heel eerlijk weet ik het echt niet......mijn cyclus is de 1e 3 keer 26dagen geweest daarna 2x 31 dagen en de laatste keer 28 dagen en zit vandaag op dag 31..... xxx
Ja, lastig is dat he.. Ik ben deze keer ook uitgegaan van een cyclus van 32 dagen, terwijl het de keer daarvoor 37 dagen was. Ik ga dus maar zeker wachten tot 37 dagen. Maar voor jou is er nog wel hoop denk ik.
Hoop echt voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt en over een paar dagen toch een positieve test zult hebben!
dat hoop ik zelf ok, maar ik bein nu ook last van krampjes te krijgen in mijn onderbuik....dus ik denk dat vanavond mijn ongesteldheid doorzet!
ja is wel grappig allebij april alleen jongen en een meisje hihihi duis je kunt kwa geslacht alle kanten op hihihi ik hoop da het snel raak mag zijn
Nee denk het niet. Kans is zo klein.. had donderdag ook al iets rose, dus ongesteldheid zal wel komen.
Ha meiden kom hier ff buurten,, wat is de tussen stand nu? hebben jullie nog een lijst bij gehouden? meiden die nog wachten succes kusss Lindy
Nou schiet mij maar lek! Dinsdag en woensdag heel erg licht. Vanmorgen nog maar een testje gedaan en weer zo licht. t 2e streepje is wel te zien. Maar weer erg licht. Met een mk moet die toch lichter worden? En met een zwangerschap toch juist donkerder? Ik weet t echt neit meer hoor!
goeiemorgen dames, voor de wachters heel veel succes voor de zwangeren van harte gefeliciteerd voor de negatieve testers mijn duimen draaien boh ik voel helemaal niets dus weet niet wat ik moet dus bij mij is het maar afwachten wat het doet deze maand! Liefs Dimmel