb er geen vertrouwen in want t zou natuurlijk te mooi voor woorden zijn, meteen na een mk zwanger...
goede morgen dames kwam weer eens spieken hoe het met jullie gaat aller eerst alle zwangere van harte gefeliciteerd en geniet van jullie roze bus rit fem en lin hopelijk komen jullie ook snel aan de beurt FunnyMe wonderen zijn de wereld nog niet uit en zou wel mooi zijn wachters heel veel succes hopelijk komen er nog een paar zwangere bij gr maria
Na vannacht een keer of zes gedroomd te hebben over testen (negatief, positief, bij de dokter, op straat, enz...) er dus vanmorgen ééntje in het ochtendpisje gehangen... Negatief! Verder onveranderde situatie: beetje kramperig en trekkend gevoel, kan dus nog steeds alle kanten op... Overmorgen of zo nog maar eens proberen, als 't nog nodig mocht zijn... @just4love: mag ik niet een pisje van jou lenen, heheh...? Hou je voor de zekerheid een plekje naast je vrij? Ik hoop niet dat ik deze bus mis, maar anders wil ik natuurlijk niet hoeven staan!