NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nou, nog steeds niet doorgezet! Bij jullie ook nog niks?

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nee ik ben nog altijd niet ongi....ga morgenvroeg weer een test doen........krijg langzaam beetje hoop.....

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Emma hoe is het met jou?

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier wel ontwikkelingen. Kan mijn testen lekker ingepakt laten zitten, want was vanmorgen eindelijk ongi.......
    Misschien stom maar ik was nog blij ook. Heb even een vreugdedansje door de kamer gemaakt. Eindelijk van die onzekerheid af, maar nu..... die buikpijn he! (heb gewoon iets nieuws om te zeuren!)
    Straks even kijken of ik mijn banner kan aanpassen en gelijk nieuwe nod uitrekenen.
    Dames, ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze maand, succes nog met testen! En anders zie ik jullie wel bij nod april

liefs,

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Das aan de ene kant balen, maar aan de andere kant wel duidelijkheid en dat is ook niet verkeerd lijkt me!

6. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    goeienavond dames

ben een beetje laat...
    ik zag net dat busy ongesteld geworden is... wel fijn dat je nu weer verder kan, alleen had ik toch nog wat anders gehoopt voor je!

marleen, nog steeds niks?

dani voor jou word het ook spannend! ben benieuwd!

funny, bij jou schiet het ook niet op he, maar misschien toch zwanger en heeft het niks met je mk te maken? of zeg ik nu weer iets raars want heb nl niet je verhaal meegekregen. zag alleen je laatste berichtje, dus sorry als ik iets zeg wat niet kan ofzo :oops:

bij mij, tja wat kan ik er eens van zeggen... heb heel eigenwijs vanochtend weer getest. en tja...er staat wel iets, maar is echt super onduidelijk. mijn zus en vriend zien ook wel iets maar ik ga in ieder geval nog geen gat in de lucht springen. ik ga donderdag of vrijdag weer testen, kijken of het dan wat duidelijker word.

xx emma

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    dat klinkt voorzichtig toch al een beetje positief. Hoop dat het zo is voor je!

8. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    een beetje wel he? ik probeer wel in m'n achterhoofd te houden dat ik misschien toch wel ongesteld word, anders valt het misschien zo tegen en mocht ik niet ongesteld worden en de test word duidelijker, dan tja dan ga ik ja weet ik veel wat...ging vanmorgen al zitten huilen toen ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zag. denk dat dat van alle spanningen is van de afgelopen week.

wel balen voor jou he...tenminste na zo lang overtijd denk je toch wel dat je zwanger bent, maar ja die test he... 1 voordeel is dat je nu weer verder kan. ik hoop alleen wel voor je dat je cyclus een beetje regelmatig blijft en dat dit maar eenmalig was. anders word het helemaal zo lastig allemaal. je zit nu gelijk in april he, das wel ineens heel ver weg he.

xxx emma

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ja ik sla gewoon gelijk een maandje over. ga nu uit van 35 dagen dan he hoewel dat eigenlijk nog maar 1 keer is voorgekomen. vanmorgen was ik heel blij dat ik ongi ben geworden, maar kan nu wel janken. had liever een posi streepje gehad. had nog wel steeds hoop dat het zou kunnen en die is floep... weg!

hoop dat als je de volgende keer nog eens test je een gat in de lucht kan springen! en dat je dan lekker kan gaan genieten van een beeb....

ik ga proberen om wat meer afstand van dit forum te nemen en wat minder vaak te gaan kijken. hoop dat dit gaat lukken want je ervaringen delen met elkaar is erg verslavend, maar je bent er wel meer mee bezig en misschien is dat wel niet goed voor mij.

liefs,

10. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    het is wel zo dat je je hier op het forum helemaal gek kan laten maken. al die symptonen die je leest en denkt he die heb ik ook en daardoor weer hoop krijgt. zulke dingen allemaal... ik ben de laatste dagen ook minder hier omdat ik bleef zoeken naar mensen die ook laat positief getest hebben enzo. werd gek van mezelf. ik kwam eigenlijk de laatste dagen alleen maar ff kijken of jij al wat wist omdat we precies hetzelfde hadden... vind het echt kl*te voor je en hoop dat je snel meer geluk mag hebben! hopelijk heb ik ook snel goed nieuws. je hoort het nog wel van me!

xxx emma

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    als je me niet kunt vinden moet je me maar een pbtje sturen. je krijgt dan vanzelf wel weer antwoord. ik ga nu ff afsluiten en nog wat tv kijken.

liefs,

ps: ik keek ook om te kijken hoe het bij jou was hoor! was wel toevallig dat we zo gelijk liepen met overtijd zijn...

