NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Kom ik nog 1 keer, hoor! De Donna kost 49,95 maar je kunt er wel 2 JAAR mee, nou, dat is heel wat goedkoper dan los ovulatietesten kopen..

Ben erg benieuwd of iemand hier op het forum dit ook gebruikt en wat je ervaringen zijn.. of lijkt jullie dit wat?

zie ook: http://www.nvsh.nl/anticonceptie/donna.htm voor uitgebreide info

grtjs lin

2. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Pff nou hier nog steeds niks te bekennen, was net met mams f dat kraamcadeau kopen, sta ik in de winkel en ik dacht iets te voelen ik dacht ja en nu ben ik ongi, natuulijk nergens een wc te bekennen, en was ook net thuis geweest dus zou voor mam ook wel opvallen zo van nu alweer, dus ik wilde natuurlijk zo snel mogelijk naar huis maar mams wilde nog f rondkijken! eenmaal thuis natuurlijk meteen naar de wc maar niks hoor, pfff wat kun je jezelf toch gek maken he bah bah

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Heb de wc nog nooit zovaak vanbinnen gezien als vanmorgen....
    Maar hier met vlagen heftiger krampen, zit nu op dag 28 dus zou me niet verbazen....
    Mocht t nou morgen nog steeds niets zijn, ga ik over een test nadenken.

4. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0

haha ik weet ook al bijna hoeveel tegeltjes er zitten

5. Chrissie

hihihi, ik heb t aantal barsten in de tegels geteld. Ik dacht, als ik nu rustig ga zitten, misschien komt t dan wel... Nou, nog steeds niet.

6. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    haha volgens mij heb jij ook vrij vandaag of niet hahaha
    ik heb zo het idee dat we nog een van de laatsten zijn van februari?

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden ik duim voor jullie

knuffel

8. Chrissie

Ja, dat was mijn idee ook al. En vrij... ehm.... :rolleyes: :rolleyes:
    Ben aan t werk, alleen kan me dus echt niet concentreren.....
    en dan vanavond positiekleding kopen met vriendin, erg vreemd idee.
    Oh, ongi KOM!

9. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    dag dames...ik zit ook in spanning op me werk te wachten of ik toch nog ongi word of toch wel zwanger ben....kan me totaal niet concentreren op me werk maar ja...ik ben nu als ik uitga van mn langste cyclus 1 dag overtijd.....maar k ben band dat mn cyclus in de war is door de curretage en uiteindelijk toch ongi word......pfffffff

10. Chrissie

al tekenen die aan (kunnen) geven dat de ongi eraan komt?

11. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @Chrissie, binnen kort ga ik ook positiekleding kopen met mijn vriendin. Zij weet dat ik graag zwanger wil worden maar denkt dat mijn vriend nog niet wil. Dus krijg elke keer de vraag en en wil die al. :)
    In mijn hoofd gaat het dan JAAAAAAAAAAAAA.
    Mar naar haar toe nee nog niet hihi

12. Chrissie

Heb je idd wel minder kans dat mensen gaan vragen of je nou nog niet zwanger bent. Bij mij weet ze wel dat we proberen, maar komen nog maar net kijken.. Is mn 2 ronde na ruim 13 jaar pil :S
    Ik zeg elke keer heel stoer dat t me niet uitmaakt als ik niet zwanger ben, dat we t komende jaar t toch druk krijgen met nieuw huis en dat ik t prima vind als t pas over een jaar raak is..
    Maar vanbinnen baal ik zo dat ik nu buikpijn heb, want dan weet ik dat de ongi eraan komt. Op zo'n moment kan ik wel janken van frustratie...

13. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Niet te snel gaan huilen want wie weet wordt je helemaal niet ongi. Sommige meiden hebben zelfs met 3 maanden nog buikpijn dus je weet het pas zeker als je bloed hebt.
    Ok ik denk er hetzelfde over maar het tegen iemand anders zeggen is toch altijd veel makkelijker. :D

14. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Neee Chrissie niet denken o ongi kom!
    De ongi komt niet hahaha. En shireen 23 ik denk ook steeds misschien wordt mijn cyclus wel iedere keer een dag langer eerst 26,28,29 en nu dan 30 mag toch niet hopen dat het zo doorgaat maar we duimen verder hier nog steeds niks

15. Chrissie

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken of voelen....
    OK, positieve instelling: De ongi komt niet, buikpijn is wat anders :) :)
    Maar dat is makkelijker gezegd, dan daadwerkelijk denken......

16. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Nou ik heb even gezocht op symptomen en wat zie ik daar?
    Veel zwangere hadden een wat trekkerig gevoel in de onderbuik (anders dan ongipijn) Volgens mij hadden we dit allebei.
    En ook heb ik het idee dat mijn tepels groter zijn en zachter (maar misschien beeld ik me dit wel in)en natuurlijk het veeel plassen staat er ook bij. ik probeer ons niet gek te maken alleen maar wat goede moed inpraten hahaha

17. Chrissie

Ik hoop het! Maar nogmaals, ben een muts en durf niet te hopen...

18. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Wat ik me net wel afvroeg toen ik op de wc was (waar ik bijna de hele dag doorbreng) waar komt al die plas vandaan? ik kan nou niet zeggen dat ik veel gedronken heb vandaag wel wat koppen koffie maar hier hoef ik normaal gesproken echt niet zoveel van naar de wc

19. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16

nee geen aankondigen van de ongi...ik heb al een week ongikrampen maar vandaag zijn ze heel vaag en lichter dan de andere dagen...
    maar ja k heb ook niet echt symptomen waaruit zou blijken dat ik echt zwanger zou kunnen zijn....pffff..

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    suiske ik zit normaal op het nod maart gedeelte maar zag dat je vandaag kan testen net als mij...hoe lang is je cyclus?hoe lang al bezig?hoelang pil geslikt en hoelang al regelmatige cyclus? ja weet ben nieuwsgierig.

ik ben in augustus gestopt 2006 en mijn cyclus staat onder de banner! heb hem nu ingesteld op 28 dagen daar mijn laatste cyclus zo was!
    zit nu in ronde 7. ik heb 5 jaar de pil geslikt!

Deel Deze Pagina