hey hey misschien moet je ff kijken bij het onderwerp temeratuur kaartjes die meiden kunnen je veel tips geven. Hopelijk heb je er wat aan Liefs Ikke
Goedenavond allemaal, Leef helemaal met jullie mee! Is het niet het klussen, dan wel het wachten.... je bent er maar druk mee Na iedere keer klussen denk ik toch stiekum: zou het? Nou ja wachten, wachten, dagdromen, wachten, dromen, wachten
Hallo allemaal. Ik meld me hier ook maar ff. Vandaag is m'n ongie gekomen waar ik eigenlijks heel erg blij mee ben. Heb nu eindelijk m'n oorspronkelijke cyclus terug voordat ik aan de pil kwam.
Ik had wat schommelingen maar voor m'n gevoel is het nu goed. Daarom ben ik ook zo blij dat de er zijn na 28 dagen.
Ik heb (had?) ook precies 28 dg. En ook nog eens op dag 14 mn eisprong... Helemaal volgens het boekje dus. Hoop alleen dat het zo gebleven is na MK.
Ik moet nog afwachten wat mijn eerste cyclus doet na het stoppen met de pil, mijn banner zegt dat ik vandaag mijn ei heb, maar ik merk er helemaal niks van!
De eerste ronde merkte ik ook niets, wist ook niet waar ik op moest letten, de 2e dacht ik. Nou buikpijn, meer afscheiding, het zou wel eens kunnen..... En ja zwanger! Gisteren weer die zelfde soort buikpijn, nou ja zijn meer soort steekjes! Heb van een zwangere collega wel ovu testen gehad, die had ze niet meer nodig! Dus volgende ronde dat eens proberen. (ALs het nog nodig is natuurlijk!)
kan soms even duren meid voordat je wat gaat merken aan je lichaam. Bij mij heeft het 6 rondes geduurd voordat ik mn ei voelde. Vond ook datik mn lichaam opnieuw moest leren kennen, al die kwaaltjes en krampjes enz enz. Nu herken ik het allemaal wel.
Ik heb idd wel dat ik allemaal "niet plaatsbare" dingen voel, een week na ongi een paar dagen heel erg pijn in mijn buik gehad, krampen zeg maar, gisteren wel de hele dag "last " gehad van mijn onderbuik, lichte krampjes.... en terwijl ik dit typ voel ik het weer.... net alsof het mijn darmen zijn, maarja, was gewoon naar het toilet geweest (voor een no. 2 ) en het ging niet weg, dacht nl. eerst dat het mijn darmen waren... voel me zo onnozel, hahahaha
Er wordt heel wat afgekletst hier. Gezellig hoor. Ik heb vorige maand voor het eerst bewust mijn eisprong gevoeld. Veel pijn in mijn buik. Een heel raar gevoel, alsof er iets springt Waarschijnlijk heb ik het daarvoor ook wel eens gevoeld, maar er niet over nagedacht dat het een eisprong zou kunnen zijn. Ik hoop dat ik het deze maand ook zo goed voel.
hihihi meid Je hoeft je echt niet onnozel te voelen hoor! Je herkent een heleboel dingen niet, en je lichaam is aan het veranderen vanwege dat je geen hormonen meer binnen krijgt. Ik ben me alleen maar beter gaan voel, benveel vrolijker alleen de ongi is erger geworden en de buikpijn is verschrikkelijk. Laat het allemaal op je af komen, en vragen staat vrij he Lange leve het forum!
Thank god voor dit forum ja, anders had ik heel veel dingen nog niet geweten..... nouja, ga hem dadelijk van de bank afsleuren.... alhoewel hij nu naar voetbal zit te kijken, hoop op een mooie uitslag,is ie alvast in de stemming , anders maar troosten, hehehehehe
jeetje wat is er weer een hoop gekletst! De dames die erbij zijn gekomen dus ongie zijn geworden balen zeg en hopelijk deze maand meer geluk..... ik lees dat het op de wachtbank al wat drukker word succes met wachten allemaal! ik ben nog druk aan het wachten had alleen gister slijm op het wc papiertje zitten het was doorzichtig en leek wel rekbaar maar dit zou wel erg vroeg zijn voor mijn ei de afgelopen paar keer tussen dag 28 en 32 gehad maar geklust en dan zien we volgende week wel of de ovutest toch positief is dan was het niets gister en dan waarschijnlijk volgende week ergens mijn ei we zullen zien! allemaal veel succes en klus ze! hier wachten we rustig af!
Ik geloof dat ik vanavond oversla. Mijn hoofd bonkt en gaat er voorlopig nog niet mee stoppen. Morgen vrij , dus misschien morgenochtend nog even lekker wakker worden.
Hi dames, ik kom ook hier voor de nieuwe spannende ronde. Gisteren ongi geworden.....en net begonnen met temperaturen. Omdat ik een fout heb gedaan (ingelogd via een andere computer) de 'fertility friend site' heeft me niet zo 'friendly' daruit gezet Kennen jullie een andere site voor de charts online? liefs Luisa