Klinkt wel aanlokkelijk, samen testen. Maar jij had je banner al op meer dagen staan, dus loop je iets voor. Kan maar zo zijn dat ik cyclus van 29 of 30 dagen heb. Hou ik mezelf dan niet voor de gek door al te gaan testen? En kan dat eigenlijk wel, met de testen van de site hier overdag testen? Niet dat ik vandaag erg veel gedronken heb, maar goed...
ik hoop het wel! het is wel leuk om te zien dat er mensen zijn die dus precies dezelfde tijd overtijd zijn zeg maar! maar ook wel eng, stel dat de een wel zwanger is en de ander niet haha zou ik best een beetje jaloers zijn terwijl je eigelijk de mensen hier helemaal niet kent! erg he!
ik heb dinsdag opgevangen. Vind ik makkelijker en voor mn gevoel ook betrouwbaarder. Kan niet zo goed mikken
ik heb geen idee eigelijk, ik heb een test van de kruidvat, ze zeggen dat je altijd met ochtendurine moet testen is dat nog zo dan?
nou, meid ik gun het je. Ik hou er toch al geen rekening mee dat ik t geluk heb, maar daarom gun ik t jou wel hoor! Misschien wel klein beetje jaloers
als ik jou was zou ik in een potje plassen,en dan moet je meestal de test er 5 sec inhouden,maar dat moet je ff lezen op de gb aanwijzijng. succes meis hihi
ik pies er vaak overheen omdat ik bang ben dat mn potje niet schoongenoeg is en als ik t omspoel dat ie niet droog genoeg is (want dat staat er dan bij dat t in een schoon droog potje moet) wat een dilmma weer hahahaha waar vrouwen al over kunnen praten he
In ochtendurine zou meer hcg moeten zitten doordat je geslapen hebt(als het goed is) en niets gedronken hebt. Ook ben je dan al 4 uur niet naar het toilet geweest. Er zijn testen die ook met andere urine kunnen maar zou het met ochtendurine proberen. @ Marieke Verder heb je testen die je in een potje moet doen en testen war joverheen kan plassen. Op de verpakking en de begruiksaanwijzing staat alles goed beschreven.
Nou, gewoon lekker op dezelfde manier doen dan. Als je dat prettig vind! Tis toch helemaal jou moment!
Hihi, nee, vanmiddag is jou moment. Ik weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen.. En misschien helpt t als ik nu voor je duim. Mag jij dat bij geen ongi morgen voor mij doen
ik zit mijn bericht na te lezen maar heb wel een typgebrek gehad geloof ik. Maar het is wel te snappen toch?
hihi is goed! mijn duimen draaien al overuren he bah nu word ik echt zenuwachtig voor die stomme test hahaha
ja hoor je berichten zijn duidelijk! mijn toetsenbord isbijna leeg dus ik heb ook een typgebrek hahahaha
haha nee is toch logisch, duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Je wacht toch niet tot 16.00 uur he? Moet zo boodschappen doen, en ben eigenlijk wel errug benieuwd. (Oh, wat fout, das wel egoistisch van me)