Jammer hé ... maar we gaan er weer helemaal voor! Ik voel dat maart onze maand gaat worden. Toen ik laatst droomde dat ik was bevallen was het ook eind november. En gezien we nu voor een begin decemberkindje[3-12] gaan en een geplande kz vaak een week eerder is, komt het helemaal uit. We zullen het zien .... positief denken.
Hoi dames, Ikke zit hier ook nog altijd.... te wachten pffffffff wat is dit deprimerend. Heb zolang gewacht voor we er eindelijk voor konden gaan en dan laat die stomme cyclus het afweten . Zaterdag terug negatief getest... kop op aan iedereen!
He Diddl, balen! Ik vind het steeds spannender worden! Ik kan er zelf geen peil optrekken, weet het gewoon echt niet.
@Linneke: Ik was gewoon nieuwsgierig. Hihi. Nou meid, ik hoop ook voor je dat je NU zwanger raakt hoor, al dat wachten is ook maar niks, ik baal ook van wachten, maar jij wacht alweer wat langer, baal baal. @Diddle: He meid.. had ik niet verwacht bij jou ,sterkte meid en de volgende ronde is hopelijk wél raak! Ik ga er vandoor, ga me omkleden en vanavond uit eten, ff afleiding zoeken. Kus van mij
Goedemiddag, Alles weer bijgelezen en weer een aantal zwnageren erbij. Van harte gefeliciteerd.. Diddl nee toch ik dacht echt dat jij wel zwanger zou zijn. jammer. Voor de andere meiden die ongi zijn geworden balen maar welkom bij de maart pink lady's. Voor de wachters veel sterkte.
Ik lag net in bad en vond mn tepels ineens groter. Ik ga alleen zo aan mezelf twijfelen haha! Dan denk ik weer dat ik me het aan het inbeelden ben. Dan herkennen jullie vast ook wel. Komt denk ik omdat ik er erg alert op ben nu.. Vaag, die vrouwenlichamen
Ik ben nu van 31 dagen uitgegaan. Maar ik ga dan nog niet testen omdat de vorige cyclus langer was. Ik ga denk ik volgend weekend testen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden natuurlijk! Maar wel lastig rekenen zo.
lin ik zit op dag 17 dus in de groene dagen nog 2 dagen en dan is het eitje aan de springplak gekomen diddle he balen maar hopelijk mag je mee in de pink airplane meiden succes
het is zover! ik heb ovulatietesten besteld! 10! Vraag is nu alleen om de hoeveel tijd moet je die nu gebruiken met zo'n onregelmatige cyclus als de mijne? Zijn er meiden die me tips kunnen geven? Liefs
@ Arka, ik heb ze afgelopen ronde ook gebruikt, ik heb het zelf iedere dag even getest gewoon voor de zekerheid. Groetjes Jelske
Helaas meer dan me lief was... (ik had pas op dag 23 mn eitje gevonden) Ik heb er uiteindelijk dus 15 gebruikt. Groetjes Jelske