He meiden, wat een crime, 7 dagen overtijd en dan nog negatief testen. Zou ik volgens mij ook gek van worden, t idee dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik wens jullie het liefst natuurlijk een dikke vette streep toe. En anders als alternatief de ongi. Liever zwanger natuurlijk, maar ongi weet je wel waar je aan toe bent. Hier nog nix te zien trouwens... ***zucht***
@jennie. ik heb hier thuis een dvd er van. heb er vol bewondering naar gekeken. erg interessant! groetjes emma
hallo hier nog zo een . hahahahaha. kep weer een test gedaan en ik zag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje (kan me ook vergissen).. we wachten gewoon weer een paar dagen en testen we weer eens..
@chrissie. dat is het enige irritante, dat je niet weet waar je aan toe bent. maar ik moet zeggen dat ik het niet mis dat ik niet ongi ben haha...heb er toch altijd al zo'n hekel aan, en heb er ook altijd erg last van. dus dat gedeelte mis ik niet hoor haha... maarruh jij ook al 3 dagen... zullen we een topic openen: wie het langste niet ongi is en niet zwanger haha( hoop niet dat fem dit leest, want die gaat me dan gelijk slaan denk ik, is grappie he fem, maar dat begrijp je toch wel he)....ach we moeten er maar een beetje humor ingooien he. je moet wat hihi groetjes emma
welkom op de wachtbank.... (zucht!) wel een streepje bij jou (ook al is het licht) dus er is nog hoop. hier was ie 2x gelijk negatief
@loess... ik hoop het echt voor je meid! door deze verhalen blijft die hoop toch wel een beetje hangen hier...
Hier nog steeds overtijd.. zit nu al op cyclus van 40 dagen.. gister en vandaag wel iets bruin/roze verlies.. ga dnek ik morgen maar ff weer een testje halen. Snap dr niets van! Alle zwangeren gefelici!
@ chrissie! las dat je lekker computerloos avondje houd! heb je mooi goed! ff rust! bij mij is de ongi er hlemaal doorheen hoor....gelijk dikke krampen bah! ben inmiddels al bij maart aangeschoven...maar ik blijf je hier in de gaten houden hoor! ik lees het morgen wel! hoop voor je dat t bij jou wel raak is! en anders is t miss een toost dat ik ook in maart weer van de partij ben, kunnen we daar gezellie verder keuvelen liefs marieke
ooo echt waar meid? balen zeg! leef met je mee! had gehoopt dat dan een van ons toch posi zou zijn... dan spreken we mekaar maar in maart, ik heb mezelf zowel in maart als in april gezet omdat het of 31 maart is of 1 april dus ga ik gezellie van 2 walletjes eten... maar zal de eerste weken niet zoveel op de site te vinden zijn...even rust weer. meestal kom ik dan een week voor ik ongesteld moet worden ofzo weer fulltime op de site... slaap lekker voor strax en tot snel! liefs marieke
Geldt voor mij ook. Helaas net onder douche vandaan en ja hoor Toch wel beetje verdrietig. Naja, spreek je zeker deze maand weer! Duimen Liefs
Zijn jullie allang weer bezig voor een tweede kindje balen dat je nog niet ongi bent.........of zwanger, meis mijn duimen draaien voor je liefs
goedemorgen dames ik heb vanmorgen getest en....................................................................... .......................................................................... ........................................ negatief..............pfffffffffffffff xxxx
behoorlijk ik moet nog zoveel naar de wc en mijn linker (.) is ook gegroeid en zwaarder geworden! xxx