Eigenlijk ben ik pas twee rondes geleden echt ongi geworden. De keren daarvoor (de eerste drie periodes) blijken achteraf waarschijnlijk zonder ei geweest te zijn. Toen had ik maar twee dagen wat slijm en bruinbloedverlies. In december kwam dus pas de eerste echte . De ronde daarna duurde dus 25 dagen en nu zit ik op 35 dagen...
@seker. tja wat moet ik daar nou op zeggen? ja ik hoop het ook? maar dat vind ik zo lullig over komen. tuurlijk hoop ik dat het nu raak is en zou ook erg blij zijn. maar ik vind het ook echt vervelend voor anderen als het weer niet raak is. ik weet natuurlijk zelf ook maar al te goed hoe het voelt. groetjes emma
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje & Marleen 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test...onbekend Tussenstand: 26-9-55-1-3 mk Meer kan ik er niet van maken! Eh, Senna en Mommy to be?
@fransje. das ook balen zeg. elke maand weer hopen dat het gelukt is en dan heb je waarschijnlijk niet eens een eisprong. dat is om op te schieten zeg. dus de vorige keer toen jij ECHT ongie werd, was je zeker aan de ene kant ook wel blij? ik hoop voor je dat het een goed teken is! wat kunnen die dagen dan lang duren he. pfff. groetjes emma
daam, dank je voor het bijwerken, ik wilde de lijst ook zien maar weet niet hoe dat allemaal werkt hoor haha... vind de kleur van m'n naam alleen niet leuk! ik wil ROZE! zucht.... groetjes emma
Mijn nod was vier dagen geleden (vrijdag). Het wachten duurt zo lang... Wil iemand me trouwens aan de lijst toevoegen, vind het ook leuk om het van de anderen bij te houden. Voor iedereen die door moet naar de volgende ronde: veel succes en klus ze! Voor alle roze mensen: gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hoop dat jullie allemaal een gezonde frummel krijgen!
Helemaal goed ingeschat. Vooral de tweede periode heb ik wel 15 testen gedaan. Duurde zo lang moest wel zwanger zijn... Helaas. Daarna las ik dus dat als de cyclus 6 tot 8 weken duurde en je dan geen echte ongi had dat er dus geen ei was. Was dus inderdaad erg happy toen die eindelijk wel doorbrak. Voor mijn gevoel is dit dus pas echt de tweede ronde. Nu maar hopen dat ie raak is!
@fransje. daar ben ik nu ook zo bang voor...overtijd, denken dat je misschen wel zwanger bent en straks valt het zoooooooooo tegen als ik wel ongie word. bij jou nu weer precies hetzelfde. je hebt je nu dus duidelijk voorgenomen om niet weer constant te testen. het is heel moeilijk om niet te testen, maar het is ook zo'n teleurstelling als je elke keer negatief test. ennuh niet weer zoveel testen he, zegt iemand die het liefst elke dag wil testen haha... heb je eigenlijk al klachten? groetjes emma
O dames, ik laat me nou potverdorie ook gek maken...... Ik had nog zo tegen mezelf gezegd: Let er nou niet teveel op, maar is niet gelukt. Ik heb nu vakantie en we zijn aan het klussen in huis, maar elke keer gaan mijn gedachten toch weer naar m'n lijf. Wat voel ik nou....wat voel ik niet..... echt een drama. :x M'n vriendin kwam net met haar nichtje van 3 maanden, zo lief, o dan hoop ik zo dat het raak is. Ik word gek van mezelf.
hallo! zo daar was ik weer, ff een maandje niet geweest. de site is geweldig hoor daar niet van maar ik maakte mezelf wel een beetje gek haha. nu ik even een maandje niet ben geweest denk ik minder aan wanneer ik ongesteld moet worden wanneer ik op mn vruchtbaars ben enz. maar toch, vandaag had ik ongesteld moeten worden en begint t dus weer te kriebelen. dus toch maar weer even hier aan t neuzen naar nieuwtjes! voor iedereen die inmiddels zwanger is, gefeliciteerd! voor iedereen die ongesteld is geworden, klote! op naar een nieuwe ronde! suc6 allemaal! liefs marieke
Hoi meiden, dacht laat ik eens even kijken hoe het hier gaat? En wat zie ik Seker, BALEN BALEN BALEN ! Hoop dat het de volgende ronde wel raak is. Fransje ik zie dat jij ook al lang overtijd ben. Heb gelezen dat jij en Emma aan het einde van de week gaan testen. Spannend! Ik heb vandaag de test gekocht maar durf nog niet. Moet eerst even wat moed verzamelen. Vandaag echt een baaldag, kan overal om huilen en ben zo moe. Is er iemand die me een beetje kan opvrolijken? Een leuke mop misschien? Knuf Aisca
@aisca, ik hoop het ook Ik heb wel erg veel ongipijn, maar gelukkig niet zoals gisteren.. Hoe kan je een dom blondje het beste bezig houden?