@dani
    @loess als jullie ontwikkelingen hebben ook laten weten he!
    @marleen

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja echt balen Busybusy.. Kan me zo voorstellen dat je dan toch weer hoop hebt na het lezen van berichten van mensen die lang overtijd toch ineens positief testen. Afgelopen zaterdag na het testen wist ik dus zeker dat ik niet zwanger was. Had me er ook wel bij neergelegd. Maar nu wel weer twee dagen verder zijn en er is nog niks te zien.. Dan ga ik toch weer malen. En dan denk ik weer: "Zou het dan toch zo zijn? Zou ik heel misschien toch wel zwanger zijn? Heb ik t vroeg getest?" Allemaal vragen... Maar nog geen antwoorden helaas!

Emma, ik vind het echt heel spannend voor jou! Wanneer had je nu allemaal getest?

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb di, wo en zo een test gedaan en de streepjes waren allemaal net zo vaag. ik denk dat het een restje hcg is wat nog in mn lijf zit. Het kan toch haast niet anders? Anders was het streepje wel donkerder geworden. Sja ik weet t niet meer. Afwachten maar!

haha die test, das precies wat ik bedoelde te omschrijven. Jij hebt er dus ook last van?

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames

@Busybusy, balen hey! Veel succes met de volgende ronde.

En de wachters, succes met verder wachten, hoop dat iedereen zo snel mogelijk resultaat heeft :D

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames.....ik heb gisteravond nog een test gedaan en deze was negatief........maar ik ben ook nog niet ongi.........dit is zeer frustrerend......
    6 dagen overtijd maar nog geen posi test. ik ben vanaf augustus gestopt met de pil en heb in oktober en november mijn ontpilling gehad........hoop niet dat mijn cyclus nu 40 dagen ofzo word........

ik ben erg teleurgesteld en had het zo gehoopt.........denk dat ik als ik ongi word daarna even een maand niet laat zien....proberen er niet mee bezig te zijn enz.........hopelijk lukt het dan wel...

16. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    duim voor je dani86

17. Sienna

Sienna Nieuw lid

22 feb 2007
    2
    0
    0
    Hoi allemaal..
    Ik heb vanmiddag een test gedaan, negatief :x
    Ben nu al een paar dagen overtijd en nogsteeds niet ongi ! (Terwijl ik normaal toch heel regelmatig ongi ben)
    En heb eerlijk gezegd ook nog niet het gevoel dat het er eerdaags aan zit te komen..Of maak ik mezelf nu dingen wijs? :oops:
    Nu maar afwachten..

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook hier echt nog niks te zien en ook geen tekenen van een komende ongesteldheid.. Ik ga echt nog een tijdje wachten met testen. Ik weet t zelf ook even niet wat ik nu het beste kan doen..

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ikke weet jij al iets? jij zou ook gaan testen toch vandaag?

Ik weet ook niet meer wat te doen? Testen? Wachten.... pfff...

20. emma85

emma85 Actief lid

21 feb 2007
    108
    0
    0
    hoi hoi

ik geloof dat het bij niemand van ons nog duidelijk word he tjonge jonge :(

veel meiden testen supervroeg al positief en hoe gaat het bij ons...voor je gevoel al een eeuwigheid overtijd en nog niks...zucht.

ik heb al voor ons allemaal koffiedik gekeken en in m'n glazen bol en aan m'n water voel ik ook niks dus dat schiet ook niet op.

bij mij nog geen verandering...dus ja ook ik wacht maar weer he.

maar hoest verder met jullie?

xxx emma

Deel Deze Pagina