Hoi meiden, ik kom me ook melden voor NOD februari. Nou maar weer wachten tot we weer kunnen klussen voor het echie. Volgende week donderdag mijn ei weer als het goed is, dus nog even en dan kunnen we er weer tegenaan! Jullie allemaal veel succes met klussen/wachten/testen. Na mijn ei ben ik wat meer aanwezig hier. Groetjes Jessica
meiden ik ben er vandoor Ik moet druk aan de klus Wens jullie een fijne avond toe, bij mij gaat dat zeker lukken Tot morgen en sweet dreams Liefs Ikke
jeetje zeg meiden, jullie kletsen wel veel af he.. er raken er steeds meer in de wachtrij.. spannend dus. ik zag dat er nog niet veel oktober moeders waren dus we moeten even ons best gaan doen.. voor de mensen die nog moeten gaan klussen zet hem op en verhoog het precentage oktober mama's wat duurt wachten toch weer lang...
mijn mannetje is er niet eens ...dusse klussen word wel erg lastig als het goed is zie ik hem vrijdag pas weer
hallo allemaal, klussers doe je best vanavond he?! ik zit op de wachtbank NOD 3 feb is dus al vroeg, moeten alleen nog wel meer dan een week wachten dacht maandag echt dat ik wel zwanger kon zijnnamelijk misselijk en veel buikkrampen maar waarschijnklijk gewoon buikgriepje maarja we zien het wel... hopelijk mogen we allemaal aansluiten bij oktober mama's klusze vanavond!
Dames, dames, Willen jullie niet zoveel type als ik even druk ben om te kijken. Kan ik zo toch niet bijhouden. Jolie vind het echt jammer voor je. De volgende ronde zal ik heel hard voor je duimen en zeker de 13de. Heb een paar dagen last gehad van kramp en nu niks meer. Vanmiddag was ik inees heel chaggie en me broek gaat niet meer dicht. zit gewoon niet lekker. Dus of me ei is geweest of komt toch. Mijn mannetje komt dadelijk thuis van het sporten en dan gaan we nog maar even thuis sporten voor de zekerheid. Dan hoop ik dat er nog een plekje vrij is voor mij op de wachtbank. @fem gezellig hoor openhaard. Maar je zal al wel aan de klus zijn .... zo niet dan schiet eens op
Heyhey, Ik heb mijn NOD op 1 februari Dus dat is alweer zo... Nog een weekje wachten geblazen hihi Veel suc6 meiden... en heel veel klusplezier natuurlijk
ik kom ook met jullie meekletsen,ben net ongi geworden ,een dag te vroeg maar ik voelde het wel aankomen.
ik moet nog eerst wachten op me ei. is nu dag 16 en heb nu 2 keer ei op dag 21 gehad dus moet nog even (of niet) ben weer begonnen met ovu testen dus hoop dat ik hem spot. alle klussers en wachters succes en die ongi zijn geworden toi toi toi in jullie nieuwe ronde xxx
Hoi hoi! Ik 'moest' gewoon van blz. 23 tot hier bijlezen! Eigenlijk wilde ik stiekem even mijn banner bekijken, want ik was van plan om deze maand niet meer hele dagen op dit forum rond te hangen ... Morgen gaan we naar de huisarts, aangezien we in ronde 19 zijn beland (wel binnen een jaar hoor). Maar deze maand is even een 'rustmaand' niet klussen omdat het moet, maar waneer we willen..! En eigenlijk is dat ook wel even heerlijk zo. Ik ben er anders zo mee bezig! Voor jullie allemaal: ik blijf wel meelezen hoor, 'k zal ook vertellen hoe het bij de HA was. En wens jullie heel veel succes met wachten en met zwanger worden.
Hallo, Hier ben ik dan ook nog eens. Een beetje droevig, maar het zal wel slijten. Héél de familie zit de zagen wanneer er een broertje of zusje bijkomt voor Ruben. We zijn al bijna 1 jaar bezig, en nog steeds niks. Wij zeggen dan, het komt of het komt niet. Het is niet altijd hoe we het willen. Ik word er zowaar een beetje depri van. Ondertussen zijn wij ook op de wachtbank gekomen, maar sinds maandag heb ik steeds stekende pijn in mijn rechter lies. Ik weet niet wat ik moet voelen bij een eisprong. Heb dit trouwens nog nooit gevoeld. Ik vraag mij af hoe het komt dat het bij een tweede zolang duurt. Bij ruben 10 maanden en nu... Zijn er hier nog dat zolang moeten wachten op een tweede? Ik dacht dat het bij een tweede sneller zou gaan, mja... niet dus. Veel klus-en wachtgenot.
Morgen, Ik ben vandaag weer van de partij. Er komen drukke dagjes aan bijna jarig en het zal weinig achter de pc zitten worden. als er nog plek is op de wachtbank kom ik er graag bij zitten. @ pamela Mijn schoonzusje is nu zwanger van de 2de en mijn nichtje is 6 volgens mij is het heel verschillend bij de ene vlug bij de andere duurt het lang. @marike suc6 bij de HA
Goeiemorgen! Heb besloten vandaag niet te tempen. Wel rond dag 14 om te zien of mn ei onderweg is. Ook ga ik denk ik ovu testen gebruiken rond dag 14. Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus en heb ik mn ei tot nu toe gevoeld rond dag 14. Ben trouwens nog maar amper ongi, dus we kunnen weer snel gaan klussen :
Jeetje zeg....jullie hebben je best gedaan. Even een dag niet geweest en het is al niet meer bij te houden Voor de meiden die erbij zijn gekomen: jammer, hopelijk worden ook jullie een oktobermama! Nou, wij hebben hier de afgelopen dagen flink geklust, vind het nu ook wel weer mooi geweest We wachten het af. Mijn NOD is 7 februari. 6 Februari ben ik jarig dus zou een leuk verjaardagskadootje zijn!
Morge, Tjee inderdaad weer veel gekletst man man. Jullie moeten klussen niet klessebessen Gisteren met mijn ventje erover gehad dat als het deze keer niet raak is dat we naar de doc gaan. We zijn dan bijna een jaartje bezig. Als we precies een jaar bezig zijn, zijn we op vakantie. Vanochtend een ovulatietestje gedaan. Kreeg ik een foutmelding, stom ding. Tja en daarna moest ik niet meer plassen. Dus geen inzicht in mijn eitje. Vorige maand kwam hij al op dag 14, dus gisteren wel geklust. Van mijn banner klopt dus niet veel behalve het aantal dagen . Ik ga weer als een gek aan het werk. Ik ben morgen vrij en ik moet nog van alles doen. Jullie sterkte en succes, Liefs, Gaby
@ gaby, Hoop dat het gewoon raak is. Dat van die banner dat ken ik wel. Mijn ei moet er aan komen maar die heb ik al lang gehad. 2 dagen geleden. We hebben in ieder geval ons best gedaan en we gaan gewoon rustig verder.
vandaag valiesjes inpakken voor een verlengd weekend ardennen, heerlijk. Ook de klusdagen zullen geen problemen zijn , het moet gewoon niet zo lekker zijn