Nog steeds niets hier Heb al veelvuldig gecheckt vandaag, maar steeds niets. Werd vannacht rond 2 uur wakker, en wist zeker dat t zover was. Maar toch nix. Twijfel nou ook wel beetje aan mn test van dinsdag, savonds en heeeel veel gedronken overdag, maar misschien is dat ook wel alleen mn hoop.. Ben zelfs al over en hertest aan t denken, terwijl mn buik toch echt zegt dat de ongi er wel aan komt. Hoezo mezelf voor de gek willen houden...
ja ik ken het wel, op het moment dat je er veel mee bezig bent ga je iedere maand dingen voelen die er misschien helemaal niet zijn, ik d8 iedere maand opnieuw ja nu ben ik zwanger en iedere maand was tweer negatief.. nu ga ik er maar gewoon vanuit dat ik toch wel weer ongesteld word...al ben ik de afgelopen 2 maanden aardig op tijd ongesteld geweest... maar ja vrouwen lichamen zijn rare dingen hahaha
Ik moet ook erg veel naar de wc dacht eerst aan blaasontsteking maar heb geen pijn en moet ook echt veel plassen, ik ga in het weekend testen als er dan nog niks te bekennen is. Maar ik denk iedere keer och de ongi zal toch wel komen en dan denk ik weer nee hoezo het kan toch ook eens raak zijn! Wordt echt goed gek van mezelf hoef ook niet meer te werken vandaag dus pfff geen afleiding ik denk iedere keer neee niet aan denken maar dat valt tegen. Moet ik dadelijk ook nog een kraamcadeau kopen voor een collega nou helpt niet echt mee allemaal aan het er niet aan denken haha
nee dat werkt idd niet erg mee een kraam cadeau voor een ander te moeten kopen en dan je hoofd ergens anders houden dan bij je eigen nod/zwangerschap, maar aan de andere kant kan je wel vast lekker neuzen tussen al die heerlijk kleine spulletjes
nou dames ik ga naar mijn cursus. voor degene die vandaag gaan testen suc6! ik zal vanavond wel weer ff komen kijken wat er vandaag allemaal is gebeurd hier op t forum liefs marieke
En wat dat niet aan denken betreft... Ik ga vanavond met vriendin positiekleding kopen.... Hoop eigenlijk dat ik voor die tijd ongi ben.
Hoihoi, Ik had 17 febr. rekbaar cervixslijm, en gisteravond wéér! Kun je ook rekbaar slijm hebben zonder eisprong? Of is dat altijd vruchtbaar slijm? wie weet hier iets over... ohh ik hoor volgende week of ik wel eisrongen heb... spannennnnnndddd Iedereen suc6, zijn er nog testers vandaag? ik las dat er morgen date's zijn op de wc? wie gaan er testen? Liefs lin
Hoi Linneke, Spannend hoor. Geen idee hoe dat met slijm zit. Hoop voor je dat t wel eispong betekende, zou prettig zijn! Duimen draaien hoor! Je hebt al 2 kids toch? Toen ook strubbelingen of ging dat soepel?
ik ben ook overtijd 1 dag nu...maar ik ben bang dat mn cyclus in de war is door de miskraam die ik had op 11 decmber 2006, ik daarna 1 keer ongi geworden op 25 januari en nu ben ik nog steeds aan het wachten....ik had afgelopen vrijdag een test gedaan maar die was negatief.....ik ga denk ik zaterdag testen als ik nog niet ongi ben... zijn er meer dames die na de curretage opeens een heel lang cyclus hadden==
Nee, toen ging het heel soepel, de 1e door de pil heen.. (jawel..pff) en de 2e was ik al een jaar van de pil af, eerst ontpild, maar wel een jaar geen ongi gehad ook.. maar 1e ronde in t echie gelijk raak! Ik las net iets over dat spuug ZAADDODEND is.... Wie weet hier iets over??? Liefs Lin
Nieuwe anticonceptiemethode bepaalt vruchtbare periode ruim op tijd Donna is een handig zakmicroscoopje dat via het speeksel of wat vaginaal vocht de a.s. eisprong al 3-4 dagen ervoor detecteert. Daarmee ben je vrijwel zeker op tijd voor onthouding of dan alleen nog daarna met behulp van bijv. een condoom vrijen.Eenmalige aanschaf, onbeperkt in gebruik. Wie heeft hier ervaring mee? met DONNA het zakmicroscoopje? Ben benieuwd, lijkt me erg handig maar zal wel weer heel duur zijn? Liefs Lin
Nieuwe anticonceptiemethode bepaalt vruchtbare periode ruim op tijd Donna is een handig zakmicroscoopje dat via het speeksel of wat vaginaal vocht de a.s. eisprong al 3-4 dagen ervoor detecteert. Daarmee ben je vrijwel zeker op tijd voor onthouding of dan alleen nog daarna met behulp van bijv. een condoom vrijen.Eenmalige aanschaf, onbeperkt in gebruik. Wie heeft hier ervaring mee? met DONNA het zakmicroscoopje? Ben benieuwd, lijkt me erg handig maar zal wel weer heel duur zijn? Liefs Lin
Kijk ook hier: De varentest Deze in de volksmond ook wel genoemde speekseltest is een ovulatietester in de vorm van een kleine zakmicroscoop (lijkt op een lipstick), die door middel van wat speeksel of vaginaal vocht de vruchtbare dagen kan detecteren, en wel 3-4 dagen voor de eisprong, alsmede tot 1-2 dagen erna. Dit is van belang aangezien de zaadcellen maximaal 48 uur, met uitzondering soms 72 uur, in leven blijven en alsnog het eitje kunnen bevruchten. Deze tester koop je eenmalig en is onbeperkt in gebruik. De betrouwbaarheid ligt rond de 98 %, bij regelmatig gebruik en met inachtneming van de voorzorgsmaatregelen, zoals het niet eten, drinken of roken 2 uur voor het uitvoeren van de test. Als je in plaats van speeksel wat vaginaal vocht neemt, is de betrouwbaarheid zelfs bijna 99 % omdat de oestrogeenwaarden in het vaginaal slijm nog hoger zijn dan in het speeksel en deze oestrogenen de zoutconcentratie in het slijm verhoogt, hetgeen, eenmaal gedroogd en geplaatst onder de microscoop, een varenstructuur zichtbaar maakt. De als enige klinisch onderzochte tester (Donna) is ook bij onregelmatige cycli te gebruiken en heeft geheel geen bijwerkingen. Stop je met de pil, wacht dan zeker 2 maanden met het beginnen met Donna, omdat dan je hormoonhuishouding weer op orde is.
Forum Algemeen » seksuologie » Bericht Uitleg Re: spuug zaaddodend? 2007-01-22 13:35:30 Nee, spuug is absoluut niet zaaddodend! Heeft ook geen invloed op de vruchtbaarheid en is niet gevaarlijk voor de baarmoeder. groet, rota
Laatst was er ook zo'n apparaatje en die was 600 dus best prijzig. Denk dat deze ook best prijzig zal zijn.