Ja kan me voorstellen,ja hoop dat je beetje krampen hebt omdat je zwanger bent niet dat de die moeten weg blijven
ja dat heb ik ook, een kennis van me is in maart uitgeteld en leef met r mee joh! kijk continu op de site enzo of t niet al zover is enzo, maar toch stiekum jaloers! maar ja dat lijkt me normaal. ik ga er ook gewoon vanuit dat ik voor vrijdag ongesteld word, dan kan het alleen maar meevallen ga maar weer ff naar de wc
Ok, hier (nog) nix.. En ik denk dat jaloers zijn ook best wel mag... Wij willen ook zo graag. Mensen, en helemaal vrouwen zijn rare wezens. ik heb gevoelens waarvan ik zelf niet wist dat ze bestonden Marieke, ik ga er ook vanuit hoor dat ze komen. Wel knap dat je nog niet getest hebt! Ik duim voor je dat ze wegblijven en dat je een posi test gaat krijgen! Hou vol meid, gewoon lekker heen en weer blijven lopen naar de wc voor de check
hier ook nog nix te zien! ik duim ook voor jou! duimen we samen voor elkaar en voor onszelf natuurlijk wachten duurt lang!
Weet iemand of een flinke verkoudheid of griep invloed heeft op de bevruchting. Verloor van de week heel licht wat bloed tijdens toilet bezoek. Dit kan nog geen innestellingsbloeding zijn geweest weet iemand wat het wel kan zijn het was helder roodbloed en heel licht.
@Bigdream, wat lees ik nou? Echt balen meid! Veel succes met de volgende ronde. En alle andere meiden bij wie de duivels zijn gekomen, succes met de volgende ronde
@ Koedie. Griep/verkoudheid kan wel van invloed zijn op eisprong of menstruatie. Of t op innesteling van invloed kan zijn weet ik niet. Helderrood kan eisprong ook zijn, misschien was dat het?
Even gluren vanuit Maart, maar er zijn volgens mj geen zwangere dames bijgekomen. Zijn er dames die er getest hebben? Ik zie een paar banners overtijd, meiden kom op..........
Bedankt voor je bericht Chrissie, Volgens mijn test zou ik daarvoor mijn eisprong gehad moeten hebben, dus weet niet wat dat beetje bloed nou was heb dat anders nooit. : Ik dacht misschien kan de griep op de bevruchting een invloed hebben ? We wachten met z'n allen maar af
Hoi meiden, @ pippin van harte! Geniet ervan, ik hoop dat we je snel mogen volgen. @ lindsay bedankt, ga meteen even kijken . Voor mij is het helaas afgelopen deze maand. De zijn als een leger komen opdagen. Jeetje! Ergens ben ik er wel blij mee. Weet tenminste waar ik aan toe ben. Ik kom nog wel af en toe even spieken en anders tot volgende maand. Knuf Aisca.
opzich fijn dat je weet waar je aan toe bent idd! maar wel balen! suc6 met de volgende ronde! liefs marieke
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje & Marleen 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test...onbekend Tussenstand: 26-9-55-1-3 mk