aisca, als je opgevrolijkt wilt worden moet je onder het kopje de lounge het stukje blunders gaan lezen. Gister rolde de tranen over mijn wangen.
Zo, hier ben ik even snel tijdens werktijd (ohhhhh... hihi), nou, na wat roze bloedverlies vanmorgen (echt een heeeeeeeeeel ieniemienie beetje) is er niks meer aan de hand hier... , en ik had het nog zo gehoopt. Nog niet alles gelezen, maareh: hier alles goed dames?
Ben volgens mij erg kippig, want ik kan de blunders niet vinden. Ga maar even liggen en straks verder zoeken. tot zo
ik kon mij weer eens niet inhouden ........ kreeg mijn testen binnen dacht nog .. gewoon wegleggen kijk het ff aan.. maar nee hoor toch getest NEGATIEF :x voor allen die nog wachten ik duim verder hoor...
Ohhh erg is dat he als je je niet kan inhouden dat zou ik net zo hebben daarom haal ik ook nooit testen in huis hihihihi maar ja binnenkort wil ik ovu testen halen waar al 2 zwangerschaps testen bij in zitten dus dat zou voor mij ook wel moeilijk worden om er van af t eblijven hihihi
denk dat als ik t vrijdag nog niet ben geworden en ook nergens last van heb (ben er normaal altijd erg ziek van) dat ik dan ga testen, dus we wachten af
Ik kon me ook niet inhouden en we zagen een heel dun blauw lijntje (test van kruidvat). Maar lijntje was echt nauwelijks zichtbaar... Vervolgens een Predictor gehaald (enige test voorhanden bij grote AH in de buurt) en die was negatief. Nu heb ik al vaak gehoord dat Predictor zowiezo laat is. Iemand ervaring? Ben nu helemaal op van de zenuwen!
Ik durfde ook niet maar mannetje wilde al een paar dagen testen. Nu wou ik dat ik het niet gedaan had dat bijna onzichtbare streepje heeft me alleen nog maar zenuwachtiger gemaakt. Als het nu toch niet zo blijkt te zijn ben ik pas echt teleurgesteld!
Hier nog één die zowat OP is van de zenuwen......heb nog steeds geen ongieklachten,terwijl ik normaal gesproken nooit een dag afwijk. Als ik vannacht niet ongie wordt dan ga ik morgen testen.... [-o<
Hier afgelopen zondag nog negatief getest, en jij al getest? Of kun je nog wachten? Jeetje, spannend joh!
pff hier wordt het ook spannend,maar ik heb bewust geen tests in huis gehaald anders was ik nu al aan het testen geslagen en iedereen die morgen gaan testen heeel veel succes we duimen voor een streepje!