De bus is bijna vol deze maand. De deuren staan open tot de 28e! Heidi; het plekje naast mij is nog vrij. Ik zal hem vast opwarmen voor je! Liefs Ik krijg die glimlach maar niet van mijn gezicht! Zal morgen wel zere kaken hebben! Veel liefs
Goedenmorgen meiden, @Just4love: Gefeliciteerd meid, enneh, laat die glimlach er maar lekker opgeplakt zitten terwijl je de laatste stoelen warm houdt meid . @Heidii: Zoals al gezegd werd: ik hoop dat je te vroeg getest hebt.... Fijne zondag en liefs van mij
In ieder geval hoor je mij niet zeggen 'Ik heb getest twee weken voor NOD, ben negatief, en sins NOD 4 tampons vol innestelbloed. Ben ik nu zwanger?' Ben achteraf wel blij dat ik deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt heb. Mijn antipassie is wel eens eerder een cyclus lang weggebleven, maar ik kan ervan uitgaan dat als ovutesten positief zijn, in ieder geval een eisprong geweest is, toch?
@Heidii: Nou, dat zou ik wel zeggen ja, als je een streep op je ovu test hebt gehad dan mag je er (wat mij betreft ) vanuit gaan dat je een ei gehad hebt..... Gelukkig ben jij idd niet zo'n paasei die dat gelijk denkt nee.... hihi
heidi ik had vorige maand ook ovutesten gedaan en had 2 en een halve dag positieveovutesten en even goed 4 dagen overtijd en toen kwamen die nare dingen op bezoek ik hoop het voor je dat je zwanger mag zijn draaie hard de duimen gr maria
Kwam hier even spieken en ja hoor! weer een paar nieuwe zwangeren erbij! Gefeliciteerd meiden... en voor degenen die nog aan het wachten zijn.... ik las dat er nog plaatsen zijn in de roze bus dus ik hoop dat jullie nog kunnen instappen.... En jeetje zeg alweer een novembermama... wat gaat het hard... weet nog heel goed dat ik een septembermama werd en nu zijn we alweer 2 maanden verder
Inderdaad Maria: belangrijk is nu niet het hoofd op hol te laten slaan en gewoon 'rustig' af te wachten...
Ja, Fem, het staat er zo makkelijk geschreven... Wat dat betreft benijd ik je niet, het lijkt me slopend om in jou situatie te zitten. Ik hoop dat jij heel snel weet waar je aan toe bent, hoedanook!
Juist; ik ben nu blij met either way... erg eigenlijk, maar zo zie ik het nu echt.... zojuist voelde ik wat "lopen" van onderen zeg maar (ahum ), ik helemaal blij naar het toilet gestormd. En... weer niks... he balen dit zeg. Maargoed, ik probeer niet teveel op mijn banner meer te letten en klets gewoon gezellig mee. Op 01 maart ga ik gewoon verhuizen naar NOD maart ofzo.... ik zie het wel.. . Positief blijven!
fem is gewoon balen jou situatie ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent dikke knuffel heidi er zijn ook hele goede resultaten hoor na de ovutesten hihi ook kan je lichaam weinig hcg aanmaken in het begin heel veel succes
Nou, ik begin nu te vrezen en wat terug op aarde te donderen: na een week verstopping heb ik nu 'spetterpoep', wat ik normaal gesproken altijd heb de rond antipassie-dagen... En dat samen met de bekende zeurderige krampen betekent dat dat ik zometeen waarschijnlijk een lekkere amaretto voor mezelf inschenk, met een toastje filet americain erbij! Is 't toch nog ergens goed voor... En ga me vast verheugen op vergroot libido rond volgende ovulatie! =P~ Ieder nadeel hep z'n voordeel!
O Hedii, wat jammer...... Ik heb geen hoofdpijn meer, gelukkig. Net naar de wc gweest en zag bloed. Huh! Dacht ik, dat is veel te vroeg. Was ook veel te rood. Mannetje gekeken.....maar het kwam uit het andere gaatje. Lekker dom! Ik heb dat vaker als ik ongi moet worden, dus de antipassie zal er wel aan komen. Ik heb de hele maand al het onbestemde gevoel dat ik ongi ga worden. Raar hoor...... ovu-testen gebruikt, goed geklust, maar echt het gevoel dat het niet raak is. Zelfbescherming misschien......... Ik hoop nog wel een paar pink ladys te zien hoor. Jannes ik hoop het voor jou ook zo... wij hadden allebei mk met kerst. Liefs Renate
Ja hoor de test vanochtend van de ovaluatietest was negatief dus gisteren was het bingo. Ben van gisterochtend af 48 uur vruchtbaar volgens de test. hebben gisteren geklusd, misschien vandaag ook nog maar een keer. Heeft iemand ook ervaring na het stoppen van de pil dat je cyclus langer duurt dan 28 dagen ? Het geeft zoveel onzekerheid mee omdat je niet weet wanneer je de kan verwachten.
Eh ja, ikke *steekt vinger op*, laatste pil 04 jan. eerste dag laatste ongi op 08 jan.... *wijst naar banner*, dus....... *baal baal*, ik hoop voor jou dat je op het juiste moment geklust hebt, zo te lezen wel. En daarnaast: als je je "ei-moment" weet wordt 99% van de vrouwen 14, 15 of 16 dagen daarna ongesteld, dus je weet in ieder geval wanneer je kunt testen! Spannend hoor !
koedie er zijn heel veel vrouwen die na het stoppen met de pil zo onregelmatig zijn en de ene vrouw na een half jaar een regelmatige cyclus de ander pas na een jaar maar kan me voorstellen dat je er gek van word heidi dat word dan inderdaad jezelf heerlijk verwennen wel jammer succes Renate je hebt wel gelijk hoor da je je zelf in dekt tegen allerlei kwaaltjes die eventueel erop kunnen duiden maar er zijn ook vrouwen die niks voelen en toch zwanger zijn
goede middag, hier nog steeds niks. alleen zeurderige pijn in mijn onderrug waardoor ik 4 dagen pas om een uurtje of 4 slaap en al drie dagen hoofdpijn. dus zal er wel aankomen................