aaah meis wat klote dat hij telekns licht is kun je er geen foto van maken, ze zeggen toch een streep is een streep?
Nou hier nog een die je lek kunt schieten. Hier ook nog geen ongi, ook geen streepjes (zelfs niet vaag) en geen enkele klacht waarop je kunt zeggen dat de ongi er nog wel aankomt Ik leef enorm met jullie mee en ik hoop dat jullie allemaal positief testen (na zo lang wachten allemaal verdiend!) Liefs,
hey busybusy...ik zat al te kijken of ik je zag. we kunnen elkaar nog steeds een handje geven hoor. heb gelukkig vrijdag en zaterdag genoeg gedaan, dus heb een beetje afleiding gehad...vanmiddag ook weer weg, dus dat scheelt wel. hoest verder met jou? x emma
Nog steeds geen ongi heer te bekennen. We klussen hier ook maar vrolijk daar (=enige voordeel als er dan toch geen ongi is). Heb je dat stukje van shirina gelezen dat ze na 3 weken nog posi testte? Er is misschien nog hoop voor ons.... Test je vrijdag nog mee?
Ze had me in een ander forum antwoord gegeven. Ze zei dat ze pas na 3 weken overtijd positief testte. Er was gisteren nog iemand die dat ook had (of een vriendin van haar). Ben even kwijt in welk forum het was. Ergens in zwanger worden of bij zwanger. Kreeg gelijk toch weer een beetje hoop....
Ik vind het ook allemaal erg raar, maar allebei de testen kwam binnen 10 sec al niet zwanger te staan. Heb dus ook niks van hcg in me, dus verwacht dat die ongi dan nog wel komt, maar wanneer is een goeie vraag. Ik hoop eigenlijk zo snel mogelijk, want dit is zenuwslopend... Klopt het dat jij in de 3e ronde zit?
Ja klopt.. Heb soms een beetje rozig en dan denk ik dat het door gaat zetten, maar dan is dat ook wel over.. Echt vaag blijft het. Gisteren dus negatief getest.
Als ik kijk naar jouw onderschrift en je uitgaat van je langste cyclus ben je misschien nog niet overtijd. Wanneer had je dat rosig? Misschien was het wel de innesteling bij jou omdat je een laat eitje hebt gehad? Ik weet ook niet hoor. Probeer een beetje mee te denken met je. Ik zou op dag 40 of 41 nog eens testen als ik jou was
Ja dat is ook zo.. Omdat ik uit ben gegaan van een cyclus van 32 dagen. Op 15 februari dacht ik mn eitje te hebben gehad. Toen heb ik heel licht bloed verloren. Een paar druppels. Ik ging er vanuit dat dat mn eitje was. Op 14 febr. hebben we voor t laatst gevreeen. Daarna niet meer. Dus dan had ik nu wel positief moeten testen volgens mij.
hmmm.... ook vreemd dus. Misschien dat je te weinig hcg aanmaakt en later misschien toch nog positief test (hoop ik voor je) Als dat niet het geval is hoop ik dat je snel ongi wordt, want zo in de onzekerheid zitten is zwaar irritant! Dan weet je tenminste wat meer en kun je rustig de volgende ronde weer in... Sterkte! @ emma: waar ben je nu ineens. toch ongi geworden of toch maar weer aan het klussen?
ben ik weer! ik heb dat verhaal gelezen ja, busy! ik mag hopen dat het bij mij ook zo gaat haha...maar ja ik heb de hoop toch wel een beetje opgegeven hoor... maar je weet het natuurlijk nooit! wij zijn trouwens wel een lekker stel, zo met z'n drietjes. hihi... ik moet zeggen dat ik er af en toe zo chagrijnig van word. hebben jullie dat ook? af en toe wil m'n vriend me het liefst achter het behang plakken. x emma
Je, t wordt er niet leuker op nee.. Maar goed, ik wacht gewoon af... Ik vond die bloeding tussendoor ook al zo raar, op 15 febr. Dat heb ik anders nooit..
Ik ben af en toe ook heel sjaho, maar voel me af en toe ook wel weer super goed. Droom de laatste tijd wel vaker. Heb al 3x gedroomd dat ik toch zwanger was in de afgelopen week, maar denk dat het alleen komt omdat ik het zo graag zou willen. Vind het wel apart, want ik kan mijn dromen normaal nooit onthouden. Hebben jullie dat ook?
Ja, heel herkenbaar! Ik droom heel veel en weet t ook nog als ik wakker word. Anders heb ik dat niet.
ik heb gedroomd dat ik positief getest had en werd wakker en moest echt ff denken of het nou echt was of gedroomd. ik wilde bijna juichend wakker worden. haha mijn vriend heeft van de week gedroomd dat we een meisje krijgen en moest dus maar gaan testen van hem, dat was die vrijdag dat het negatief was dus naar hem luister ik ook niet meer hihi dan gaan we als het nog nodig is, maar weer daten he! nu met z'n drietjes, vrijdag want dan wilde jij weer testen toch busy? groetjes emma