ik heb net ergens geleden dat als je cyclus langer dan 6 weken duurt, je waarschijnlijk geen eisprong hebt... Weten jullie daar iets van? En als het de ene keer langer dan 6 weken en de andere keer korter is, wil dat dan zeggen dat je de ene keer wel een eisprong hebt en de volgende keer gene?
Ik sluit me hier weer aan. De duivels hebben zich zojuist gemeld! Gek genoeg ben ik nog blij ook want sinds ruim een jaar heb ik mijn kortste cuclus ooit. Ik had altijd een cyclus van 42 dagen en nu 33! Op dag 20 is er een eisprong geconstateerd in het ZH dus vol goede moed de nieuwe cyclus in.
Het lijkt wel of de symptomen toenemen bij mij. Het viel mijn vriend vanavond ook op dat mijn tepelhof groter is. Ook zitten er witte puntjes die er anders niet zijn. Ik heb pukkeltje in mijn gezicht en ik ben echt misselijk, raar gevoel in mijn buik.. Maar voor hetzelfde geld word ik gewoon ongesteld. Je weet het niet he... Maar dat met die tepels vind ik wel heel apart. Ook omdat mijn vriend het ook opvalt. Spannundddddd
Goedemorgen iedereen zo de 4500 enveloppen zijn gevuld pffffffffffffff.was een leuk klusje Ik heb net al wat bijgelezen, voor de zwangere Gefeliciteerd,super voor jullie voor de mensen die ongi zijn geworden vet balen.ik duim met jullie mee voor volgende maand. en voor de wachters spannend! En hier gaat alles nog goed,We zullen het zien aankomende week
Zwangeren: gefeliciteerd! Meiden met de duivels: balen hoor! Meiden die nog wachten: hou vol en niet testen voor de NOD.
Goedemorgen! Hier weet ik het nog zo net niet. Volgens mij voel ik de ongi-krampjes al opkomen! Bah! Maar goed nog maar even afwachten, ik hou jullie op de hoogte!
Goedenmorgen allemaal! @Derona: Pfft, wat een werk heb jij gehad zeg! Wat goed van je dat je nu klaar bent. Voor jou wordt het nu ook echt spannend. Wanneer wil je gaan testen? Hier nog geen nieuws. Lekker saai dus . Fijne maandag!
goedemorgen allemaal, voor mij mag de bus door rijden. pfffffffffffffffffffffff helaas, word toch mmm ben ik bang. fijne dag allemaal. gr peggy
goedemorgen Pink lady's kom hier ook even om het hoekje kijken. Denk dat ik julie in maart ook nog moet gaan stalken. Nieuwe zwangere gefeliciteerd. diddl ik had ook verwacht dat je zwanger zou zijn. Niet dus. @ fem werkse vandaag op die stomme maandag, je weet wie je tussentijds kan lastig vallen toch....
Ik doe mij best . Die site van de oktober mama's is echt TE cool gewoon! Kun je nog veel leuke dingen mee doen! *hersens draaien overuren*
He jammer nog geen nieuwe zwangeren erbij vandaag. Fem ga jij binnenkort nog eens testen of wacht je nog ff netjes af? Hier niet zoveel nieuws. Ik voel wel af en toe wat maar ik hou mezelf maar voor dat dat van een aankomende ongesteldheid is. Meestal heb ik op dag 25 en heel soms op 26 mn nod. Duimen maar dat het weg blijft...
Goedemorgen dames, ik mag weer in het rood dames. Zoals verwacht, kwamen ze gisteren Ben wel blij dat ik mijn lichaam goed begin te kennen en dus eigenlijk de laatste drie dagen geen spanning meer heb, maar weet dat ze eraan komen. Scheelt weer stress Op naar maart. Suc6 iedereen. Wil jullie niet in maart zien!
Ja het was idd een behoorlijke klus.ben blij dat het klaar is lol Ik ga pas testen als ik denk ik bijna een week overijd ben. omdar ik vorige maand ook 6 dagen overtijd was, En miss wel eerder als ik mij niet in kan houden hihihihi
Ja weet ik maar goed heb er geen tijd voor misschien straks nog ga wel website maken voor onze beeb dan kan je me helemaal in de gaten houden he.
ik ben echt dom... Haha! Ik was er de hele tijd vanuit gegaan dat ik de laatste keer een cyclus van 31 dagen had. Maar nu ging ik nog eens tellen en nu kom ik er achter dat het 32 dagen is! Niet dat het nou zoveel uit maakt hoor..
Ha dames! Vanmorgen toch maar weer eens getest maar helaas negatief. Ik ga er toch maar vanuit dat mn vorige cyclus een rare ongi heeft opgeleverd. Groetjes Jelske
dacht ik dat ik 29 jan mijn laaste heb gehad ik net kijken in mijn agenda 27 jan ja hoor 3 dagen overtijd ik drurf nu niet te testen ik ben bang dat het negatief is