@busybusy, hier wel iets meer.. Helaas. Beetje gerommel in buik, meer een zwaar gevoel dan pijn. Voor mn gevoel duidelijk de ongi die naar buiten wil...
Goedemorgen, Hier nog geen ongi. Temp. nog 37.0. Heb me voorgenomen dat het game over is vanwege negatieve test. Was een test van matcare en die kunnen 4 dagen voor NOD al positief zijn. Ik wacht rustig op de en als die er volgende week nog niet zijn, ga ik pas weer twijfelen over een nieuwe test. Alle testers vandaag succes. Ik hoop dat de wegblijven.
Weet nog niet ik denk etos of kruidvat maar misschien ook wel een van de apotheek. het is hier markt. ligt er een beetje aan waar ik de auto kwijt kan. welke zou je aanraden?
Kruidvat , die doe het bbest goed, en zijn erg gevoelig. Ik was aan het lezen dat er weer vage testen te voor zijn gekomen. We gaan de maand niet afsluiten met vage testen. Want ie hebben we wel zat gehad toch inmiddels. zal nog eeeen beetej hormoontjes stroooieeennn
Niet heel veel ervaring mee, maar die van kruidvat schijnt goed te zijn, reageert op weinig HCG. Zelf heb ik de testen van hier besteld, die schijnen ook goed te zijn.
Nee hoor Crissie ik ben er ook nog Ik had eigenlijk gister mijn NOD met 28 dagen gerekend maar de vorige cyclus ook op dag 29 ongi geworden maar wel meteen 's morgens toen ik opstond. Maar vanmorgen (ik dacht eerst zal ik blijven liggen dan komt het misschien niet) niks te zien, ben al 20 keer naar de wc gegaan maar niks te bespeuren. Iedere keer denk ik weer laat je niet gek maken wat komt dat komt maar dat is zooo moeilijk. Heb wel wat krampjes in de onderbuik maar niet de gewone ongikrampen die trekken na verloop van tijd ook weg maar nu is het een trekkerig gevoel, raaaar, zou het deze maand dan toch zo zijn. En hoe is het bij de rest wie gaat wanneer testen?
goeiemorgen! bij mij nog helemaal nix, ik heb het vannacht wel ontzettend warm gehad en toen ik wakker was had ik oppeens wat dikke handen heeel vreemd want al zou ik zwanger zijn komt dat toch pas halverwege van de zwangerschap dat je vocht vasthoud?:S jij ook nog steeds nix nu? liefs marieke
He Suiske. Ik snap wat je voelt. Dat bedoelde ik mn mn zware gevoel in de buik. Ik ben uitgegaan van 26 dagen, was t vorige keer ook, maar tot nu toe nix te zien... Dinsdag wel nega-test, maar twijfel daar nu zelf over. Was nog niet mn NOD, was savonds en ik drink overdag erg veel ivm blaas (liter of 4 a 5) en nou las ik dat dat ook de test kan beinvloeden. Niet dat ik ergens op reken, maar wie weet zolang er geen ongi is. Maar loop wel elk kwartier naar de wc om te checken......
ik heb gelukkig strax cursus van mn werk, daar ben ik de hele dag mee zoet tot vanavond 21.00u aan toe. beetje afleiding dus, denk als ik vandaag hele dag thuis zou zitten dat ik wel 100 keer naar de wc ga lopen haha als et morgen nog nix is ga ik een testje halen...spannend! wanneer ga jij wer testen chrissie? liefs marieke