Heey lieve meiden hoe gaat het bij jullie, Hier gaat alles nog goed nog geen ye bekennen, maar ja misschien morgen wel.wat wij niet gaan hopen
Hallo allemaal, Bij mij nog geen te bekennen.... Nog even afwachten. Voelde vandaag wel alsof ik ongi moest worden. We wachten af. Succes voor diegene die ook in spanning zitten! Groetjes
Bedankt! Hoop ik ook. Het is pas de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil dus ik verwacht echt nog niks maar toch ben je er dan al zo mee bezig en hoop je (misschien wel tegen beter weten in) dat het toch raak is....Voor jouw ook spannend.....nog 1 dag? Zal voor je duimen!
Ik blijf duimen! En nog iets langer, eigenlijk de week uit! Dan als het nog nodig is ga ik het eind van de week testen en jij?
Goedemorgen! Weer een nieuwe spannende wachtdag aagebroken. Vandaag is het thema van mijn dag: "Word ik het of word ik het niet!"
heey meis ja spannend voor je...ik ben nog steeds aan het duimen hihihi Bij mij is het helaas voor deze maand game over de hebben zich vanmorgen goed gemeld, Balen doe je altijd ff maar we blijven positief, Dus we gaan straks maar eens kijken bij de maart nod,maar hier kom ik zeker ook nog wel even langs om te kijken hoe het met jullie gaat, dikke knuff
Oh Derona, had nog zo gehoopt dat heb bij jou wel prijs zou zijn deze maand. Dan verwelkom ik je bij de maart dames; veel succes volgende maand. Knuf Fientje
Hey meiden, wat lees ik nou toch? Een hele dikke knuffel voor Heidii & mannetje en Derona... balen meiden, hopelijk zwemmen ze volgende maand de juiste kant op en levert dit een vette ++++ teste op! *duim duim totdat de blaren erop staan*. Vanmorgen had ik wat rozige afscheiding. Zullen ze hier dan eindelijk gaan arriveren? Ik hoop het zo...
Heey meis dankje wel Ohh spannend voor je...ik hoop voor je dat je gewoon snel ongi mag worden off heeeeeel snel zwanger dikke knuffel
Dank je wel meid.... ik vind alles goed nu, nooit verwacht dat ik blij zou zijn met rose... maarja, ben een pink lady wannabee, misschien is dat het? hahahaha