@funnyme. sorry kan je jammer genoeg niet helpen, heb namelijk nog nooit een CB gebruikt. maar ja wat al die dames hier zeggen, een streep is een streep (heb het nu over die van kruidvat)! groetjes emma
hehe marleen, das wel leuk natuurlijk, een echte liefdesbaby! die andere baby's uiteraard ook, maar...ach je snapt me ook wel toch hahaha groetjes emma
Ja dat voelt ook nog meer als een liefdesbaby. Ik weet ook vrijwel zeker dat ik de dag erna de eisprong had, omdat ik toen een beetje bloed heb verloren. En dat schijnt bij de eisprong te kunnen horen.
marleen. ik hoop voor je dat je binnenkort positief test. wil ik ook succes in ieder geval! groetjes emma
@ Emma: Zie dat je ook 5 dagen overtijd bent en negatief hebt getest. Welke test heb je gebruikt? Zolang er geen duivels zijn niet opgeven hoor!
Sorry, wil je niet ontmoedigen maar heb al vaak op deze site gehoord dat je daar niet naar mag kijken.. staat denk ik ook wel in de bijsluiter dan.. lees m maar even en laat je 't dan even horen? @ Seker; oh, wat leuk! Dus jullie krijgen dan vast zo'n mooi donker kindje! Leuk ! Mijn dochters zijn halfbloedjes.. ook mooi, hoor! (zie mn album) Half Arabisch, half fries.. haha wat n combi.. grtjs Lin
busybusy. ik 1 van het kruidvat, maar die deed het niet. toen 1 van predictor, en vandaag die test van de site...en over die laatste test heb ik gelezen dat zowat iedereen al op nod of zelfs voor nod al positief getest heeft. dus vandaar dat ik er niet zo meer op reken. heb jij al getest? misschien dat je het al ergens gezegd heb, sorry dan! groetjes emma
Emma, een kennis van mij heeft pas na een week overtijd te zijn positief getest. Daarvoor allemaal negatief. Dus het kan wel. Maar is misschien ook wel goed om jezelf een beetje in te dekken met de gedachte dat het niet raak is. Dan valt het niet zo tegen mocht je wel ongesteld worden.
nee ik heb nog niet getest. ik ga vrijdag pas testen (precies een week na NOD). ben pas in nov. gestopt met de pil. heb toen cyclussen gehad van steeds 25, maar heb het idee dat het gewoon wat langer aan het worden is. Heb niet echt klachten die wijzen op een zwangerschap. Was gisteren nog 10 m verwijderd van de apotheek, maar ben terug omgedraaid. Ben ook bang om negatief te testen. Dan maar liever nog even niet. Heb jij wel klachten?
na het stoppen van de pil iedere keer 25 dagen. Voordat ik de pil begon te slikken (12 jaar geleden) was ie precies 28 dagen. Dit is mijn langste cyclus ooit.
Oke.. dan wordt het wel errug spannend voor je! De kans is dus best groot dat het raak is lijkt me. Maar ja, je weet t nooit met die vrouwenlijven he..
Ik word ook gek van de spanning ja. Heb al ergens anders in een forum geschreven: of ik beland vrijdag alsnog bij de apotheek of ik ben inmiddels afgevoerd naar een gekkenhuis Hoop dat eerste natuurlijk en dan met positief resultaat. |Vrouwenlijven zijn inderdaad niet te vertrouwen, daarom ben ik ook nog voorzichtig en ga ik pas testen een week NOD
@sann. ja daarom heb ik er ook niet zoveel vertrouwen meer in. ik hoorde er ook alleen maar postieve dingen over. @busybusy. ik ga wel mee naar het gekkenhuis, misschien krijgen we nog wel groepskorting! hihi groetjes emma