NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik ook geen zere borsten. |Normaal wel altijd last van vlak voordat ik ongi ga worden...

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Emma, dan moet je de volgende keer gewoon assertief zijn en zeggen dat dat prive is en dat je dat met de dokter zelf wil bespreken. Misschien helpt dat. Op zulke momenten laat je je dan overbluffen. Dat heb ik tenminste wel eens.

3. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    ik heb ook geen klachten...ben af en toe misselijk maar denk dat dat eerder iets van grieperig is...gister ook misselijk en duizelig...mijn ouders hadden dat ook.. dus vandaar dat ik denk dat we misschien een griepie krijgen...

en over m'n borsten kan ik niets zeggen want ik heb een borstvergroting gehad( niet verder vertellen he ;) ) en daardoor heb ik eigenlijk altijd wel gevoelige borsten en tepels...

marleen sorry weet het niet meer :oops: , maar wanneer had jij nou getest of had je nog niet getest omdat je elke keer wat roze-verlies had?

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gisteren getest

5. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    marleen daar heb ik ook al aangedacht maar ik denk dat ze me dan niet laat komen... maar ja...

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    kun je geen andere klacht verzinnen waardoor je wel met de dokter moet praten. kun je het er gelijk even over hebben

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vervelende situatie zo... Met die assistente..

8. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    ehmm, gister...dus 3 dagen na nod. tja moet zeggen dat ik dat al positiever vind, dan bij mij een week...geef jou dan meer kans dan mezelf!

busy... ik ben altijd vrijdags vrij en mocht ik dan nog niet ongi zijn, misschien dat ik dan wel langs ga met een smoes...heb toch ineens zo last van m'n arm en m'n nek...hihi

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Maar hoe lang na de bevruchting test je positief dan? Want ik heb 14 feb voor t laatst seks gehad. Kan dus geen laat eitje zijn dat bevrucht is.

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik zou gewoon iets verzinnen hoor en dan gelijk vragen waarom zo'n assistente je niet serieus neemt als je belt om aklleen info in te winnen. de verloskundige had tegen mij gezegd dat als ik het niet vertrouwde ik een afspraak moest maken bij de Ha. Dan is het toch raar als die je ineens afwimpelt...

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @ marleen: ik weet dat je eigenlijk echt pas positief kan testen als je 4 weken en 3 dagen ver bent. moet je even uitrekenen waar je dan zou zitten

12. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    marleen dat weet ik niet precies, maar ik zag dat iemand een poll had gemaakt met de vraag wanneer positieve test. heb daar een paar dagen geleden gekeken en zag de procenten. ik rekende dus uit dat 1 op de 3 na een week of langer een positieve test hadden. kweet niet hoe de tussenstand nu is, maar vond dat dus nog best veel, 1 op 3

busy er staat ook in de bijsluiter van de test dat je als je na een week nega test en nog niet ongi bent, dat je de HA moest raadplegen. ach ik wacht gewoon nog een week en wat ik ook altijd nog kan doen is de HA op tel.spreekuur bellen :) dan hoef ik die piep-assistente ook niet te horen.

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ja dat is ook nog een mogelijkheid.
    ik vind 1 op de 3 trouwens ook best veel
    weer iets om hoop van te krijgen

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

14. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    heb het voor de zekerheid nog ff opgezocht. van de 45 meiden zijn er 16 meiden na een week of langer. er zitten er uiteraard ook een aantal bij die de eerste test pas na een week deden.

he meiden ik weet niet of jullie er vanavond om een uurtje of half 8, 8 uur nog zijn want ik ga er vandoor?

xxx emma

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vier weken en drie dagen na de bevruchting? Bedoel je dat? Of na de laatste menstruatie?

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik ga er ook vandoor. kom vanavond nog wel even kijken. groetjes!

17. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    laatste menstruatie...

spreek jullie vanavond weer! doeiiiii

xxx

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ik ben er ok weer....we waren naar de woonboulevard....als we gaan verhuizen moeten we nieuw bed kopen dus eens even gekeken wat het kost.......daarna nog met ons 2tjes dvd gekeken.

hier is mijn ongi nog altijd niet te bekennen.........denk als ik woensdag niet ongi ben ik ga testen........
    wat gaan jullie vandaag eten?
    wij speklappen,aardappelpuree en sla......

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wij gaan broodjes hamburger eten met sla e.d. (met van die echte lekkere hamburgers van de slager :D)

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Broccoli, aardappelpuree en sateburger. Niet echt veel zin in, maar af en toe moet je ook gezond eten he :)

Hoe lang ben je dan overtijd dani als je woensdag test? Heb je verder nog kwaaltjes?

Deel Deze Pagina