Vanmiddag heb ik er toch maar een testje tegenaan gegooid... en een heel licht streepje. Je moet echt even goed kijken maar mijn man en ik zagen het allebei... Dan kunnen we het ons toch haast niet verbeelden? Toch ben ik heel bang om t te geloven. Ben zo bang weer teleurgesteld te worden....
Wil iemand mij ook nog toevoegen aan februari. Mijn NOD was 24 februari, maar er is hier nog niks te zien......... Thx!
Nee kan helaas geen foto plaatsen. Kabeltje van de camera is kwijt. Maar hij is echt heel licht, je moet goed kijken. Ik heb altijd een hele late eisprong (1 van de redenen dat we de mmm in moesten, alhoewel na mn mk van 2-2-07 zijn we daar niet meer geweest) Toen dacht ik misschien dat een digitale van CB duidelijkheid geeft (of zijn die minder gevoelig dan eigen merk kruidvat?) maar die had ik verpest en plasje al weggegooid....
Morgenochtend nog een testje doen? Kruidvat test is wel goed volgens mij. de digitale CB schijnt meer HCG nodig te hebben voor ie posi test. Anders wachten tot zaterdag, en als je dan niet ongi bent een test doen? Ik hoop het voor je meis! Mijn duimen draaien
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma & busybusy 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje & Marleen & Marieke 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test...onbekend Tussenstand: 26-9-55-1-3 mk
Tuurlijk ben toch lekker bezig 02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Britt28 & Sylvia & Lies 17 feb: Linda1980 & Murmel & MissN 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & Monatoetje & Caitlin & Senna 20 feb: Astrid85 & assie & sporty78 21 feb: Choco & Dootje & Evi27 & Zonneschijn & Maris & Jessy & lvdwerf & Lizzie84 22 feb: Mommy to be 24 feb: Jannes & Sjaantje2 & Nikkie & Emma & busybusy 25 feb: Seker & Pekske & Jelske1978 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 & bigdream & Derona & FunnyMe & Silla 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie & Anouk & fempje & Sje & Marleen & Marieke 31 feb: Linn? zwanger ... negatieve test ... ongi ... twijfel over test...onbekend Tussenstand: 26-9-55-1-3 mk
@ Seke:Seker: Ik las bij jou... 2e ronde InsaAllah Ben je moslim? Of je man? Mijn man is Moslim, en arabisch.. En inshalla krijgen wij ons 3e wondertje.. Oke, salaam aleikum en Allah Meäak Hier nog niks.. vandaag bloedgeprikt voor 2e keer om te kijken of ik wel een eisprong heb... volgende week uitslag! Spannend... Wanneer verhuizen jullie naar maart, of blijft iedereen hier gewoon kletsen? Iedereen suc6 en sterkte, liefs Lin
goedenavond dames. ben nu 5 dagen overtijd, vanmorgen getest en negatief. denken jullie dat ik de hoop op moet geven of denken jullie dat er nog wel een kansje is dat ik wel zwanger ben? ik vind het zelf namelijk wel raar dat ik na 5 dagen nog negatief test, als ik zwanger ben dan zal er nu toch wel hcg in m'n urine moeten zitten? ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop een beetje opgegeven heb. groetjes emma
hey meid! wat vervelend, ja wachten duurt lang... ik zou over een paar dagen gewoon nog een test doen, mocht er dan nog negatief zijn en nog geen dan zou ik gewoon even bloed laten prikken dan weet je iig zeker! suc6 ermee! geef de hoop nog niet op! liefs marieke
Nou, ik sta hier in de lijst op 28 maart. Het is alleen een beetje een twijfelgeval wanneer mn NOD nou is. Het is of vandaag of morgen. Maar hier nog niks te zien. Ik heb normaal voor mijn NOD altijd bruinverlies een paar dagen, maar nu niet. Heb ook niet echt het gevoel dat het er aan zit te komen. Wel wat vage symptomen zoals zachte borsten, bij vlagen misselijk en mijn tepels lijken groter te worden. Zou het dan toch zover zijn?
hoi marieke bedankt voor je reactie. ik weet ook wel dat ik hoop moet houden, aangezien ik ook altijd regelmatig ben. maar wel moeilijk hoor haha...word er zo onzeker van. @marleen. ik heb dat dus ook altijd, bruinverlies van te voren, en deze keer niet en inmiddels al 5 dagen overtijd. dus voor jou is er ook hoop. ik moet van marieke ook hoop houden dus jij moet dat van mij haha groetjes emma
o ja dat vergat ik nog te vragen. Nadat ik mn kruidvat test heb gedaan deed ik nog een digitale van CB. Maar daar kreeg ik een foutmelding bij. Toen ik het teststukje eruit haalde zag ik wel duidelijk 2 strepen. Die waren duidelijker dan op mn kruidvat test. Houdt dit in dat ik toch zwanger ben?
Ik heb ook nog niet getest. Had jij nu al wel getest? Ik weet het even niet meer. Ik ga denk ik pas dit weekend testen. (ik had de vorige keer ook een langere cyclus). Als ik nu zwanger blijk te zijn dan is het kindje op valentijnsdag verwekt