hey meiden ik ben net terug van de crematie wat een k*t ochtend hebben we achter de rug.....er waren zoveel omleidingen enz dat we te laat waren op de crematie en hem uiteindelijk helemaal gemist hebben. we hebben dus geen afscheid kunnen nemen. dan heeft mijn oma de hele weg geszeurd! maar oke.........hoop nog even te ontspannen.....vanavond uit eten! ik heb nog niet getest denkd at ik dat morgenvroeg doe!want ik moet nog steeds vaak naar de wc maar de rest van de klachten zijn minder tot weg.....(.)(.) doen niet meer zo veel pijn nog een beetje!wel nog hoofdpijn af en toe geen honger.....! hoe is het hier....xxx
hoii ja nog steeds aan t wachten eigelijk, heb net wel getest maar was negatief, d8 wel een heeeel klein streepje te zien maar ja...dat is miss ook wel omdat ik t wil zien... na t weekend maar weer testen als ik dan nog niet ongi ben... suc6 alemaal ik ga ff op de bank hangen heb koppijn en ben moe! liefs marieke
@ Marieke. Ik heb de boodschappen in huis. Ga lekker een pot thee zetten, want soms wat steken in de buik. Aan de zijkant, heb ik niet eerder gehad. En nog steeds zwaar gevoel. Blijf toch de ongi verwachten. Maar laat t je morgen zeker even weten Zeg maar tegen je mannetje dat ie lief moet doen vanavond voor je! Even lekker relax! Liefs
pff jullie maken het allemaal wel spannend hoor ik hoop zo voor jullie dat het raak is ik zal duimen!
pfffff............ik word gek van het wachten! de hoofdpijn,pijnlijke (.)(.) en vaak plassen.....en moe maar kan ook van de dag komen!
busybusy. ik wil er niet meer over praten...snik snik...dan weet je wel genoeg he bij jou hetzelfde he....grrrrr.... groetjes emma
Hey meiden, Hoe is het bij jullie? Ik ben er maar ff omdat ik zo eten klaar ga maken, dus geen tijd om alles te lezen. @Zwangeren: gefeliciteerd @Wachters: Succes @Ongi dames: Balen meiden @Overtijd dames: Ik weet hoe het voelt *wijst naar banner* Hier dus nog steeds niks, baal als een stekker, maargoed, maandag naar de vk, gelukkig maar. Misschien weet zij hoe en wat? xxx
@fem. dat is een ding wat zeker is, dat jij begrijpt wat wij voelen. ik vind die week nu al echt TE lang, kan me voorstellen dat jij helemaal gestoord wordt. het is te hopen dat je maandag wat wijzer word. was jij het nou ook die een paar dagen geleden al wat roze verlies had, maar wat ook weer niet verder doorzette? groetjes emma
@Emma, ja dat klopt ja, ben dus niet ongi, alleen wat rozig bloedverlies gehad... Vaag allemaal hoor.... maargoed, ik geloof niet dat iemand mij daarmee kan helpen gezien de berg met reacties daarop (not) hahahahaha , dus ik denk dat ik het ff aan de vk hier op het forum ga vragen... Sterkte met wachten meid!
Fem, kan t niet zijn dat je een periode over geslagen hebt, en dat t roze nu een innesteling was? Aankondiging ongi is vaak bruinig is mij verteld. Roze kan toch innesteling zijn, groei placenta etc? Hoop voor je dat de VK je verder kan helpen, wie weet toch zwanger? Misschien zie je t bij jou niet op de testen. Hou moed!