NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik denk morgen, als ik dan nog niet ongi ben. Maar misschien is t dan nog steeds wel te vroeg. Weet t niet meer :(

2. ja heb m net wel in huis gehaald maar probeer zowiezo tot morgen te wachten...maar hij ligt me wel aan te staren hahaha maar ik probeer vol te houden,liever in de waan dat ik miss zwanger ben als dat t in 1 klap weer over is he voor deze maand

3. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Snap er echt helemaal niks meer van!
    Dinsdag: Een test, een heel dun blauw streepje.
    Woensdag: Twee testen negatief
    Donderdag: Dacht dat ik ongi ging worden want had wat rozige afscheiding (juk, sorry)
    Vandaag: Nog steeds dezelfde afscheiding maar verder noppes!

Heel vreemd. Iemand enig idee?

Liefs Fransje

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wel weer een nieuwe test gedaan?

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OHHHH meiden spannend allemaal

ik duim nog steeds voor jullie

Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim

6. hmmm heel vreemd idd!
    ik zou als ik jou was gewoon weer een test doen, als die ook negatief is is t miss of te vroeg of toch de ongesteldheid die door moet komen, maar als je al een heel dun streepje hebt gehad dan denk ik dat je zwanger bent toch? waren het steeds dezelfde testen? bedoel van t zelfde merk?
    liefs marieke

7. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    De "positieve test" was een Kruidvat test. Daarna nog een Kruidvat, een CB en Predictor gedaan. Allemaal negatief.
    Nu durf ik niet meer te testen. Wacht nog maar een paar dagen af, denk ik....

8. Chrissie

@ Fransje. Spannend hoor! Zondag nog eens een test proberen, en anders als er geen ongi komt maandag de HA eens bellen? Misschien dat een bloedtest uitslag geeft?
    @ Marieke. Hier staren ze ook :) Maar toch proberen te wachten tot morgen. Ik wel in elk geval, en denk bij geen ongi dat ik morgen wel ga testen. Idd wil graag ff blijven zweven dat t misschien raak is, maar eigenlijk ben ik meer van de nuchterheid van het willen weten. Denk dat ik t ook eigenlijk wel weet hoor na mn test van dinsdag...

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    BLIEP BLIEP :cry: :cry: GAME OVER BLIEP BLIEP :thumbdown: :thumbdown:

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    jammer vlinder. hoop dat het volgende ronde raak is voor je

11. Chrissie

Vlinder, de ongi gekomen? He bah meis, wat vervelend! Sterkte en succes de komende ronde

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

aaah meis wat balen zeg.

13. @ chrissie,
    mn vriend belde net nog even, die zegt dat ik de test maar moet doen...als t nega is dan haalt hij volgende week wel een nieuwe als ik dan nog niet ongi ben geworden....zooo lief haha
    maar ben net nog wezen plassen dus ik wacht maar even tot ik weer nodig moet...en dan denk ik toch maar de test doen, dan weet ik t iig zeker...anders blijf ik er maar aan denken...miss is t nog wel te vroeg dat kan maar zo, maar ja je weet t maar nooit...en denk dat als ik een negatieve test zie dat ik dan weer een stuk rustiger ben (niet steeds eraan denken, niet steeds naar de wc lopen enz) dus toch strax maar testen....
    liefs marieke

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaaah meis wat lief van je mannetje zeg

spannend.......zul je niet zien heb je net geplast,.niet teveel gaan drinken he hihihi

succes!

15. dank je! ja mn mannetje leeft helemaal mee die is er zooo aan toe, 15 maart word hij 30! een mooier kado kan ik m niet geven toch :D
    ik doe niet teveel drinken nee hihi ik zie wel wanneer ik weer gewoon naar de wc moet

16. Chrissie

Marieke, ben benieuwd. Mijn duimen draaien superhard! Hoop t zo voor je, zou super zijn. Zat er zelf stiekum ook wel aan te denken, maar krijg al weer wat steekjes, dus ik wacht nog af. Misschien als jij posi test dat ik ook durf :) Heb nog test liggen, maar wil eigenlijk pas testen als mannetje ook thuis is. Alhoewel hij niet eens weet dat ik al over mn tijd loop.... Heb gezegd ergens dit weekend, hij had al een erg drukke week en wil hem niet ook lastig vallen met mijn onzekerheid. Wel superlief van jou mannetje trouwens! Volgens mij is ie ook wel nieuwsgierig ;)

17. Chrissie

Zou idd een supercadeau zijn!
    Leuk trouwens, mijn mannetje is de 19e jarig :D

18. en als we nou eens samen tegelijk gaan testen hihi
    dan kunnen we miss allebei onze mannetjes het mooiste kado op de wereld geven voor hun verjaardagen :D
    wat een gemuts he....eerst zitten we van wanneer worden we nou eens ongesteld en nu zitten we wanneer zullen we nou eens gaan testen hahahahaha

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja zie nu dat jullie allebij 3 dagen overtijd zijn.spannend meiden

sluiten jullie de maand Februari goed af :D

20. hoe doen jullie de test eigelijk? gewoon eroverheen plassen of in een potje? en wat is betrouwbaarder? stomme vraag misschien :rolleyes:

Deel Deze Pagina