NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    zei heeft al getest en is zwanger :D

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    hee heb helemaal niks gezien... Nou hier ook nog geen nieuwe ontwikkelingen

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    volgens mij is ze ook bij maart als je de zelfde ikke bedoeld als die jij bedoeld

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ja klopt! Ik daxcht dat ze hier was maar was inderdaad bij maart. Sorry!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    :D maakt niet uit ik vergis mij ook wel eens

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    meiden die overtijd zijn , heel veel suc6, ik weet hoe shit dat is .............. hopelijk worden jullie snel ongi ......... of zijn de wonderen de wereld nog niet uit?

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Tja ik weet t niet. T zou wel heel mooi zijn als ik eerst na de 4e iui zwanger wordt. Miskraam krijg en meteen daarna weer zwanger ben. Zonder ziekenhuis. Ik weet ook niet zo goed of ik morgen nog eens moet testen of niet....

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    we wachtten gewoon lekker verder!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Hier nog steeds geen veranderingen. Wel soms heel erg moe. Net of ik geen energie heb.. (heb net gesport en dat ging wel weer lekker op zich). Ook nog steeds bij vlagen misselijk. Maar dat kan natuurlijk vanalles zijn! Dus? Wachten maar weer....

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Dani86, je bent ongesteld geworden he.. Balen zeg! Was je nu ook zeven dagen overtijd?

En hoe is het met de rest? Wie zitten er nu nog te wachten?

11. emma85

emma85 Actief lid

Feb 21, 2007
    108
    0
    0
    hoi meiden.

ik kom me weer even melden...

ik kon me vanmorgen niet meer inhouden en heb weer getest. eigenwijs he?!

maar wat nu wel leuk is, is dat ik zwanger ben! :D :D

ik had het echt niet meer verwacht na al die negatieve testen en 1 vage test.

xxx emma

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Emmaaaaaaa! Wat super zeg! Je bent vast helemaal in de wolken! Gefeliciteerd hoor!

Jouw bericht geeft mij toch ook wel weer moed. Ik wacht nog even met testen. Wanneer had je nu allemaal getest en wanneer was het negatief en wanneer positief? (na hoeveel dagen?)

13. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Gefeliciteerd!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Emma, gefeliciteerd!

Hier nog steeds niks. Word er wel beetje moedeloos van...

15. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma, gefeliciteerddddddddddd :D

16. emma85

emma85 Actief lid

Feb 21, 2007
    108
    0
    0
    hallo meiden

ben nu pas weer sinds gister hier , dus sorry voor m'n later reactie!

allemaal bedankt voor de felicitaties! :D

@marleen. ik moest een vrijdag 23 feb of zaterdag 24 feb ongesteld worden en heb die zondag getest. negatief dus. dinsdag, vrijdag en zondag weer getest, maar nog steeds negatief. heel eigenwijs maandag weer getest en daar stond wel iets maar zoooo onduidelijk en heb dus gister weer getest en die was echt superpositief en ook gelijk binnen een sec. dat was m'n testverhaal dus zoals je ziet, het kan echt...dus geef de moed niet gelijk op!

xxx emma

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Oke Emma, bedankt voor je info. Hier nog steeds niks. Wel bij vlagen echt behoorlijk misselijk. Niet 's morgens, maar meer verspreid over de dag. Het lijkt dan of mn maag draait. Maar hoeft helemaal niks te zeggen natuurlijk. Heb jij symptomen? Ik voel verder vrij weinig moet ik zeggen. Wel steken in mijn buik, maar geen zere borsten of zo. Ik ben er nog niet uit wanneer ik wil gaan testen. Heb nu ook geen testen in huis. Wil ze wel weer gaan bestellen hier op de site.

18. emma85

emma85 Actief lid

Feb 21, 2007
    108
    0
    0
    @marleen. ik heb eigenlijk ook niet echt veel klachten. steekjes in m'n buik en af en toe een beetje misselijk/weeig gevoel maar dat was het eigenlijk. o ja niet vergeten, verschrikkelijk moe. dat was het eigenlijk wel.

op de een of andere manier testte ik met die testen van de site( ik had die stripjes) niet positief... en het rare is dat ze juist zeggen dat die heel vroeg al hcg waarnemen. ik heb op dag 10 zo'n stripje gebruikt en er stond wel iets maar zo verschrikkelijk vaag dat hij echt amper te zien was... op dag 12 met CB getest en binnen een seconde stond er een dikke plus.

heb je ook niet steeds niet het gevoel dat je ongesteld gaat worden?
    gewoon weer even testen joh! ben zo benieuwd!

xxx emma

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    @Emma; Ik heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden inderdaad.. Beetje rare steekjes in mijn buik. En ik heb een heel weeig gevoel in mijn buik de hele tijd. Net of ik steeds even iets moet eten, omdat ik me helemaal flauw voel. Net of mn maag dan draait of zo.. En ook ik ben moe. Zware armen en zo.. Net of ik heel intensief gesport heb, maar dat is niet zo. Mijn dingen lijken dus erg op jouw symptomen/kwaaltjes.

Ik heb vorige week zaterdag ook met een stripje van deze site getest. Heb ze nu niet meer in huis.

Ik ben zelf toch ook wel erg benieuwd ondertussen. Ik had mezelf voorgenomen om toch nog even te wachten met testen tot volgend weekend. Maar bij nader inzien is dat misschien wel erg lang..

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik toch gewoon ongesteld ga worden. Had ook niet echt een regelmatige cyclus de afgelopen tijd. Voor de pil weet ik het eigenlijk niet meer. Is al lang geleden en dat soort dingen onthou ik nooit zo goed.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik kon het niet weerstaan en heb getest. Maar helaas negatief.. (nu met kruidvat-test).

Share This Page