@seker. ik heb hier op het forum vaker gelezen dat meiden last van hun buik hadden en zwanger zijn...het schijnt normaal te zijn...ik zelf heb er geen ervaring mee maar er zijn een hoop meiden die het hebben. dus ik denk dat het iets is waar je je niet te druk om moet maken. groetjes emma
toen ik zwanger was van mijn eerste had ik ook krampen in de buik net of je ongi moest worden meestal hoord het erbij,
@Emma en Derona Het is vervelend, maar er zit niks anders op dan wachten op een ongi of zwangerschap. Dan weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben met die pijn
Zo dames, hier bannercheck. Sinds zaterdagmiddag behoorlijke griep, dus blijkbaar ook uitstel van NOD. Ben nog steeds niet antipassie Yoehoe! Ik heb de 25 dagen vandaag gehaald! Zo balen als je zo'n korte cyclus hebt en dan nog voor je NOD antipasseren. Geen testers vandaag? Ik wacht nog even tot dag 40... (als ik het haal) Liefs Veertje2
@seker. zwanger worden bestaat alleen maar uit wachten, wachten en nog eens wachten...echt om hopeloos van te worden. maar ja we zullen toch geduld moeten hebben he! ik moet eerlijk zeggen dat ik wel steeds stiekem even ga kijken of ik al ongie ben, maar ben verder wel rustig. de vorige maanden was ik echt hyper. dus daar ben ik wel blij om... nou seker, zullen we maar weer verder wachten? haha groetjes emma
@Emma, haha zeg dat wel ja, maar ik mag niet klagen, het is nog mijn eerste ronde. Maar dan nog is het echt super moeilijk om geduld te hebben, zeker als je in je laatste dagen zit met wachten. Idd, we gaan gewoon samen verder wachten. Das wel fijn
Ik hoop het voor ons allemaal bigdream. Echt fijn dat we hier elkaar kunnen steunen. Ik kan moeilijk elke sec. bij mijn man zeuren hihi
Ja dat is idd een voordeel van een forum he je kunt lekker je ei kwijt, en klagen wat je wilt, heeeeerlijk Dikke knuffel voor iedereen
Hi Ladies, Ik zie het somber in....ben ook helemaal depri lijkt wel. Ik ben zo stom geweest om zaterdag er een test tegen aan te gooien (ik weet niet wat me bezielde hoor) maar uiteraard negatief... Maar ik denk dat de duivels ook deze ronde niet weg blijven (ondanks dat ik er in December al van overtuigd was dat Februari mijn maand zou worden). De laatste dgn hou ik mijn temp weer bij en ook die is vrij laag voor mijn doen en wat ik normaal gesproken heb aan het eind van mijn cyclus, maar goed dat zegt nog niets, MITS mijn temp morgen onder de 36.7 zit dan weet ik het zeker dat ik ongi ga worden.... Ik heb deze keer ook geen last van mijn borsten en ongikrampen. Wel heb ik weer mega puisten op mijn smoeltje vaak het teken dat ik ongi wordt....het enige is dat ik echt wanzinnig snel uit mijn slof kan schieten t.o. mijn mannetje (maar of dat nou PMS = of zwangerschap?) Mocht het deze ronde niet raak zijn denk ik dat ik voor het eerst na 3 MK's in een verschrikkelijke dip beland?! vraag me niet waarom maar ik denk dat ik deze teleurstelling deze keer gewoon niet ga trekken? Errug vreemd Greetz Silla
Silla, Ik zou zeggen veel van je afschrijven en ons ej lekker laten steunen. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat de ongi weg blijft en dat je dit keer gewoon lekker zwanger mag blijven. *****Knuffel van mij*****
Errug he die onzekerheid, ik heb het volgens mij nog nooit zo erg ervaren! Ik vind het gewoon niet leuk meer.... Maar ja ik heb gezegd dat 2007 het jaar van het positivisme is (hihihihi zelf verzonnen) dus zal ik moeten proberen om ook positief te blijven...
tuurlijk is positief blijven op een gegeven moment moeilijk. Ik heb dat ook. Laatst hoorde ik dat mijn buurvrouw binnen 2 maanden zwanger was en dat ze eigenlijk pas echt net besloten hadden dat ze kinderen wilde hebben. Nou heb me toch een partij staan janken toen ik thuis kwam. Dan is het wel weer heel erg moeilijk om door te gaan. Maar ik moet zeggen dat het wel een stuk makkelijker wordt door hier te gaan lezen ens chrijven. Zo schrijf je lekker alles van je af dat helpt tenminste bij mij altijd. Ik hoop dat 2007 ook het jaar voor mij wordt. Sterkte meis en als er iest is schrijf het op en we proberen je te helpen.
He meiden, De dag lijkt ook maar niet voorbij te willen. Ik zit op mijn werk en er komt bijna niets uit mijn vingers. Morgen mijn NOD, maar wil toch (als het me lukt en het dan nog nodig is) nog even een paar dagen wachten met testen! Pfff, moeilijk hoor! Ik ben echt blij met jullie, zou niet weten wat ik zonder de site moest!