Neuh, niet meer eigenlijk, wel gehad.... Af en toe krampen en mijn (.)(.) zijn errug gevoelig... maar dat zijn ze al weken . Jij?
heel erg moe sinds drie dagen en grote tepels maar niet pijnlijk, ben bang dat ik mezelf echt gek maak, ik lijk wel wanhopig na 51 dagen en nog geen positieve test Nouja zolang ik het zelf maar zie hihi
Ghehehehe, herkenbaar, van de week zeg ik tegen mijn mannetje; "Jeetje, het lijkt wel alsof mijn (.)(.) uit alleen maar tepel bestaan" Ik heb afgelopen zondag nog negatief getest, ben nu al zover dat ik eens per week test en niet meer om de dag , dat is al heel wat he? Wat doe jij als ze morgen niet komen, ga je mee verhuizen naar NOD Maart? Of zullen we een eigen topic maken onder: NOD OOIT ()
Nou, ga naar je vriendin toe Nou idd zeg We beginnen gewoon ons eigen groepje, hahahahaha. ! Have fun vanavond!
Hoi Fem, in welke ronde zit je nu dan? Misschien heb je t wel gezegd, sorry dan dat ik t vraag, maar ben niet heel veel meer online hier... Ik morgen mn NOD, uitgaande van de 26 dagen van de eerste ronde. maar kon me niet inhouden en net getest. Negatief dus Had ergens wel hoop omdat ik compleet GEEN ongi klachten heb. Naja, ze zullen wel komen... Geen idee nl of de periode nu langer kan zijn waardoor het misschien te vroeg testen was..... Liefs Chris
Zit in de eerste ronde, dus het zal wel ontpillen zijn, het geeft niet, we hebben geen haast... nouja, een beetje dan (hihi). Het vervelendste is dat ik 5 vage positieve testenheb gehad, waarschijnlijk geengoede innesteling (volgens ha) maar dat is alweer ruim een week geleden...... dus: wachten, wachten, wachten..... pfft. Balen van je negatieve test meid. Misschien toch nog een paar daagjes wachten?
Ja, in elk geval de afwachten. Zullen vast binnenkort wel komen, gezien mn vlotte cyclus de eerste ronde. En anders volgende week, als ze wegblijven, nog maar testen... Maar dat geluk zal ik wel niet hebben. Gok dat ik morgen ofzo gewoon ongi wordt. naja, dan hebben we dat ook gehad. En haast, tja eigenlijk ook niet echt, maar om me heen wordt iedereen zwanger, dan begint t toch wel te kriebelen...... Jij in je eerste ronde nog niet ongi geweest? Jeetje, daar wordt je ook niet blij van... Kun je toch beter de hebben, dan heb je in elk geval wat duidelijkheid. Heeft de HA nog wat gezegd over ongi worden dan?
Nou, de HA verwachtte dat "het deze week wel komt", nou mooi niet dus . Mag pas terugkomen na 3 maanden geen en dat is pas op 08 april dus...
Nou succes dan! Ik zal voor je duimen! Of misschien toch een keer een posi test Geen idee of dat kan trouwens, 2 eisprongen zonder ongi, maar als dat kan gun ik t je hoor!
Hihi, das lief. Weet niet of ik hier erg veel ben, in het kader van "ALs je iets wil, moet je het los laten" maar merk wel dat t fijn is je ei kwijt te kunnen. Elke keer tegen mn mannetje zeuren draagt ook niet bij aan de goede relatie, en om dit nou met alle vriendinnen te bespreken... Mn beste vriendin weet dat we proberen, maar die is net zelf zwanger (ronde 1...) dus ik wil haar geluk niet overschaduwen met mn gezeur...
Nou, ik vind je geen zeur hoor, ik kom hier ook regelmatig, zowel voor informatie als om met meiden in hetzelfde schuitje te kletsen... daar is het toch voor hoor, klets maar tegen me aan hoor, kan een hoop hebben, heb een dikke huid én een stevoge schouder, dus kom maar op
Thnx, das lief. Heb dat soms best nodig, ook al roep ik van mezelf dat ik een grote meid ben... Grote bek, klein hartje blijkt maar weer, want had net toch traantjes na die test. ***zucht***
Hm, herkenbaar hoor, ik baalde ook stevig toen ik bij de ha zat en ze een test hadden gedaan... het ergste vond ik nog datik ZO weer weggestuurd werd zonder dat ze een bloedtest hadden gedaan.. , en je hebt vandaag je NOD? Dan toch over 3 daagjes weer testen hoor meid.... het kan nog alle kanten op bij jou!
Morgen pas mn NOD, uitgaande van 26 dagen. Dat was mn eerste cyclus. Maar krijg nu ook wat krampen, dus gok dat de ongi komt... Misschien kondigt ie zich alleen nu wat minder heftig aan. Ik wacht het wel af. Zometeen maar lekker douchen en met een kruikje op de bank.. Even lekker een moment tot mezelf komen
Wat waardeloos trouwens dat je geen bloedtest kon laten doen! Dringt nu pas tot me door, maar dat hadden ze toch best ff kunnen doen! Dan weet je misschien wat meer, want dit schiet toch niet op....