marleen, truste! busy. ik denk vrijdag. ik weet het ook niet meer. ik wil eigenlijk helemaal niet meer testen. word er een beetje depri van...elke dag ga je meer en meer hopen dat het raak is als je niet ongi word, maar nu die test negatief is word die hoop steeds minder. ik hoop voor jou een positieve test! en we wachten weer verder...tralalallalala.... sann. was het maar zo'n feest dat ie positief was haha groetjes emma
Ja hoor ik wil best een date met je op het toilet Ik snap dat je er moedeloos van word. Dat is ook mijn reden waarom ik niet eerder wilde testen. Maar je moet het ook positief bekijken: nog geen duivels onderweg -----> nog steeds kansen! Ik moet morgen al wel een test in huis halen. Wil graag testen met ochtendurine en als ik hem dan pas vrijdag haal, heb ik al een natte broek voordat ik bij de apotheek ben
ja dat lijkt me wel een goed plan om morgen al een test te halen. ik doe het ook elke keer in de ochtend. wil het liefst elke dag testen, maar als ik weer die drang krijg, ga ik snel plassen want dan kan ik ook niet meer testen. haha....tenminste kan wel maar wil het speciaal 's ochtends doen. jij bent tenminste verstandig geweest om nog niet te testen..ik had me ook voorgenomen om een week te wachten, maar door veel positieve testen vlak na NOD kon ik me niet meer inhouden. hoelang ben je al bezig en is dit je eerste? groetjes emma
eerste keer dat ik zo lang overtijd ben ja. begrijp ik nu uit je antwoord dat je wel al posi testen hebt gehad dan?
sorry vergat erbij te zetten dat het om die dames hier op het forum ging. veel meiden hebben al vroeg positief getest dus daarom kon ik me ook niet inhouden.kan merken dat het al laat is, want ik ga onduidelijk typen...en bedoelde met is dit je eerste, of dit je eerste kindje is? zie je word echt onduidelijk haha.
ja als het aan m'n vriend had gelegen had ik 2 jaar geleden al mama geworden. haha...we schelen 5 jaar en ik ben nu pas 21. eerder had ik het ook zeker niet gewild. vind het wel spannend moet ik zeggen....en dan bedoel ik nu niet dat ik overtijd ben haha....maar gewoon wat er straks allemaal op je af gaat komen enzo...heb jij dat ook?
het is laat ik vergeef het je. slaap vrijdag eerst uit. ben tegen 12 wel weer hier op het forum te vinden.
ik ben zelf ook niet zo'n vroege vogel dus dat komt mooi uit. ik verwacht wel een positieve test van je he! he ik ga naar m'n bedje toe. weltrusten alvast. ik zie je misschien morgen nog hier en anders zeker vrijdag! spannenddddddddd groetjes emma
GRRRR doe ik de CB digitale test (ondanks datie minder gevoelig is) krijg ik een foutmelding :x :x Ik kan nu pas over een uur weer testen.... Misschien om 8 maar ff naar de apotheek?
Ohh meis jemig dat is niet leuk.en die dingen zijn al niet zo goedkoop. spannend meis....ik duim voor je
Tis al zo spannend om een test te doen... Doet ie het niet... Vind het heel vervelend voor je funnyme. Ik zou zeker om 8 uur ff voor de deur staan. Succes met testen straks. Hoop dat het je iets positiefs oplevert!
Ja mn tepels zijn erg groot, humeur is t zelfde. Flink duizelig. Erg gevoelige borsten... Deed net een test van CB maar die is negatief. Kan ik nou toch zwanger zijn? Want hoorde dat deze niet zo gevoelig zijn. Welke zijn dat dan wel?
heb je net weer getest? wel balen dat hij nega is,misschien test je nog wet te vroeg, ik duim voor je
Ik geloof dat je voor die van kruidvat minder HCG nodig hebt. Of anders nog een paar daagjes wachten en dna opnieuw testen. Je zou nog steeds zwanger kunnen zijn. heb weleens gehoord dat sommige meiden testen zelfs pas 2 weken overtijd positief.