@fransje. ja duur is het zeker en als ik zwanger ben, dan ben ik dat als het goed gaat ook eind van de week nog wel...ik kan me ook wel inhouden met testen maar ik wil het zo graag weten he. haha... dus nog paar dagen wachten? groetjes emma
Ja ik snap dat je het g raag wilt weten en idd als je nu zwanger bent dan ben je het einde van de week ook nog wel, Succes he meis
he dames, sorry voor de details, maar ging net naar de wc en zag een heel piep klein beetje bloed (sliertachtig) in mijn slijm. En daarna was het weer schoon.. Ik hoop niet dat ik nu ongesteld ga worden
Nou dan gaan we samen wachten tot het eind van de week. Ik wil vrijdag maar liever nog zaterdag pas testen. Ken echter ook zwakke momenten waarop ik denk, zal ik dan toch maar...
@fransje. moeten we elkaar wel ff steunen als we een zwak moment hebben he! ik vind dit af en toe zo zenuwslopend haha. maar weet je wat ik nu nog het ergste vind, dat ik er nu zo op hoop dat ik zwanger ben, aangezien ik een regelmatige cyclus heb, dat het straks zo tegen gaat vallen als ik toch ongie word. hoe is het bij jou, altijd regelmatig? groetjes emma
@fransje, ik lees nu net dat je ook een lange cyclus er bij had...dat lijkt me wel lastig... groetjes emma
@lindsayvdh. ik heb zondag getest en toen was hij negatief. kan zijn dat te vroeg was offuh tja gewoon niet zwanger...word er een beetje gek van. groetjes emma
Hoi ladies. De laatste dagen van februari breken aan. Nog allemaal heel veel succes met testen en ik duim dat jullie wegblijven. @ Fem: Dat is misschien eindelijk een goed teken, toch?! Ik hoop voor jou (in tegenstelling tot de andere wannabees) dat de snel doorzetten. Dikke knuffel aan iedereen.
Heeft iemand nog een even een update-kleurtjes overzicht van februari? Want we zijn inderdaad bijna aan het eind!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje & Marleen 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test Tussenstand: 26-8-54-1 mk Dit was de laatste [van afgelopen zondag] ... niet echt up tot date dus. Een beetje bijgewerkt en nu zelf bijhouden dames.
Helaas, de zijn net gekomen. Ik ga door naar de volgende ronde Meiden die nog steeds aan het wachten zijn, succes!
Yep, helaas. Misschien meer geluk bij de 2de ronde Tis toch altijd spannend bij de eerste, van zal het gelijk raak zijn of niet hehe