Nou dames, ik ga ervandoor. Testje halen en lekker thuis ff liggen. Hoop dat de niet komen en ik morgenochtend positief kan testen
Hihi, erg he! Ik weet niet hoe ik het heb volgehouden op werk, maar ik heb echt super veel pijn in mijn rug/buik/benen. Ben straks blij als ik thuis ben
Hoi allemaal, ik dacht ik kom eens even kijken hoe het hier gaat? Ben vorige maand geweest, en het is alweer zover. Zit met een dilemma. Durf namelijk niet meer te testen! Was de laatste keer 22 dagen overtijd met allerlei symptomen. En ik begin er nu weer last van te krijgen! Pijnlijke borsten, moe en erg emotioneel (huilerig) ik schrik ook overal van. En als laatst heb ik alleen maat zin in zoetigheid. Om gek van te worden. Ik was vrijdag bij de drogist om een zalfje te halen, word ik gefeliciteerd met mijn zwangerschap door een medewerker. Ik wist me er geen raad mee. Zoiets doe je toch niet?! Wat vinden jullie moet ik een test doen? Moet volgende week naar de gyn. Moet ik dit anders afwachten? Knuffels Aisca.
Hey dames ik weet niet of ik hier moet zijn voor mijn vraag maar ik zie het wel even. Ik heb altijd een vaste ritme 2e van de maand komt mijn ongi en die duurt vijf dagen. Alleen nu kwam die opeens 9e feb weer terug ik ben even de weg kwijt iemand daar bekend mee? vanaf waarneer moet ik nu gaan tellen. We willen heel graag in tweeede maar ben erg in de war nu. Ik hoop dat ik goed zit hier. Dames die overtijd zijn hoop dat het raak is Andere natuurlijk ook
Aisca, ik zeg testen! Als je test heb je misschien meer zekerheid als nu.... Als het goed is neemt mijn mannetje een test mee. (al vrees ik dat hij dat is vergeten) morgen zou dan dag 26 zijn dus dan wilde ik er wel een testje tegenaan gooien. Das normaal gesproken mn langste cyclus. Heb wel wat symptomen die ik vorige keer ook had, maar ook wat dingen die anders voelen. Normaal word ik dag 25 wel ongesteld. Wat vinden jullie?
Hi FunnyMe: ik zie dat je onlangs een miskraam hebt gehad. Als ik zo eerlijk mag zijn, zou ik even wachten met testen. Ik was na mijn MK 11 dagen over tijd. Heb pas, op aanraden van VK, na een week getest. Je cyclus is gewoon in de war, dus geef het even de tijd. Wordt je ook niet teleurgesteld als het negatief is. Als je wel zwanger bent, ben je dat over een week ook nog. @Aisca, in jouw geval zou ik wel even testen. Jij bent wel ver overtijd.
Jannes ik denk dat je gelijk hebt. Al is het wel heel moeilijk hoor... Maar misschien is t beter als ik nog ff afwacht....
Ja je moet het natuurlijk helemaal zelf weten hoor. Maar als je je maar gewoon voorhoudt dat het met je MK te maken heeft, dan kan het alleen maar meevallen. Toch? Succes!
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, en hoop ook van harte dat het raak is, maar ik heb de eerste 6 rondes heel erg veel buikpijn gehad nadat ik met de pil gestopt was. Vreselijk! Je lichaam vertoont dat ook de signalen die je ook kunt hebben als je zwanger bent. Die hormonen ook allemaal! Ik ga voor je duimen dat het wel raak is! kuz
Wat een K*U*T*D*A*G*! Wilden we na de 'begrafenis' van Pukje onze zinnen verzetten bij de Babydump, maar eerst effe naar het toilet bij de Ikea ernaast, zie ik dat ik ongesteld ben geworden! Babydump maar links laten liggen.... Deze dag mag wat mij betreft snel ten einde zijn!
Balen zeg Heidiii. Kan me voorstellen dat je toen geen zin meer had. Had nog niet gezien dat pukje er niet meer is. Sterkte er mee meid.
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik morgen dan een test ga halen. En woensdagochtend ga testen. Knuf Aisca.
He bah wat een KL*TE dag dan voor jullie zeg... en helaas is mijn water niet betrouwbaar geweest (moet ik daar maar niet meer van uitgaan) Meid ik hoop dat je vandaag de avond een beetje doorkomt in ieder geval STERKTE! Knuf! Liefs jollie
Heeee, wie weet zitten we volgende maand deze datum over hele andere dingen te kleppen! Da's het mooie van 'tijd': het gaat vanzelf!
Tijd is idd niet stil te zetten (in geval van mooie momenten erg jammer)... toch beleef je die tijd wel en soms kan dat heel intens zijn en soms heel vluchtig! Zo blijven in ieder geval die mooie momenten in je herinnering zichtbaar. Groetjes Jollie
He meiden, hoe is t hier? Zie dat ik echt tig pagina's gemist heb. Aan alle zwangeren: gefeliciteerd, aan alle anderes succes! Ik heb een poging gedaan om er niet aan te denken. Was sowieso een drukke maand, maar ook wil ik er eigenlijk helemaal niet bewust mee bezig zijn. En dat was ik wel.... Maar nu ik woensdag mn NOD heb, begin het toch te kriebelen, dus kom toch ff kijken. Om me heen ook steeds meer zwangeren, begint dan echt te branden: IK WIL OOK. Ach misschien heb ik nu wel veel later mn NOD, tis de 2e ronde pas na de pil, maar weet niet zo goed waar ik nou van uit moet gaan. ***zucht*** Liefs Chris