zo meiden deze verslaafde gaat ook nu naar boven ik kijk daar jouw vrouw mijn vrouw af en krijg daarna massage van mijn mannetje.....volgens hem heb ik een hardere buik dus kan zijn dat ik morgen ongi word....dus denk dat ik morgenvroeg nog niet test! ik spreek jullie morgen wel weer
goedemorgen... ik wacht nog even met testen daar ik een beetje last heb van mijn onderbuik en last van winderigheid dus misschien word ik ongi....ik denkd at ik toch wacht tot zondag! xxx
Spannend meiden, ik volg jullie wel hoor, het is alleen effe wat stiller omtrent moi, maar dat begrijpen jullie vast wel.... . Ik hoop dat de vk maandag meer kan vertellen omtrent he en wat.... . Liefs van Fem
Goedemorgen, Temp. gedaald naar 36.7 en meende heeeeeeel licht bruin te zien bij afvegen, dus ik denk dat het weer game over is............ Stond wel heel misselijk op, maar zal wel bij ongi horen. 36.7 is echt te laag voor mij om zwanger te zijn........................................ :x
hoi allemaal Zoals je ziet 7 dagen overtijd (langste cyclus ooit). Net 2 tests gedaan (kruidvat en cb) en allebei negatief! Van mij mogen die duivels nu komen, dan kan ik er weer helemaal voor gaan in de volgende ronde..... Jullie allemaal veel succes met testen! (en klussen!) Liefs,
Nou hier is het ook over de zijn gisteravond toch nog gekomen notabene toen ik op kraamvisite was, hoe dubbel! alle meiden die nog moeten testen heeeel veel succes en ik duim voor jullie
@Suiske balen mei en vooral waar het gebeurde wordt je toch even met je neus op de feiten gedrukt. Maar kop op door naar de volgende ronde. Succes
Dat is zeker dubbel suiske! Maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Je kunt nu weer klussen voor de volgende ronde. Ik wacht al een week op die krengen maar ze blijven steeds maar weg. Ik wil ook naar de volgende ronde! (sorry ben beetje depri nu) Ik hoop voor je dat het volgende ronde raak is! Liefs,