NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen damesssssssss :)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hahahahaha :)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goedemorgen

hoe voel je je?

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik voel mij vandaag goed. Ik weet niet hoe ik het gisteren heb uitgehouden, maar pas na half 10 in de avond ging de pijn zich verminderen. Ook zag ik daarna wat bruinverlies, een heel klein beetje, 2x. Maar ben dus niet ongesteld geworden.. Ik ga vandaag even lekker rustig aan doen :)

En wat jammer dat jij ongesteld bent geworden, wens je veel succes bij de volgende ronde ;)

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend meid! Ik hoop dat ze niet komen :D

6. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    He allemaal,

Heb nog niet de kans gehad om bij te lezen, maar wil me wel weer even melden. Ben inmiddels ruimschoots overtijd, maar durf eigenlijk niet te testen. Heb bij 1 dag overtijd getest, op verzoek van de huisarts, ivm een blaasontsteking. De test was toen negatief. Ben het testen nu aan het uitstellen tot het weekend. Leef echt tussen hoop en vrees op het moment. Steeds maar broekkie checken op de wc...

Pffff.
    Liefs Fransje

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Dat doe je goed dat je het lekker rustig aan gaat doen,

dankje wel meis

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa, ik heb daarom ook bewust nog niet getest. Als ze niet komen wil ik of vanavond of morgenochtend testen. Dan komt het ook beter uit voor mij en voor mijn man :)

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve meiden,

Vanmorgen mijn temperatuur opgenomen en deze is zooo laag dat het gewoon onmogelijk is dat ik zwanger ben. Tevens is het precies de temp. die ik heb als ik ongi wordt, dus deze zal vandaag of morgen zich aandienen....
    Ik ben zoooooooooooooooooooooooooo teleurgesteld! De volgende ronde is de ENIGE ronde nog om mijn doel van 2007 te behalen...
    In 2007 zwanger raken, zwanger blijven EN bevallen!
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Lieverds die nog op de wachtbank zitten, ik hoop dat jullie zwanger zijn. Voor de ladies die in den tussentijd posi hebben getest (en ik dat berichtje gemist heb) GEFELICITEERD....
    Voor alle ladies die bezoek hebben gehad van de Rode Rakkers....I will join you soon...

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, daarom wacht ik ook even met testen. Wie weet dat het misschien toch gaat komen. Ik wil ook niet gelijk juichen. Nog even afwachten ;)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meis spannend hoor,.

mijn duimen draaien voor je

liefs

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Derona ;)

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames

Voor iedereen waar de :evil: :evil: :evil: :evil: om het hoekje zijn gekomen een megaknuffel hoop dat het de volgende ronde raak is.

Fem ik hoop dat ze bij jou juist wel komen. Dan kan je verder en krijg je misschien een normale cyclus.

14. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik doe woensdag een test :D

15. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Goedemorgen,

Hier nog niks. Temp. is ook nog te hoog voor een ongi. Ik voel ook nu nog niet dat ze er aan gaan komen. Normaal gesproken had ik nu al krom gelopen van de buikkrampen. Hoofdpijn heb ik ook nog niet. Ik begin hem nu te knijpen......

Als ik morgen niet ongi word, ga ik ruim een week wachten met testen. Toen ik in dec. zwanger was, testte ik na 10 dagen overtijd positief, maar heb ik het alsnog "verloren". Daar wil ik nu overheen zijn zeg maar, voor ik ga testen. O hoor mij nou, al druk over testen praten, terwijl ik nog ongi moet worden. Domme doos!

Liefs vlinder

16. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven

Kan het me helemaal voorstellen Vlinder. Ik ben dat testen al aan het uitstellend om een teleurstelling te voorkomen en ik heb niet eens zo'n voorgeschiedenis. Suc6 meis!

17. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    goeiemorgen.

ben ik 5 min. wakker, zet ik gelijk m'n pc aan, zie ik dat er een aantal dames weer die rot :evil: op bezoek hebben.grrr...balen meiden!

zag dat er ook nog een aantal dames overtijd zijn, ik ga duimen voor jullie!

ik heb zondag negatief getest. maar ik ben nu nog niet ongie. wat zal ik doen, nu weer testen of moet ik nog even wachten? ik heb predictor, ze zeggen dat die niet vroeg positief test?

groetjes emma

18. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    o meiden spannend he!
    Vlinder en Seker, duim duim!
    Fem, ik hoop dat het doorbreekt!
    Hier nog niets!
    Liefs bigdream

19. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Spannend! Heb van meerderen meiden om mij hen gehoord dat ze pas na anderhalf of twee weken positief testen. Kan dus best nog even duren. Je kunt het natuurlijk om de twee a drie dagen proberen, maar ja is ook best een dure grap niet?

20. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    morge...

Deel Deze Pagina