Ja ik ga vrijdag weer testen (precies 14 dgn NOD). Denk eigenlijk dat ie wel negatief is, dus zal wel weer zonde zijn van mijn test, maar goed. Doen jullie mee vrijdag? Ik test wel 's morgens, maar moet daarna werken dus zal pas 's avonds mijn bevindingen hier neerzetten
Ik ga er toch nog wel vanuit dat ik voor die tijd wel ongesteld geworden ben eigenlijk... Dat mag ik wel hopen tenminste..
Ik hoop het ook voor je marleen, maar je weet maar nooit. Ik hoop het ook al 9 dagen lang en je ziet het..... niks te zien!
tja je weet het nooit natuurlijk....je kan het altijd proberen en misschien wijst ie wel positief uit. maar als het weer nega is zowel bij jou als mij hoop ik wel dat we dan eindelijk eens ongi worden zeg...zo gaat een kindje wel heel lang duren ben wel benieuwd hoe het vrijdag uitpakt (ook al weet ik het antwoord eigenlijk al, dit gaat over mijzelf hoor). de reden dat ik niet zo snel reageer is omdat ik probeer om iets minder vaak hier te zijn anders blijf ik er mee bezig...kijk wel elke dag ffies maar niet meer de hele dag. ik moet trouwens vanaf morgen ook weer werken dus ben ik er sowieso pas 's avonds. dan weet je in ieder geval dat het even kan duren voordat ik reageer xxx emma
Ja, veel hier kijken zorgt er ook wel voor dat ik onrustiger wordt... Op de een af andere manier ben ik er dan wel meer over aan het nadenken en het geeft me toch steeds weer (valse?) hoop.. Zeker als ik zie dat mensen pas na drie weten positief testen. Maar ik probeer mezelf dan toch maar voor de houden dat dat de uitzonderingen zijn en dat ik daar vast niet bij hoor..
Ik probeer ook nu wat meer afstand ervan te nemen, maar moet van mezelf toch wel 1x per dag even kijken. Vind het ook zo lief dat er meiden zijn die met je meeleven envragen stellen en dan vind ik het lullig als ik niet reageer. erg he! marleen ik heb ook nog niks rosigs gehad. Heb 2 weken lang ook geen afscheiding meer, of in ieder geval veel minder als normaal. Weet niet of dit iets zegt. Ik vind alles raar op het moment...
dat heb ik dus ook, dat ik (valse) hoop krijg. want het is ook uitzonderlijk dat iemand na 3 weken pas positief test. ik hoop dat het bij ons ook zo is maar de meesten testen toch al een paar dagen na NOD positief of wat je ook veel leest, dat het zelfs nog eerder is... daarom had ik ook zoiets van, ik ben niet zwanger want anders had er nu toch zeker wel hcg in m'n urine moeten zitten. en dan lees je die bijzondere verhalen weer en dan denk je: he het kan dus nog.... hier hetzelfde busy, ook geen afscheiding meer...daaraan kan ik meestal ook wel merken of ik weer ongi word... xxx
ik krijg er toch wel hoop van als ik dat soort verhalen lees. had een vraag gesteld aan de verloskundige of het vaak voorkomt dat er een cyclus wordt overgeslagen en dat is dus ook niet vaak het geval, maar ga er toch vanuit dat een van de twee gaande is.......
Als het te lang gaat duren dan ga ik wel naar de huisarts. Maar t verschil ik wel dat ik dus soms wel roze afscheiding heb en jullie niet. Ik denk echt dat t wel een voorbode is van de ongsteldheid. Maar waarom duurt dat dan zo lang? Was donderdag al. Vrijdag weer niks, gisteravond wel weer licht rose, vandaag tot nu toe weer niks..
en wat denkt emmaatje dan weer: het gebeurt niet zo vaak dus de kans bestaat dan nog zeker dat ik misschien toch wel......zucht... zou het nou niet makkelijker zijn dat mannen zwanger worden? die maken zich nooit zo druk, zijn lekker nuchter... die denken als ze 9 dagen overtijd zijn gewoon ach kan mij het schelen, het komt vanzelf wel... ow ik vraag het net aan m'n vriend, wat hij er nou van denkt. ik geloof dat hij net zo erg als ik ben alleen praat hij er niet over...hij zei net: ja ik weet het niet, dan denk ik van wel en dan weer niet, want je bent niet voor niets zo lang overtijd, maar ja aan de andere kant je test ook weer negatief... hij zegt net dat hij er ook vaak aan denkt... en dan weer denkt het is gewoon zo, je bent zwanger en blablablabla.... xxx
ik ken dat geblablabla. heb opok tegen mijn vriend gezegd dat zodra het mogelijk is dat mannen zwanger kunnen worden hij het mag worden, want dit is niet goed voor mij
ik hoop dan niet voor je dat je zo'n huisarts als mij hebt. ik heb vrijdag gebeld wat ik moet doen. het hele verhaal verteld, al 4 maanden regelmatig en nu ineens dit. en wat ik moet doen als ik na 2 weken nog niet ongi ben. ik kreeg van de assistente het antwoord: zo'n test is betrouwbaar dus als die nega is ben je niet zwanger en je moet maar gewoon weer wachten tot je ongesteld bent en ik vind het niet nodig dat je hiervoor op het spreekuur komt...ik wilde ook helemaal niet gelijk naar de dokter maar wilde gewoon advies.... xxx
busy. zei net tegen me vriend wat jij schreef, zegt ie: het is ook nooit goed he wat een vent zegt hihi.... nee dat klopt, ze zeggen nooit het goede...hihi
Hmm.. wel erg kort-door-de-bocht antwoord van de assistente... Mag zij dat beoordelen dan? Mijn vriend leeft ook wel erg mee hoor. Maar is wel een stuk nuchterder.
Hoop dan inderdaad niet dat ik een arts heb zoals die van jou. Ik heb nog geen contact met hem gelegd, wil het eerst even afwachten, maar weet niet hoe lang nog. Ik denk zodra er een hele cyclus tussenzit, ook omdat de verloskundige hier op het forum zei dat dat bijna niet gebeurt. Al die onzekerheid steeds......... Hebben jullie verder wel klachten die nog kunnen duiden op zwangerschap. Hier zijn ALLE kwaaltjes weg. Alleen dromen wat ik normaal nooit doe
ik heb dat met haar al zo vaak gehad. belde ik voor een afspraak en dan wil zij precies weten waarvoor en dan zegt ze doodleuk: kijk het nog maar aan blablabla...dan kook ik echt over....ik ga nl nooit naar de dokter want ik ben niet zo'n iemand die voor 1 keer hoesten naar de dokter rent en als ik dan een keer wil, mag ik niet komen... busy misschien kan jij het wel proberen bij de HA...ik niet want ik mag niet komen haha...