pfffff volgens mij toch te vroeg getest want heb nu t gevoel dat de eraankomen! goeie les iig voor de vogende keer, niet meer zo snel testen hahaha chrissie laat je me ff weten of je getest hebt? en natuuuurlijk wat de uitslag is ben nu heel beniewd naar nou hahaha liefs marieke
@fem. ik wou dat ik je kon helpen, maar nee helaas...het is ook gewoon zo frustrerend...je kan aan zoveel dingen iets doen, maar als het hier om gaat, kan je alleen maar wachten. misschien dat je na maandag een hoop wijzer bent. ennuh als jij nou weet waarom je die niet krijgt, vertel het mij dan ook ff haha groetjes emma
He Marieke, echt waar? Jammer meid, dat ze toch komen... Maar alleen t gevoel zegt nog nix he, had ik gister ook supererg maar tot op heden nog nix. Laat uiteraard morgen weten wat t geworden is Elk uurtje langer geeft me meer hoop!
Dani, het schijnt te kunnen gebeuren. hoeft dus niet, en hoeft dus ook niet altijd een innesteling te betekenen. Was er maar een handleiding: Zo werkt je lichaam. Met hierin alle uitleg, vertaling en werking van je lichaam en alle sympotomen. En betekende symptomen ook maar één ding ipv misschien wel tig dingen...
tis geen gevoel meer helaas, was net naar de wc en zat al wat op t wc papier.... voor mij dus op naar de volgende ronde, voor jou suc6 morgen duim duim duim duim duim duim duim
ja was er maar een handleiding.....maar oke...met de maand leer ik mijn lichaam iets beter kennen! @marieke jammer dat de duiveltjes eraan komen.... xxx
He bah! Erg jammer meis. Maar ik denk echt dat ik je in maart wel tegenkom.... Hier blijft t beetje rommelen. Ik blijf duimen, wie weet!
ik had even een vraag......ik was net bij symptomen aan het kijken en daarstaat troebele urine ook bij hoe moet ik dat opvatten?zit er rotzooi bij of......? sorry maar ik weet het niet (ben blonT)
He meiden, ik ga ff een computerloos avondje houden. Lekker zo koffie drinken met mn mannetje en daarna filmpje kijken. Even rust aan mn koppie. En hopelijk heb ik morgen goed nieuws, en anders verhuis ik mee naar maart Fijne avond allemaal
troebele urine houdt in dat t niet helder is. Dus net of er een beetje een waas doorheen zit. Niet goed doorheen te kijken dus
@chrissie. ik las net pas je vraag. je zal wel al weg zijn maar probeer het toch nog ff. ik heb al getest ja en was negatief groetjes emma
Ik heb dat dus ook! Gisteren heel licht rose verlies, gisteravond echt een klein beetje bloedachtig en vandaag weer niks! Ik snap er niks van hoor.. M'n banner klopt dus niet meer. Die had ik gisteren al verzet. Maar weer even afwachten dus... Of het nu wel of niet gaat doorzetten.