haha, ik vind de toiletbezoeken ook erg spannend ineens. Er komt ook helemaal niks uit mijn handen. Ben thuis en moet nog heel veel poetsen, maar heb nog geen klap uitgevoerd.Zal maar s wat eten en dan echt gan beginnen. Katjes gaan anders muiten dat ze ene schone bak willen.
Weet ik, maar heb door die knie-operatie al behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Man heeft een week geledne voor ie weg ging nog alles gedaan en ik mioet het nu echt allemaal schoon maken, want krijg steeds meer last van mn allergie. Het boeit me verder ook niet zo als het een keer minder netjes is, maar nu moet ik dus wel.
Ik loop ook om de haverklap naar de wc. Hoef niet te plassen, maar ben bang dat mijn ongi er ineens toch aankomt en ik doorlek. Tot nu toe iedere keer loos alarm...
Hihi, ik snap niet hoe sommige vrouwen er zo koel onder kunnen blijven. Vriendin van me is na weken overtijd maar eens gaan testen... Niet eens eerder de aandrang gehad om dat eerder te doen.
sjonge, ik zou het toch wel eerder willen weten hoor! ik vind het al moeilijk om tot vrijdag te wachten, maar ik moet van mezelf haha scheelt dat ik geen testen in huis heb anders was er allang een gedaan denk ik
@ Marieke. Dat was mijn idee ook. dat ze zolang kon wachten. Ik niet, ben ik gister achter gekomen Vind wel superleuk natuurlijk dat ze zwanger is, kan ik in elk geval daar mee genieten ook al is t hier nog niet zover!