Ja en nee. Als ingebouwde veiligheid heb ik mijn banner er op gezet en hou ik dat voor NOD aan, maar stiekem krijg ik wel wat meer hoop nou er nog niks te bekennen is. De vorige keer werd ik net voor het slapen gaan op dag 24 ongesteld. Nu nog niks, dus da's toch wel bemoedigend.
@ Sann. Slim En idd bemoedigend! Deed ik ook een poging toe, maar ik heb gisteravond al getest. Stom, stom, stom. Naja, maar nog geen ongi hier. Alhoewel dat de vorige keer ook pas smiddags kwam. @ Marieke. Spannend, nou hopen dat ze wegblijven
Die neiging begin ik nu ook wel steeds meer te krijgen hoor, om al te gaan testen. Heb ze vandaag hier op de site besteld dus als ze morgen of overmorgen binne zijn zal het helemaal moeilijk worden om me in te houden.
Ja dat is idd moeilijk daarom koop ik geen testen...doe ik wel als ik goed overtijd ben,want ik ken mij zelf ik kan mij dan echt niet inhouden
dat was mijn zwakte ook... Had ze al liggen. Maar goed, één voordeel, nou weet ik wel dat de onderweg zijn... Want t zal wel niet te vroeg testen zijn geweest.
ik wil nog niet meteen gaan testen, omdat ik namelijk nog maar 3 mnd gestopt ben met de pil kan er natuurlijk nog van alles gebeuren. ik heb nog nergens last van, ja ik ben wel erg moe en last van mn borsten maar dit kan ook te maken hbben met opkomende menstruatie. dus ik durf het nog niet aan om weer veel geld uit te geven ( want ik vind die testen duur hahaha) en dan weer negatief te testen. mocht ik het vrijdag nog niet zijn geworden en nog nergens last van heb dan ga ik testen liefs marieke
Dat kan wel degelijk hoor. Niet iedereen geeft voor zn NOd al positief. sommigen zelfs pas een week na NOD geloof ik
Ow.. Zo leer ik nog weer bij, dat wist ik niet Ik dacht altijd dat t al 4 dagen voor je NOD kon. Maar krijg net wat krampjes, lang niet zo heftig als vorige maand, maar denk wel voorbode
hoihoi ik zie dat wij tegelijk oplopen, wel spannend! laat de moed nog niet zakken! wie weet kan het nog! liefs marieke
@ Marieke. Thnx! Blijven hopen dus voor ons (En uiteraard voor de rest van de meiden!) Mijn duimen draaien op volle toeren.