NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Dani: Wist ik het maar....... :(

2. pfffff volgens mij toch te vroeg getest want heb nu t gevoel dat de :evil: :evil: eraankomen! :cry: :cry:
    goeie les iig voor de vogende keer, niet meer zo snel testen hahaha
    chrissie laat je me ff weten of je getest hebt? en natuuuurlijk wat de uitslag is ben nu heel beniewd naar nou hahaha

liefs marieke

3. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    @fem. ik wou dat ik je kon helpen, maar nee helaas...het is ook gewoon zo frustrerend...je kan aan zoveel dingen iets doen, maar als het hier om gaat, kan je alleen maar wachten. misschien dat je na maandag een hoop wijzer bent. ennuh als jij nou weet waarom je die :evil: niet krijgt, vertel het mij dan ook ff haha

groetjes emma

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Emma: LOL, goeie, is goed hoor ;)

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He Marieke, echt waar? Jammer meid, dat ze toch komen... Maar alleen t gevoel zegt nog nix he, had ik gister ook supererg maar tot op heden nog nix.
    Laat uiteraard morgen weten wat t geworden is :) Elk uurtje langer geeft me meer hoop!

6. Chrissie

Dani, het schijnt te kunnen gebeuren. hoeft dus niet, en hoeft dus ook niet altijd een innesteling te betekenen.
    Was er maar een handleiding: Zo werkt je lichaam. Met hierin alle uitleg, vertaling en werking van je lichaam en alle sympotomen. En betekende symptomen ook maar één ding ipv misschien wel tig dingen...

7. tis geen gevoel meer helaas, was net naar de wc en zat al wat op t wc papier.... voor mij dus op naar de volgende ronde, voor jou suc6 morgen duim duim duim duim duim duim duim :D

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja was er maar een handleiding.....maar oke...met de maand leer ik mijn lichaam iets beter kennen!

@marieke jammer dat de duiveltjes eraan komen....

xxx

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    He balen zeg Marieke! Knuffel voor jou!

10. Chrissie

He bah! Erg jammer meis. Maar ik denk echt dat ik je in maart wel tegenkom.... Hier blijft t beetje rommelen. Ik blijf duimen, wie weet!

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik had even een vraag......ik was net bij symptomen aan het kijken en daarstaat troebele urine ook bij hoe moet ik dat opvatten?zit er rotzooi bij of......? sorry maar ik weet het niet (ben blonT)

12. Chrissie

He meiden, ik ga ff een computerloos avondje houden. Lekker zo koffie drinken met mn mannetje en daarna filmpje kijken. Even rust aan mn koppie. En hopelijk heb ik morgen goed nieuws, en anders verhuis ik mee naar maart :) Fijne avond allemaal

13. Chrissie

troebele urine houdt in dat t niet helder is. Dus net of er een beetje een waas doorheen zit. Niet goed doorheen te kijken dus

14. Chrissie

Succes Dani, ik hoop dat de ongi wegblijft en je een posi test hebt dit weekend!

15. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    @chrissie. ik las net pas je vraag. je zal wel al weg zijn maar probeer het toch nog ff. ik heb al getest ja en was negatief :cry:

groetjes emma

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    @ Marieke balen meis!
    Voor de wachters, ik duim voor jullie!

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @ emma: zie net dat je ook hebt getest. hier was het ook negatief.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb dat dus ook! Gisteren heel licht rose verlies, gisteravond echt een klein beetje bloedachtig en vandaag weer niks! Ik snap er niks van hoor.. M'n banner klopt dus niet meer. Die had ik gisteren al verzet. Maar weer even afwachten dus... Of het nu wel of niet gaat doorzetten.

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @marleen: hoe lang zou jij nu overtijd zijn dan?

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heb net mn banner aangepast. Nu dus twee dagen.. Vaag, vaag, vaag...

Deel Deze Pagina