hmmmm ik weet t niet! t lijkt op negatief....maar toch eeen heeeeel mega dun klein blauw streepje ver weg..of zie ik die omdat ik die wil zien wat moet ik nou!
ben mn snoertje van mn foon kwijt dus kan de foto niet op de pc zetten...maar je ziet t bijna niet ....dus ik ga er gewoon vanuit dat ie negatief is...als ik t na t weekend nog niet ben dan doe ik maandag ofzo gewoon weer een test haahaha he bah dacht dat ik nu rustiger zou zijn, maar t word alleen maar erger hahahahahaha nu jij nog chrissie! ik ga gewoon door met duimen
ja das nu helemaal eng natuurlijk, maar miss is t bij jou wel een hele dikke vette streep! ik wacht t dus nog maar even af, als ik maandag een test haal doe ik m idd dinsdagochtend als ik opsta... miss toch te vroeg geweest, of gewoon niet zwanger...denk het laatste maar je weet t maar nooit! liefs marieke
zolang je nog niet ongi bent, weet je t niet Blijven duimen meiske! Ik ga ff boodschappen doen, en morgen geen ongi dan testen. En waarschijnlijk kunnen we ons dan samen rot voelen.
mei smijn duimen blijven draaien voor je voor jullie alllemaal, ik ga ook ff mijn zoontje word wakker,
nee die is aan t werk, jij al boodschappen gedaan? ik ga denk ik ff tv kijken...ff relaxen hahaha ben benieuwd wat jou test je morgen brengt