busy en trouwens ook marleen. fijn he die onzekerheid... ga straks nog gillen.zullen we ff met z'n drieen heeeeeel hard gillen, misschien helpt het?! groetjes emma
AAAAAHHHHHHHHHHHHHH (ben ff aan t gillen Emma ) Nee, maar t is wel vervelend die onzekerheid. Gisteren was ik teleurgesteld, maar goed, het was niet anders. En nu weer niks? Dan heb ik liever dat het gewoon doorzet. Ik ga er toch maar vanuit dat het wel gaat komen. En hopenlijk dan wel snel. Ik heb ook nog niet getest of zo hoor.. Ik wacht wel.
WHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Zo... dat moest er even uit (heb even goed meegegild)
@ marleen. ja het kan dan ook maar beter gewoon in 1 keer doorzetten, dan weet je waar je aan toe bent. nu is het echt zo'n wellus nietus 'spelletje'. ben wel benieuwd, laat je het nog even weten? groetjes emma
tja nou vergeet ik zelf om ook nog te gillen! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en en en? heeft het geholpen?
Laten we het hopen Emma dat het nu heeft gewerkt. Ik zie het volgende week vrijdag wel. Als er dan nog geen ongi is doe ik weer een test en anders ga ik naar de huisarts. Ik word gek van die onzekerheid. Heb liever dat de nu komen dan weet je waar je aan toe bent en kun je weer verder met de volgende ronde. Dit is niks!
@busy. ik weet het niet...ehm ik denk dat ik voorlopig niet meer test. je zou toch bijna zeggen als je zolang overtijd bent en nog steeds negatief test, dat je niet zwanger bent. heb geloof ik niet zo veel zin meer om nog meer geld uit te geven aan testen. ik heb er nu nog 1 liggen en die laat ik lekker liggen. ik denk dat ik, als ik tenminste ondertussen niet ongi geworden ben, pas in de loop van volgende week weer ga testen. (tenminste als ik het volhou hihi) als ik het goed gezien heb, wil jij toch pas vrijdag weer testen?
ja heb er hier nog 2 liggen allebei cb digitaal. mochten de duivels er vrijdag nog niet zijn test ik wel weer. heb ook niet zoveel trek om een heel vermogen uit te gaan geven aan die stomme testen (sorry ben beetje depri vandaag) zullen we volgende week vrijdag weer een date op de wc doen? heb jij trouwens wel tekenen dat je nog ongi gaat worden? hier heb ik nergens last meer van, geen buikpijn of zoiets. het lijkt erop of ze gewoon wegblijven.......
hey meiden, dit is echt super vervelend al dat wachten.. Jullie moeten dit gewoon even van jullie afzetten en ergens anders aan denken..
@busy. ik heb ook nog steeds niet het idee dat ik ongi word. meestal voel ik dat al een paar dagen van te voren, dus het zal nog wel ff duren. @seker. je hebt zeker gelijk, maar ook ik krijg het niet uit m'n kop. maar ik zal m'n best doen
Hihi is goed dames Ik weet het, zeggen is makkelijk. Toen ik even 3 dagen overtijd was, dacht ik ook telkens van, ga ik ongi worden of niet. Gaat het komen of niet? Constant naar de WC. Echt niet normaal..
Maar bij jou zijn ze wel gekomen. Van mij mogen ze ook komen hoor. Liever vandaag nog dan morgen... Verwacht eigenlijk toch niet dat de test alsnog positief word
Ik hoop eerder op een positieve test voor jou Ik ga lekker naar huis, mijn dienst zit er eindelijk op
Hoi dames hier een hele mooie docu plezier ermee. VInd het zo leuk om te bekijken. Jennie72 http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program_adv.html