NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He suiske, wat jammer meid! Op naar de volgende ronde :)

2. hallo, daar was ik weer!
    nog geen nieuws! nog steeds niet ongesteld dus strax even een testje kopen want ik voel ook helemaal nix wat met ongi te maken kan hebben. heel miss wacht ik toch met testen tot zondag maar misschien doe ik m wel gelijk als k thuis kom hahaha en hoe is t daar chrissie?
    liefs marieke

3. Chrissie

Hier ook nog geen ongi te bekennen. En de buikpijn van gister is compleet weg. Snap er nix meer van..... Misschien toch morgen als er nix is testen, als ik dat durf...

4. ja ik ga zo wel een test halen maar durf eigelijk ook niet te testen, ik heb gewoon zon gevoel dat t zoals gewoonlijk weer negatief zal zijn :cry: maar ja als ik het niet doe weet ik t nooit en anders weet ik wel meteen waar ik aan toe ben toch? pffff dilemma!

5. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    op welke dag zit je marieke?

6. hoe bedoel je precies? :oops: ik ben nu 3 dagen overtijd. normaal heb ik altijd al last van mentruatie klachten, ik ben altijd erg ziek van de ongi. daarom ben ik toendertijd ook aan de pil gegaan en afgelopen maanden (sinds ik gestopt ben) heb ik er weer erg veel last van, maar nu dus nog nix

7. Chrissie

Zit met precies hetzelfde dilemma.......

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik ken het.....

9. ik zie dat je de laatste 3 maanden regelmatige cyclus hebt gehad?
    dan is t nu natuurlijk nog spannender voor je!
    ik hoop voor je dat je zwanger bent! zal duimen voor je!
    liefs marieke

10. Chrissie

zijn wel een erg stelletje bij elkaar he?
    Maar ook ik vind t vreemd, normaliter idd best wel ongi-klachten. Gister ook zeer van overtuigd dat t eraan kwam, zat er duidelijk. Gisteravond heel licht roze verlies (iets) en nu klachten weg. Alleen beetje misselijk gevoel :S Snap er nix van, volgens mij komt t gewoon als ik t niet meer verwacht...
    Marieke, ga je dan morgen of zondag testen?

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @marieke allebei de tests negatief vanmorgen :cry:

12. als ik het voor elkaar krijg om niet meteen als ik thuis kom vandaag de test te gaan doen dan ga ik zondag testen... dan ben ik 5 dagen overtijd en dan is mn vriend ook erbij dus is t wel leuk, of niet natuurlijk maar ja dan ben je met zn 2e :D
    maar ik ken mezelf....erg ongeduldig als t om dit soort dingen gaat....;)

13. ooo sorry dat heb ik niet meegekregen denk ik :(
    balen joh! maar miss is t nog te vroeg geweest? 7 dagen is best lang maar toch wel vreemd dat je 3 maanden lang en gelijke cyclus had en nu ineens niet toch? toch blijf ik voor je duimen!

14. wanneer ga jij weer testen dan?

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik vond 7 dagen al best lang... :(
    wel lief dat je blijft duimen :)

16. ja we moeten elkaar toch een beetje steunen hier he :D
    zoals ik al een keer tegen chrissie zei: geen girlpower maar moeders in spe power ;)

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @ emma : Heb je gemist op onze date vanmorgen op de wc :D
    Al iets bekend bij jou?

18. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    @Marieke, ik bedoel op hoeveel dagen heb je je banner gezet? dus hoe lang ben je nu niet ongi geweest?

19. oo zo oke :D ik had mijn banner op 29 gezet

20. Chrissie

@ Marieke. Niet doen hoor, vanmiddag of vanavond testen! Stel je voor dat ie negatief is, dan ga je twijfelen.... Lag het eraan dat het smiddags is en niet sochtends etc. Tenminste dat had ik dinsdag dus.... Gok dat dat een reactie is die jij ook nog wel kunt hebben :D:D:D Als je kunt, zou ik wachten tot morgen.

Deel Deze Pagina